• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FrogFriday 🐾
PXL_20211217_154351800-03.jpeg

Jag tycker att GW-6900 Ă€r för jĂ€kla bra ✌! Smidig som 5610 (nĂ€stan) och med lĂ€tt-tryckta knappar som GW-7900 (nĂ€stan).

Trevlig helg allihopa đŸ»đŸ‘‹!

20211217_153102.jpg

MÀrkligt nog Àr det nog denna modell jag förknippar med classic G Àn fyrkanter. Men det beror nog pÄ att jag mest sett liknande modeller som var poppis under 90 talet.

Den var tyvÀrr inte den enda klocka jag köpte. :oops:
Moment of truth, Àr Carbon Core Guard structure limited edition DWE-5600R-9 bÀttre Àn den vanliga gula?
Den har lite skillnad pÄ nyansen pÄ displayen, höljet Àr svart istÀllet för vit och bÄde bezel och band Àr mycket mer "genomskinligt". ( ser lite billigare ut )
Svaret Àr nej, vill man ha en gul square, köp den normala DW-5600REC-9ER. Mer solid och finare gul fÀrg.
Men, limited edition har svart och röd bezel och band ocksÄ, vill man ha en fin röd square köp det setet.

Limited Edition till vÀnster.

IMG_0475.jpg

1639772373030.png

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp