Matchar klocka och skor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SĂ„ vi fĂ„r jobba en vecka igenĂntligen söndag igen .
Det vĂ€rsta med nĂ€sta vecka Ă€r att den bara Ă€r fyra dagar sĂ„ man knappt hinner göra nĂ„n nyttaâŠSĂ„ vi fĂ„r jobba en vecka igen
Det Àr den enda jag sett hÀr iaf Har du haft den lÀnge? Vill minnas att jag sÄg en liknande till salu för ett tag senEv ensam om denna pÄ KS?
Hos oss ska vi göra en femdagarsvecka pĂ„ fyra.... Grymt jĂ€kla bra planerat av ledningen..Det vĂ€rsta med nĂ€sta vecka Ă€r att den bara Ă€r fyra dagar sĂ„ man knappt hinner göra nĂ„n nyttaâŠ
HÀrlig planering!Det Àr den enda jag sett hÀr iaf Har du haft den lÀnge? Vill minnas att jag sÄg en liknande till salu för ett tag sen
Hos oss ska vi göra en femdagarsvecka pÄ fyra.... Grymt jÀkla bra planerat av ledningen..
SÄ bara för det sÄ finns det en hypotetisk risk att det rÄkat bli ett köp av en G eller treHÀrlig planering!
ReservdelslÄdan börjar bli full.
I ren protest!SÄ bara för det sÄ finns det en hypotetisk risk att det rÄkat bli ett köp av en G eller tre
Givetvis . Som jag lÀngtar till mÄndag .SÄ vi fÄr jobba en vecka igen
Menar du att du inte har en skock reservdelar/tillbehör till dina Gs??Sicko. Jag beundrar dig.
Menar du att du inte har en skock reservdelar/tillbehör till dina Gs??
Samma hÀr Armband och bezels finns det ju ett antal uppsÀttningar av, nÄgra reserv-kombilÀnkar och nÄgra dekorskruvar men inte mycket annat. Batterier köps som fÀrskvara vid behovJag har extra bezels och band i olika fÀrger till t ex Rangeman, Mudmaster men inga reservdelar utöver ett par o-ringar!
Jag lyckades knipa min för strax under 5,7k. DÄ gick det inte att lÄta bli.Jag köpte min för 6990kr. Men har sett att den finns/fanns för kring 6000kr nÄnstans, minns inte var. Men det kanske Àr kortvarigt.
Det kommer bli gott om plats i kÄken senTrevlig söndagkvÀll!
Har rensat i huset för fullt idag. Nu Àr det skivsamlingen och alla böcker som stÄr inför mitt hÄrt granskande öga med risk för att bli bortselekterade.
En liten fundering: jag tycker att det bÀsta vore att Casio gjorde alla G-shockmodeller med Tough solar. Och det Àr en sak om Àldre Ànnu ej slutsÄlda modeller inte har det. Men jag ser att Casio Ànnu ger ut nya modeller som inte har Tough solar. Hur ser ni pÄ saken: finns det en fördel att inte ha det?
Det enda jag kan se Àr ifall man har klockor som Àr instÀngda i utrymmen under sÄ lÄng tid att de hinner laddas ur, och att ett vanligt batteri dÄ hÄller igÄng klockan lÀngre. Men ifall man inte anvÀnder en klocka pÄ 8-10 mÄnader (eller hur lÀnge ljusdrivna klockors batterier hÄller frÄn fullt uppladdade) sÄ Àr frÄgan om man verkligen kan motivera att ha kvar klockan. Och Àven om man har klockor oanvÀnda under lÀngre tid Àn sÄ, sÄ kan man ju ta fram dem och lÄta dem ligga i ljuset nÄgra dagar av och till.
Det Àr superlÀtt att byta batteri och funktionsmÀssigt Àr ju en batteriklocka bÀttre och tryggare Àn en solar. Alarmen brukar ocksÄ pipa högre. G-Shocks godkÀnda av NASA för rymdfÀrd Àr inte solar som exempel.En liten fundering: jag tycker att det bÀsta vore att Casio gjorde alla G-shockmodeller med Tough solar. Och det Àr en sak om Àldre Ànnu ej slutsÄlda modeller inte har det. Men jag ser att Casio Ànnu ger ut nya modeller som inte har Tough solar. Hur ser ni pÄ saken: finns det en fördel att inte ha det?
Det enda jag kan se Àr ifall man har klockor som Àr instÀngda i utrymmen under sÄ lÄng tid att de hinner laddas ur, och att ett vanligt batteri dÄ hÄller igÄng klockan lÀngre. Men ifall man inte anvÀnder en klocka pÄ 8-10 mÄnader (eller hur lÀnge ljusdrivna klockors batterier hÄller frÄn fullt uppladdade) sÄ Àr frÄgan om man verkligen kan motivera att ha kvar klockan. Och Àven om man har klockor oanvÀnda under lÀngre tid Àn sÄ, sÄ kan man ju ta fram dem och lÄta dem ligga i ljuset nÄgra dagar av och till.
Samma hÀr Armband och bezels finns det ju ett antal uppsÀttningar av, nÄgra reserv-kombilÀnkar och nÄgra dekorskruvar men inte mycket annat. Batterier köps som fÀrskvara vid behov
De har vÀl börjat förbereda för mellandagsrean "SPARA 2000 KR!"