Fick tag i ett PS5 i veckan. Grabben Àr överlycklig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Rainbow of flesh + sunny eggs."Bacon is a rainbow of flesh and fat" som min systerson sa.
Japp! Men de smarta funktionerna har jag gett upp totalt. Trots det gav jag mig pÄ att installera appen i telefonen men det kÀndes verkligen som stenÄldern. Lite komiskt att nÀr jag slipade golv igÄr sÄ tyckte klockan att vibrationerna frÄn slipmaskinen gav 2000 stegtrivs du bÀttre med klockan nu?
HÀr i Tjockhult sÀljer de "ekologiska" granar. Oklart om de Àven Àr veganska och glutenfria...Ute pÄ granjakt
Den med röda band och det blir den ultimata juldrabbningsklockan
En sÄdan fullÀndad bild!Dubbelpostar frÄn Lego-trÄden!
Haha, tack! Det kÀndes i alla fall som rÀtt klocka för den bilen.En sÄdan fullÀndad bild!
Du har haft en Àngels tÄlamod (476 dagar som sagt)!The kitty is in the bag!
The kitty is in the bag!
grattis till bĂ„de klocka och jobb dĂ„!Nya retro modellen, DW-5600REC-9ER. Ăntligen har jag en gul square.
Hmmm köpte en ny klocka för att fira att jag fick en bÀttre tjÀnst pÄ nya jobbet.
Finns alltid en bra anledning för att köpa en ny klocka.
Ăr det bara bilden som lurar en eller Ă€r bezeln fetare Ă€n gwg-1000?BĂ€ttre Ă€n jag trodde.
Ja det tog sin tid men PÄl Isman har tagit hand om klockan vÀl för den var fulladdad nÀr jag hÀmtade den idag, visserligen pÄ min uppmaning men ÀndÄ!Du har haft en Àngels tÄlamod (476 dagar som sagt)!
2K Ă€r nĂ„got mindre. Den kĂ€nns mer förfinad medan 1K kĂ€nns mer macho.Ăr det bara bilden som lurar en eller Ă€r bezeln fetare Ă€n gwg-1000?
Den ser lite svullen utâŠ
Fick du nÄgon kompensation?Ja det tog sin tid men PÄl Isman har tagit hand om klockan vÀl för den var fulladdad nÀr jag hÀmtade den idag, visserligen pÄ min uppmaning men ÀndÄ!
2K Àr nÄgot mindre. Den kÀnns mer förfinad medan 1K kÀnns mer macho.
En grej som skiljer mellan de Àr att city ringen Àr nu under glaset pÄ 2K. Det gör att tavla inte ser lika nedsÀnkt ut som pÄ 1K.
UngefÀr samma som 1K, kanske liite mjukare. Den har en resin keeper. Borde vara i metall tycker jag.Hur Àr bandet dÄ?
Nej, sÄ funkar det nog inte? Inget som erbjöds direkt men Magnussons fick en chokladask för de har ÀndÄ varit schyssta mot mig.Fick du nÄgon kompensation?