• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fixade Àntligen (mha KM Globen sÄklart) vinterbandet för Bruce.
4E7F4003-7B36-4E80-8567-8E06E1D9A828.jpeg

Blev ju skitbra, nÀstan bÀttre Àn orig band. Nöjd?

Fixade Àntligen (mha KM Globen sÄklart) vinterbandet för Bruce.
4E7F4003-7B36-4E80-8567-8E06E1D9A828.jpeg
Kan det möjligtvis vara ”mitt” band? 😊
Jag bestĂ€llde hem ett gult och ett svart men sen uppstog det hĂ€lsomĂ€ssiga komplikationer i livet och jag pratade med Svante om att han skulle skicka men han tyckte det var bĂ€ttre att vĂ€nta sĂ„ jag kunde komma in och de kunde hjĂ€lpa till med mĂ„tt och fixa. 😊
Oavsett, galet snyggt, precis som jag vill ha det pĂ„ min. 👍😊

Edit: Du har nog Ă€gt det lĂ€ngre kanske nu nĂ€r jag tĂ€nker efter. Jag och tid gĂ„r inte alltid ihop. 😂

Senast Àndrad:
Kan det möjligtvis vara ”mitt” band? 😊
Jag bestĂ€llde hem ett gult och ett svart men sen uppstog det hĂ€lsomĂ€ssiga komplikationer i livet och jag pratade med Svante om att han skulle skicka men han tyckte det var bĂ€ttre att vĂ€nta sĂ„ jag kunde komma in och de kunde hjĂ€lpa till med mĂ„tt och fixa. 😊
Oavsett, galet snyggt, precis som jag vill ha det pĂ„ min. 👍😊

Edit: Du har nog Ă€gt det lĂ€ngre kanske nu nĂ€r jag tĂ€nker efter. Jag och tid gĂ„r inte alltid ihop. 😂
Ditt "Band" sitter nog pÄ din andra MRG som jag bytte band pÄ..;)

Tillbaka
Topp