Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Passade pÄ att prova MRG en gÄng till nÀr jag var hos Klockmaster Globen. Den sitter ungefÀr 100 gÄnger bÀttre pÄ armen Àn min MTG. MRG Àr sÄklart i titan men Àven nÄgot mindre och framförallt rundare undertill.
Riktigt snygg!
Passade pÄ att prova MRG en gÄng till nÀr jag var hos Klockmaster Globen. Den sitter ungefÀr 100 gÄnger bÀttre pÄ armen Àn min MTG. MRG Àr sÄklart i titan men Àven nÄgot mindre och framförallt rundare undertill.
Var för vÀnta ! Den svarta finns hos klockia (5600BB) den gröna kommer inte att sÀljas
Grym bild!
Tackar! Den har hÀngt med nÀstan varje morgon pÄ en badtur!Grym bild!
Tack!Var för vÀnta ! Den svarta finns hos klockia (5600BB) den gröna kommer inte att sÀljas
grattis ,dom kommer bli en drogTack!
Nja har just köpt en G-Shock (min första)...
Bild kommer senare
Den Àr sÄ jÀvla nice. Passade ocksÄ pÄ att prova den sist jag var inne och det kliar lika mycket i fingrarna varje gÄng.
Jag som precis skulle sÀga att jag köpt en GG-1000 och tycker den Àr tillrÀckligt grym, men klart Àr ju att GWG Àr mycket coolare...Min första G-Shock bestÀlld. Blev en GWG-1000-1A som blir nya jobb/vildmarksklockan. VÀntar spÀnt!
Sportar ocksÄ en mudmaster idag. NÀr jag kommer hem till Sjöstan igen, ligger en grön rangeman med neg display och vÀntar hos mitt lokala ombud
Jag hÄller defenitivt fast vid att rangeman smiskar mudmaster!
Hmm, rangeman kÀnns mera som g-shock. Mer genuin samt bÀttre funktioner. Till exempel kan jag inte se sol upp/ner med mudmaster. Dessutom fÄr du en mer anvÀndbar och lÀngre graf pÄ barometer i hemskÀrmen.Aldrig hÄllt i en Rangeman sÄ du fÄr gÀrna förklara för en G-Shocknovis vad som Àr bÀttre med den sÄ man lÀr sig nÄgonting.
TvÀrtom.. Det Àr med rangeman jag ser solens tider samt bra grafHmm, rangeman kÀnns mera som g-shock. Mer genuin samt bÀttre funktioner. Till exempel kan jag inte se sol upp/ner med mudmaster. Dessutom fÄr du en mer anvÀndbar och lÀngre graf pÄ barometer i hemskÀrmen.
Mudmaster pÄ gult band Àr otroligt snyggt!Somrig Mudmaster trivs bland blommor o bin.
Beror ju pÄ lite hur man ser pÄ saken. Jag tycker Mudmaster Àr "mer Gshock", större, en jÀkla massa packningar och mer extrem. Hade dock inte bangat en Rangeman.Hmm, rangeman kÀnns mera som g-shock. Mer genuin samt bÀttre funktioner. Till exempel kan jag inte se sol upp/ner med mudmaster. Dessutom fÄr du en mer anvÀndbar och lÀngre graf pÄ barometer i hemskÀrmen.
GW innebÀr Multiband/radiosynkronisering.Jakten pÄ en Riseman fortsÀtter. Jag kikar runt lite pÄ ebay och har dÀr sprungit pÄ flera olika varianter. KÀnner mig mer förvirrad nu Àn nÀr jag började leta. Skulle nÄgon kunna upplysa mig om skillnaden pÄ en "G-9200-1DR" och en "GW-9200-1ER"? PÄ en, som enligt sÀljaren har beteckning "G-9200-1DR", stÄr det (ovanför CASIO pÄ urtavlan) "full auto el light" istÀllet för "multiband 6" som det gör pÄ de modeller jag sett med beteckningen "GW-9200-1ER" t.ex.
Ăr de med texten "full auto el light" modeller som inte kalibreras via radiosignaler eller vad Ă€r skillnaden? Det Ă€r verkligen en djungel sĂ„ jag uppskattar om ni som vet har lust att upplysa mig!
Grazie
Om du vill ha radiosynk ska du vÀlja en GW, dvs den som det stÄr "multiband 6" pÄ.Jakten pÄ en Riseman fortsÀtter. Jag kikar runt lite pÄ ebay och har dÀr sprungit pÄ flera olika varianter. KÀnner mig mer förvirrad nu Àn nÀr jag började leta. Skulle nÄgon kunna upplysa mig om skillnaden pÄ en "G-9200-1DR" och en "GW-9200-1ER"? PÄ en, som enligt sÀljaren har beteckning "G-9200-1DR", stÄr det (ovanför CASIO pÄ urtavlan) "full auto el light" istÀllet för "multiband 6" som det gör pÄ de modeller jag sett med beteckningen "GW-9200-1ER" t.ex.
Ăr de med texten "full auto el light" modeller som inte kalibreras via radiosignaler eller vad Ă€r skillnaden? Det Ă€r verkligen en djungel sĂ„ jag uppskattar om ni som vet har lust att upplysa mig!
Grazie
Jakten pÄ en Riseman fortsÀtter. Jag kikar runt lite pÄ ebay och har dÀr sprungit pÄ flera olika varianter. KÀnner mig mer förvirrad nu Àn nÀr jag började leta. Skulle nÄgon kunna upplysa mig om skillnaden pÄ en "G-9200-1DR" och en "GW-9200-1ER"? PÄ en, som enligt sÀljaren har beteckning "G-9200-1DR", stÄr det (ovanför CASIO pÄ urtavlan) "full auto el light" istÀllet för "multiband 6" som det gör pÄ de modeller jag sett med beteckningen "GW-9200-1ER" t.ex.
Grazie