Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Titan i gran.
Kina release
DLC Àr oftast ganska tunt. Kanter repas lÀttare Àn IP eftersom IP brukar vara tjockare.Skulle inte den vara tÄlig? Med DLC belÀggning o allt. Det dÀr hade varit jobbigt om det var min..
Nu Àr köpsuget lite mindre iaf.
Det Àr IP pÄ TVA bezeln precis som pÄ TB.DLC Àr oftast ganska tunt. Kanter repas lÀttare Àn IP eftersom IP brukar vara tjockare.
Famous last words...StorstÀdningen avklarad! Nu har ungarna 24.45h pÄ sig att vÀnda uppochner pÄ huset igen innan gÀsterna kommer, men hur mycket kan tre stycken hinna med
Precis! Jag borde lĂ€rt mig hur det funkar vid det hĂ€r lagetâŠFamous last words...
Kanske dÀrför? LÄter lite mÀrkligt med tvÄ olika behandlingar pÄ samma stycke men det gÄr ju lösa om man vill.Det Àr IP pÄ TVA bezeln precis som pÄ TB.
MÄste vara det. Har sett bilder pÄ TB med repade bezel fast resten av klocka utan repor.Kanske dÀrför? LÄter lite mÀrkligt med tvÄ olika behandlingar pÄ samma stycke men det gÄr ju lösa om man vill.
Det finns inga schyssta titan-squarepants utan blÄtand va?
Ăppna...öppna...öppna...God jul till mig frĂ„n mig
Oh, en till 8900SC-6.
Den sista kÀnns verkligen som @roosterman
@L&W Žs fel Han har ju frestat med sin. Den har jag jagat ett tagDen sista kÀnns verkligen som @roosterman
Kommer alla tre frÄn samma stÀlle?@L&W Žs fel Han har ju frestat med sin. Den har jag jagat ett tag
GM-5600 ska vÀl vara samma storlek som en vanlig square medan GM-S5600 Àr mindre.
Jag var fan sÀker pÄ att stÄlisen var mindre Àn min svarta men jag ser ingen skillnad. Den svarta sitter skönare men det kanske enbart beror pÄ vikt?
Jepp, Var inte meningen att jag skulle knipit tre, men bidde sÄ.. 2,1k inkl frakt Tack @Anton E för tipsetOh, en till 8900SC-6.
Edit, Ăr det frĂ„n FB som nĂ„gon tipsade innan? Bra pris?
Jepp, samma sÀljareKommer alla tre frÄn samma stÀlle?
Det dÀr sÀger mig inte mycket. Orkar aldrig lÀra mig referenserna.GM-5600 ska vÀl vara samma storlek som en vanlig square medan GM-S5600 Àr mindre.
Jag var fan sÀker pÄ att stÄlisen var mindre Àn min svarta men jag ser ingen skillnad. Den svarta sitter skönare men det kanske enbart beror pÄ vikt?