Fixade Àntligen (mha KM Globen sÄklart) vinterbandet för Bruce.
Blev ju skitbra, nÀstan bÀttre Àn orig band. Nöjd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Fixade Àntligen (mha KM Globen sÄklart) vinterbandet för Bruce.
JadÄ. Körde detta band förra vintern ocksÄ sÄ det Àr ett beprövat koncept, gör klockan betydligt mer mÄngsidig!Blev ju skitbra, nÀstan bÀttre Àn orig band. Nöjd?
JadÄ. Körde detta band förra vintern ocksÄ sÄ det Àr ett beprövat koncept, gör klockan betydligt mer mÄngsidig!
Ser elegant ut med svart band. Kan man köpa special mejseln och byta band sjÀlv eller mÄste det göras hos en AD?Fixade Àntligen (mha KM Globen sÄklart) vinterbandet för Bruce.
@Daion stÀllde samma frÄga för ett tag sedan. Slutsatsen var att det gÄr men Àr det vÀrt det?Ser elegant ut med svart band. Kan man köpa special mejseln och byta band sjÀlv eller mÄste det göras hos en AD?
Beror pÄ vad mejseln kostar.@Daion stÀllde samma frÄga för ett tag sedan. Slutsatsen var att det gÄr men Àr det vÀrt det?
Eller hur nÀra Svante man bor. Men de med behov kan ju gÄ samman, köpa en mejsel och skicka den mellan varandra nÀr andan faller pÄBeror pÄ vad mejseln kostar.
Tjusigt. TrÄdens secret baker @Ulanchik fÄr sig en match nu.Lussekatter... Eller det började bra och ballade ut i slutet lol
Kan det möjligtvis vara âmittâ band?Fixade Ă€ntligen (mha KM Globen sĂ„klart) vinterbandet för Bruce.
Den dÀr Àr otroligt fin!Morgonjogg och frukost med lite frost pÄ marken. De e nice!
Ha ha, ja, jag hoppas det. Mitt hem Ă€r ju en âhoardersâ dröm. Det finns mycket coolt, fint och unikt hĂ€r men nu stĂ€das det för fullt. SĂ„ mkt jag orkar iaf.Det kommer bli gott om plats i kĂ„ken sen
Ditt "Band" sitter nog pĂ„ din andra MRG som jag bytte band pĂ„..Kan det möjligtvis vara âmittâ band?
Jag bestÀllde hem ett gult och ett svart men sen uppstog det hÀlsomÀssiga komplikationer i livet och jag pratade med Svante om att han skulle skicka men han tyckte det var bÀttre att vÀnta sÄ jag kunde komma in och de kunde hjÀlpa till med mÄtt och fixa.
Oavsett, galet snyggt, precis som jag vill ha det pÄ min.
Edit: Du har nog Àgt det lÀngre kanske nu nÀr jag tÀnker efter. Jag och tid gÄr inte alltid ihop.
Ah, Àr det sÄ ja.Ditt "Band" sitter nog pÄ din andra MRG som jag bytte band pÄ..
Tjusigt. TrÄdens secret baker @Ulanchik fÄr sig en match nu.
TvÄ lussekatter pÄ riktigt ju Lussekrabbor var nog första gÄngen jag sett dÀremot
GWG1000 kan man rÀkna med.Byter tillbaka till storebror. MÄste sÀga att GWG1000 ser tuffare ut Àn 2000. TvÄ helt olika modeller.
Var mest nyfiken pÄ hur stor efterfrÄgan det Àr pÄ MRG. Hade varit intresserad om priset varit markant lÀgre, hör av dig om det blir aktuelltDen finns kvar. Tog bort den frÄn tratten och behöll den bara pÄ K&S tillsvidare. Intresserad?
Absolut. Den ser Ànnu tuffare ut med lite battle scars. Sedan Àr det lÀtt att byta ut bezeln om den börja bli sliten. 2000 Àr finare och kÀnns nÀstan lite ömtÄlig jÀmfört med 1000.GWG1000 kan man rÀkna med.