• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Slit o slÀp.
20211228_090020.JPG

Riktigt fin den dĂ€r rackaren. Är det nĂ„gon som testat slĂ€nga pĂ„ ett armband frĂ„n svarta stĂ„lisen? Jag tror det skulle kunna bli en riktigt fin kombo
PĂ„ min kommer det inte testas iaf 😉
Det Ă€r ju det tvĂ„fĂ€rgade armbandet som gör klockan.😍
Vi sprÄkningen med urisen igÄr sÄ kom vi att prata lite om Tokyon.. DÄ sa han bara att grattis till att ha fÄtt tag i en, dom har tydligen vart ett helsike att fÄ tag i för urhandlarna. Och Ànnu vÀrre sen "svenska" Casio fick en dansk generalagent:(

Klockan i mitten tog död pÄ G-shock-galenskapen för mig! Dom tvÄ andra och en GX-56BB-1ER som jobbklocka ÄterstÄr endast och dessa fÄr stanna. Hade gÀrna haft en GSW-H1000 istÀllet om den hade varit i nÀrhet sÄ bra men den Àr ju helt kass enligt anvÀndarna...
Kommer bli mycket tid och pengar över framöver 😁

Edit: trodde att Garmin var tyskt fram tills jag precis Googlade 🙃

20211227_210532.jpg
Fin samling. Betyder det att du loggar ut nu eller ska du starta en egen GarmintrÄd?

Jag har inte kunnat slita mig hĂ€rifrĂ„n Ă€n och det dröjer nog đŸ„°
GarmintrĂ„d... đŸ€” Bra idĂ©!

Det Àr skönt att komma ifrÄn köpsuget. Kolla ks, blocket, marketplace och prisjakt flera gÄnger om dagen.
Min erfarenhet frĂ„n olika lĂ„nga klockpauser Ă€r att man ersĂ€tter klockorna med nĂ„got annat, Blocket, Tratten och Prisjakt lever med andra ord kvar 😬

Jag har inte kunnat slita mig hĂ€rifrĂ„n Ă€n och det dröjer nog đŸ„°
GarmintrĂ„d... đŸ€” Bra idĂ©!

Det Àr skönt att komma ifrÄn köpsuget. Kolla ks, blocket, marketplace och prisjakt flera gÄnger om dagen.
Ja det Ă€r trevligt att ha dig kvar! Kanske vill du köpa en MR-G av mig? Passar dig som har testat alla MT-G mellan himmel och jord 😀

Klockan i mitten tog död pÄ G-shock-galenskapen för mig! Dom tvÄ andra och en GX-56BB-1ER som jobbklocka ÄterstÄr endast och dessa fÄr stanna. Hade gÀrna haft en GSW-H1000 istÀllet om den hade varit i nÀrhet sÄ bra men den Àr ju helt kass enligt anvÀndarna...
Kommer bli mycket tid och pengar över framöver 😁

Edit: trodde att Garmin var tyskt fram tills jag precis Googlade 🙃

20211227_210532.jpg
Vilken Garmin modell Àr det dÀr?

Min GBD-H1000 Àr inne pÄ garantirep för andra gÄngen och iom att Sverige nu lyder under Danmark i Casio hierarkin sÄ tar det uppenbarligen lÀngre tid att fÄ saker och ting fixade. Jag Àr öppen för alternativ som funkar bÀttre!
Som andra redan skrivit, Fenix 6x sapphire.
Fungerar definitivt bĂ€ttre till trĂ€ning 😁
7:an kommer lanseras i januari förmodligen.

Tillbaka
Topp