Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ tal om scalpersSÄdana limiterade slÀpp gör bara att jag blir mindre sugen pÄ Casio. Vi har tillrÀckligt med scalpers pÄ PS5, grafikkort och Rolex.
PĂ„ tal om scalpers
Fy fan!PĂ„ tal om scalpers
Word!SÄdana limiterade slÀpp gör bara att jag blir mindre sugen pÄ Casio. Vi har tillrÀckligt med scalpers pÄ PS5, grafikkort och Rolex.
Lyckades fÄ en i varukorgen men tyckte det blev lite dyrt men man kanske skulle ha slagit till ser jag nuPÄ tal om scalpers
Tycker att den förra ser bÀttre ut.
Sold out direkt.
Edit: tycker att den ser ut som en beggad vit 6900 som har börjat gulna.
Men en flyttade tillbaka till dig iaf.Saknar 2st kina modeller.
Har haft en av dom innan, men sÄlde den till @Daion
Gjort ett tappert försök att köpa tillbaka den!
Hmm⊠nu mÄste jag fÄ frÄga. Scalpers? Vad Àr det? FÄr en kÀnsla att det kan vara folk som köper in nÄgot för att sedan krÀnga till ockerpris, Àr det pÄ rÀtt vÀg?SÄdana limiterade slÀpp gör bara att jag blir mindre sugen pÄ Casio. Vi har tillrÀckligt med scalpers pÄ PS5, grafikkort och Rolex.
Helt rÀtt. PÄ PS5 görs det systematiskt, fruktansvÀrt trÄkigt för de som vill köpa för att anvÀnda sjÀlva.Men en flyttade tillbaka till dig iaf.
Hmm⊠nu mÄste jag fÄ frÄga. Scalpers? Vad Àr det? FÄr en kÀnsla att det kan vara folk som köper in nÄgot för att sedan krÀnga till ockerpris, Àr det pÄ rÀtt vÀg?
En annan fundering, var kan man finna reglerna för forumet att lÀsa. Satt sÀkert en timme igÄr och letade men kunde inte hitta.
Stort tack!Helt rÀtt. PÄ PS5 görs det systematiskt, fruktansvÀrt trÄkigt för de som vill köpa för att anvÀnda sjÀlva.
Edit: Reglerna finns hÀr:
Viktigt - VÀlkommen till Klocksnack - principer för forumet (uppdaterat 180120)
VÀlkommen till Klocksnack! HÀr kan du tillsammans med likasinnade diskutera allt som rör klockor och armbandsur. Du kan ocksÄ köpa, sÀlja och byta klockor pÄ Klocksnacks köp- & sÀljavdelning. Forumets innehÄll styrs av medlemmarna och nivÄn sÀtts helt och hÄllet av oss medlemmar, Àven om det...klocksnack.se
Ăsch dĂ„, jag har slutat bry mig. Alla Casio Ă€r ju mer eller mindre limiterade och antalet anpassat till marknaden. I just det hĂ€r fallet Ă€r det förmodligen inte Casio som bestĂ€mt antalet utan nördarna pĂ„ Hodinkee (vilkas hajp flyger högt över mitt huvud)SĂ„dana limiterade slĂ€pp gör bara att jag blir mindre sugen pĂ„ Casio. Vi har tillrĂ€ckligt med scalpers pĂ„ PS5, grafikkort och Rolex.
Riktigt fin!Nytt pÄ ingÄng frÄn Hodinkee x John Mayer x . 6900-PT80
SĂ„ sant!Men en flyttade tillbaka till dig iaf.
Hmm⊠nu mÄste jag fÄ frÄga. Scalpers? Vad Àr det? FÄr en kÀnsla att det kan vara folk som köper in nÄgot för att sedan krÀnga till ockerpris, Àr det pÄ rÀtt vÀg?
En annan fundering, var kan man finna reglerna för forumet att lÀsa. Satt sÀkert en timme igÄr och letade men kunde inte hitta.
Fortfarande med den i mina ögon sett helt kassa lilla negativa displayen oxÄ...Mjölkningen fortsÀtter. GA-2100-1A3, GA-2100-1A4 och GA-2100-1A2.
NÄt pris satt pÄ den? TÀnker pÄ att den ju inte skiljer inte mycket frÄn en vanlig titanare utseendemÀssigtNya bilder pÄ MRG-B5000.
éć ±ïŒăMRG-B5000ăăźćźç©ćçăçąșèȘïŒćŒ·ăć æČąïŒăăăŠæ”źăäžăăŁăŠăżăăăăŒă«ïŒ : great G-SHOCK world
æ„ćčŽçșćŁČăźăMRG-B5000ăăźćźç©ç»ćă§ăăgshockjp.blog.jp
Inte vÀrt priset. FörstÄr inte heller vitsen med bezel i delar istÀllet för ett stycke.Nya bilder pÄ MRG-B5000.
éć ±ïŒăMRG-B5000ăăźćźç©ćçăçąșèȘïŒćŒ·ăć æČąïŒăăăŠæ”źăäžăăŁăŠăżăăăăŒă«ïŒ : great G-SHOCK world
Ca. 40kNÄt pris satt pÄ den? TÀnker pÄ att den ju inte skiljer inte mycket frÄn en vanlig titanare utseendemÀssigt
Nya bilder pÄ MRG-B5000.
Ăven tvĂ„ andra MRG-modeller har letat sig ut pĂ„ nĂ€tet.
MRG-B2000B-1A4
MRG-B2000B-1A1
éć ±ïŒMR-Gă«æ°ăăȘâ蔀ćăâăšâé»ćăâăïŒăMRG-B2000B-1A4ăăăMRG-B2000B-1A1ăăçąșèȘïŒ : great G-SHOCK world
æ°äœMR-GăMRG-B2000B-1A4ăăăMRG-B2000B-1A1ăă«ă€ăăŠæžăăŠăăŸăăgshockjp.blog.jp