• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FullförstĂ„else för det 😊. Enda MRGn som jag Ă„ngrar lite att jag sĂ„lde Ă€r min gamla helsvarta 😔. Vissa dagar Ă€r jag sugen pĂ„ den du har medans vissa dagar tycker jag den svarta bezeln skĂ€r sig med boetten/bandet. Inte lĂ€tt đŸ˜‚đŸ€Ł.
E3DF280D-953C-4D94-A611-7F01A84D78D7.jpeg

Fantastic! Mer gun-metal grÄa hÄllet Àn svart va?

Hej pÄ er allihopa!
Hoppas alla mÄr bra!

Det var nu ett tag sedan jag skrev men försöker kika och hĂ€nga med. Vill ju inte missa alla era fina klockor. 😊

Det Àr tyvÀrr tuffa tider hÀr och mer eller mindre en kris i livet. Sjukdomar och elÀnde inom familjen. DÀrav min frÄnvaro men jag hÀnger med i bakgrunden och kikar. En dag ska allt bli bÀttre. Jag kÀmpar iaf vidare med att röja i mitt hem. Ett antal hundra saker har bytt hem senaste tiden sÄ det gÄr ju framÄt. En hel del pÄ tradera och en del annat via andra kanaler samt en massa saker skÀnkes till vÀlgörenhet.

Har bestĂ€mt mig för att göra mig av med ca 90% av mina Ă€godelar och sĂ€lja huset för att flytta till lĂ€genhet istĂ€llet (tillsammans med min fina fru sĂ„klart). Det Ă€r dĂ„ massor av saker som ska fĂ„ nya Ă€gare. Vet du med dig att du söker nĂ„got Ă€r det bara att kolla med mig om du vill. HĂ€r finns det ju en massa blandat som samlats under 18 Ă„rs tid i hussamt ett 70 kvadrats garage samt lite varma förrĂ„dsutrymmen. 😊
Dock kommer mina G-Shocks fĂ„ hĂ€nga kvar men kan kanske kanske övervĂ€ga att lĂ„ta en viss MRG fĂ„ flytta till sin tidigare Ă€gare ( @livinl0ud ). đŸ€—
Annars Ă€r det ingen G som flyttar. 😊

Om du tror att jag kan ha nĂ„got som kan vara av intresse eller om nĂ„gon har förslag pĂ„ hur man avyttrar (sĂ€ljer) stora mĂ€ngder saker lĂ€tt mottages gĂ€rna PM. 😊

En trevlig dag önskas ni alla! ❀

Har ju inte hunnit visa de senaste klockorna som flyttat in. Men hĂ€r Ă€r en iaf. Tack sĂ„ mkt @Ncs för denna fina pjĂ€s. 🙏😊
(rensning av cd-skivor pÄgÄr pÄ bild)

Bilagor

• 3D0EB887-3C64-41AA-A166-98423E794ACA.jpeg
    3D0EB887-3C64-41AA-A166-98423E794ACA.jpeg
    554.1 KB · Visningar: 7
  • 0C35F5AF-B8B3-4397-8A4C-CF5F188ABEFF.jpeg
    0C35F5AF-B8B3-4397-8A4C-CF5F188ABEFF.jpeg
    556.1 KB · Visningar: 6
  • 14D44CE7-7E91-47AB-81CE-5AB826F85664.jpeg
    14D44CE7-7E91-47AB-81CE-5AB826F85664.jpeg
    475.4 KB · Visningar: 5
Senast Àndrad:
Vet inte vad jag tycker om det hÀr. Tratten har lagt till samma funktion som funnits pÄ Bukten ett tag nu; man ser hur mÄnga som har lagt en auktion i sin minneslista. I exemplet nedan sÄ Àr det 11 stycken som sparat auktionen, vilket ger en indikation pÄ om man orkar vara med i budgivningen eller inte nÀr det nÀrmar sig slutet.

1638857592336.png

Vet inte vad jag tycker om det hÀr. Tratten har lagt till samma funktion som funnits pÄ Bukten ett tag nu; man ser hur mÄnga som har lagt en auktion i sin minneslista. I exemplet nedan sÄ Àr det 11 stycken som sparat auktionen, vilket ger en indikation pÄ om man orkar vara med i budgivningen eller inte nÀr det nÀrmar sig slutet.

1638857592336.png
Missade en jag funderat pÄ igÄr bara för att jag missade att lÀgga spara pÄ den... :banghead:
MĂ„ste ju ha komihĂ„g-hjĂ€lp vetja 😁

1638857592336.png
ofan, hade helt missat den funktionen.

FullförstĂ„else för det 😊. Enda MRGn som jag Ă„ngrar lite att jag sĂ„lde Ă€r min gamla helsvarta 😔. Vissa dagar Ă€r jag sugen pĂ„ den du har medans vissa dagar tycker jag den svarta bezeln skĂ€r sig med boetten/bandet. Inte lĂ€tt đŸ˜‚đŸ€Ł.
E3DF280D-953C-4D94-A611-7F01A84D78D7.jpeg
den dÀr e grymt snygg! jag Àr lite blekare sÄ den ljusare titanen funkar bÀttre för mig, sen gillar jag dem röda och guldiga detaljerna i boet som bryter av lite pÄ den ljusa. Titanium Àr ju ÀndÄ lite mer grÄtt frÄn början sÄ den den har ju lite attityd ÀndÄ ;). Men den du hade Àr lite mer Darth Vader elak :p

Tillbaka
Topp