• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Passa pĂ„ att köpa den hĂ€r MRGn innan den tar slut 😁
1639725151943.png

Ps. Jag har fÄtt dille pÄ MRG sÄ om nÄgon har en till salu sÄ hojta :angel:

TÀnker du dig en g-1000 med fÀrgtemat du hade pÄ din andra?

Undrar hur tidig bland MR-G den dÀr Àr egentligen? :)

Edit , snokade lite, 121 slÀpptes februari-99.
Verkar som dom första MRGna kom -96 ?

NÀr jag har lÀst runt sÄ verkar den vara slÀppt November -98.
Konstig i viktfördelningen/kÀnslan (eftersom den Àr i titan) nÀr man har den i handen, mÀrks dock inte nÀr man har den pÄ sig.

Enda "lyxen" (förutom i titan) Àr magnetisk avskÀrmad.

NÀr jag har lÀst runt sÄ verkar den vara slÀppt November -98.
Konstig i viktfördelningen/kÀnslan (eftersom den Àr i titan) nÀr man har den i handen, mÀrks dock inte nÀr man har den pÄ sig.

Enda "lyxen" (förutom i titan) Àr magnetisk avskÀrmad.
I stand corrected👍 November - 98 it is.
Kollade fel version av den🙂

Sover djupt! Är vibrationerna lika klena som de som brukar produceras av smartphones?
Ja, det fÄr man vÀl sÀga. Kanske hade det blivit bÀttre om den satt ett hÄl tightare men det passar inte min handled. Klockan Àr vÀldigt taktisk och det gillar jag skarpt. Om jag hade jobbat med SAR eller HEMS, kört ambulans eller liknande och varit tvungen att förhÄlla mig till en responstid sÄ hade jag definitivt haft denna klocka som jobbklocka. Den har ju snabbfunktion till timern frÄn tidvisning och nÀr den Àr startad sÄ kan den endast stoppas frÄn timerlÀge. Det i kombo med vibe alarm i miljöer som vÀsnas Àr klockrent. Plus att den Àr vÀldigt lÀttavlÀst, gÄr pÄ batteri samt Àr bekvÀm Àr toppen! En ny favorit :)

Ja, det fÄr man vÀl sÀga. Kanske hade det blivit bÀttre om den satt ett hÄl tightare men det passar inte min handled. Klockan Àr vÀldigt taktisk och det gillar jag skarpt. Om jag hade jobbat med SAR eller HEMS, kört ambulans eller liknande och varit tvungen att förhÄlla mig till en responstid sÄ hade jag definitivt haft denna klocka som jobbklocka. Den har ju snabbfunktion till timern frÄn tidvisning och nÀr den Àr startad sÄ kan den endast stoppas frÄn timerlÀge. Det i kombo med vibe alarm i miljöer som vÀsnas Àr klockrent. Plus att den Àr vÀldigt lÀttavlÀst, gÄr pÄ batteri samt Àr bekvÀm Àr toppen! En ny favorit :)

Ja det lÄter vettigt. Kanske inte Àr meningen att klockan ska brukas som ett alternativ till vÀckarklocka, utan mÄlgruppen Àr nog snarare t ex blÄljuspersonal.

Tillbaka
Topp