Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag tycker att GW-6900 Ă€r för jĂ€kla bra â! Smidig som 5610 (nĂ€stan) och med lĂ€tt-tryckta knappar som GW-7900 (nĂ€stan).
Trevlig helg allihopa !
En till befordran?Nya retro modellen, DW-5600RE-9ER. Ăntligen har jag en gul square.
Hmmm köpte en ny klocka för att fira att jag fick en bÀttre tjÀnst pÄ nya jobbet.
Finns alltid en bra anledning för att köpa en ny klocka.
Till den skjortan skulle en Tokyo passa perfektSkönt o komma hem frÄn puben med sötnosen fortfarande kvar pÄ handleden (som fick nÄgra timmar i solen pÄ fönsterbrÀdan idag - vÀlbehövligt)
ExaktEn till befordran?
@Rotwanghade man fÄtt in kvÀllens EuroJackpot kunde man firat med denna:
https://www.klockmagasinet.com/casi...va-1er-titanium-virtual-armor-limited-edition
Snabbt innan det spÄrar ur@Rotwang
Var Àr du???
Bara för attTyp Twilight zone - efter 7 missade kvÀllar med whisky kalendern (7 x 3cl) men pÄ g nu
Samma hÀr, men det beror kanske pÄ att 6900 sÄlt mer Àn fyrkanterna (enligt G-Shock Central).MÀrkligt nog Àr det nog denna modell jag förknippar med classic G Àn fyrkanter. Men det beror nog pÄ att jag mest sett liknande modeller som var poppis under 90 talet.
AlltsÄ, jag har ju gjort min plikt och skaffat en, men hur Àr det med er andra?! TvÄ stycken stackars övergivna, ensamma titanium virtual armor pÄ Klockmagasinet som bara lÀngtar att fÄ komma till kÀrleksfulla hem lagom till jul...@Rotwang
Var Àr du???
"Bacon is a rainbow of flesh and fat" som min systerson sa.GWG och