• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

3E2CAFB1-E27A-4981-AEEE-BAD3D632F3AB.jpeg

Lite sugen pÄ en casioak som reseklocka. Hur funkar den analoga/digitala delen??
Kan man köra tvÄ tidszoner parallellt?? TÀnker mig hemmatid pÄ den digitala och lokaltid pÄ analoga?!

AlltsÄ jag har en fantastiskt allvarlig hjÀrnslÀpp idag. Givetvis gÄr det att ha tvÄ olika tider samtidigt. Jag har sjÀlv haft featuren igÄng nÀr jag varit utomsverige. Det Àr ju bara att trycka pÄ Mode tills vÀrldstid visas. Den analoga delen stÄr still och visar hemtid.

Du kan stÀlla den analoga delen till lokaltid och WT till hemmatid sÄ att bÄda visas samtidigt.

Edit: London tid lokalt och Stockholm tid som WT.
PXL_20211206_075713228.jpg
Najs!! Det var ju det jag undrade!! @spammerstakeahike som ljuger för mig
Med annat ord dÄ @Burnman
KÖÖÖÖÖÖP 😁
YES!
AlltsÄ jag har en fantastiskt allvarlig hjÀrnslÀpp idag. Givetvis gÄr det att ha tvÄ olika tider samtidigt. Jag har sjÀlv haft featuren igÄng nÀr jag varit utomsverige. Det Àr ju bara att trycka pÄ Mode tills vÀrldstid visas. Den analoga delen stÄr still och visar hemtid.
KappvĂ€ndare 😉
Finns ju Àven andra med dubbeltid, jag vill promota 200:an och sÀrskilt i den exeptionellt underbara FÀrgen gulgrönlime.

16387887518853765825342629911145.jpg
Njae, inte riktigt vad jag Àr ute efter. Men tack ÀndÄ

Ja, jag velar ocksÄ fram och tillbaka om jag ska sÀlja MRGn men den fÄr inte sÄ mycket tid som den förtjÀnar. Samtidigt roligt att ha en i samlingen...fram och tillbaka som sagt.
FullförstĂ„else för det 😊. Enda MRGn som jag Ă„ngrar lite att jag sĂ„lde Ă€r min gamla helsvarta 😔. Vissa dagar Ă€r jag sugen pĂ„ den du har medans vissa dagar tycker jag den svarta bezeln skĂ€r sig med boetten/bandet. Inte lĂ€tt đŸ˜‚đŸ€Ł.
E3DF280D-953C-4D94-A611-7F01A84D78D7.jpeg

Tillbaka
Topp