lulemarcus
Silver
Eller svart gummi för den delenRiktigt fin den dĂ€r rackaren. Ăr det nĂ„gon som testat slĂ€nga pĂ„ ett armband frĂ„n svarta stĂ„lisen? Jag tror det skulle kunna bli en riktigt fin kombo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Eller svart gummi för den delenRiktigt fin den dĂ€r rackaren. Ăr det nĂ„gon som testat slĂ€nga pĂ„ ett armband frĂ„n svarta stĂ„lisen? Jag tror det skulle kunna bli en riktigt fin kombo
Den dĂ€r Ă€r ju kostymmĂ€ssig pĂ„ nĂ„got sĂ€tt. Stilren!Ăntligen en riktig klocka
Kör försiktigt.Knölar in familjen i bilen och kör fyra timmar i snöovÀdret
PĂ„ min kommer det inte testas iafRiktigt fin den dĂ€r rackaren. Ăr det nĂ„gon som testat slĂ€nga pĂ„ ett armband frĂ„n svarta stĂ„lisen? Jag tror det skulle kunna bli en riktigt fin kombo
Fin samling. Betyder det att du loggar ut nu eller ska du starta en egen GarmintrÄd?Klockan i mitten tog död pÄ G-shock-galenskapen för mig! Dom tvÄ andra och en GX-56BB-1ER som jobbklocka ÄterstÄr endast och dessa fÄr stanna. Hade gÀrna haft en GSW-H1000 istÀllet om den hade varit i nÀrhet sÄ bra men den Àr ju helt kass enligt anvÀndarna...
Kommer bli mycket tid och pengar över framöver
Edit: trodde att Garmin var tyskt fram tills jag precis Googlade
Knölar in familjen i bilen och kör fyra timmar i snöovÀdret
Jag har inte kunnat slita mig hÀrifrÄn Àn och det dröjer nogFin samling. Betyder det att du loggar ut nu eller ska du starta en egen GarmintrÄd?
Min erfarenhet frÄn olika lÄnga klockpauser Àr att man ersÀtter klockorna med nÄgot annat, Blocket, Tratten och Prisjakt lever med andra ord kvarJag har inte kunnat slita mig hÀrifrÄn Àn och det dröjer nog
GarmintrÄd... Bra idé!
Det Àr skönt att komma ifrÄn köpsuget. Kolla ks, blocket, marketplace och prisjakt flera gÄnger om dagen.
Min med⊠(i mitt fall ex Lego, köper lite mer klÀder Àn vanligt etc.)Min erfarenhet frÄn olika lÄnga klockpauser Àr att man ersÀtter klockorna med nÄgot annat, Blocket, Tratten och Prisjakt lever med andra ord kvar
Lego, gitarrer, tv-spel, parfymer - you name it. NÄgot medfött fel Àr detMin med⊠(i mitt fall ex Lego, köper lite mer klÀder Àn vanligt etc.)
Ja det Àr trevligt att ha dig kvar! Kanske vill du köpa en MR-G av mig? Passar dig som har testat alla MT-G mellan himmel och jordJag har inte kunnat slita mig hÀrifrÄn Àn och det dröjer nog
GarmintrÄd... Bra idé!
Det Àr skönt att komma ifrÄn köpsuget. Kolla ks, blocket, marketplace och prisjakt flera gÄnger om dagen.
Vilken Garmin modell Àr det dÀr?Klockan i mitten tog död pÄ G-shock-galenskapen för mig! Dom tvÄ andra och en GX-56BB-1ER som jobbklocka ÄterstÄr endast och dessa fÄr stanna. Hade gÀrna haft en GSW-H1000 istÀllet om den hade varit i nÀrhet sÄ bra men den Àr ju helt kass enligt anvÀndarna...
Kommer bli mycket tid och pengar över framöver
Edit: trodde att Garmin var tyskt fram tills jag precis Googlade
Neej, inte du ocksÄ!Vilken Garmin modell Àr det dÀr?
Min GBD-H1000 Àr inne pÄ garantirep för andra gÄngen och iom att Sverige nu lyder under Danmark i Casio hierarkin sÄ tar det uppenbarligen lÀngre tid att fÄ saker och ting fixade. Jag Àr öppen för alternativ som funkar bÀttre!Neej, inte du ocksÄ!
Ser ut som en Fenix 6Vilken Garmin modell Àr det dÀr?
Ser ut som en Fenix 6
StÀmmer bra. 6X för att vara exakt. I varje fall om man fÄr tro Àgaren sjÀlvJag kör vÀl vidare... HÀnder inte sÄ mycket i trÄden annars
Nytillskott, Garmin FÄnix 6X sapphire!
DÀr ser man. Ska finnas en med solar ocksÄ. Synd att man kan inte ha bÄde solar och safirglas.StÀmmer bra. 6X för att vara exakt. I varje fall om man fÄr tro Àgaren sjÀlv
Edit: citat frÄn annan trÄd!
Grym! Vad Àr det för version?VÀlkommen!
GWF-A1000C-1AERGrym! Vad Àr det för version?
Som andra redan skrivit, Fenix 6x sapphire.Min GBD-H1000 Àr inne pÄ garantirep för andra gÄngen och iom att Sverige nu lyder under Danmark i Casio hierarkin sÄ tar det uppenbarligen lÀngre tid att fÄ saker och ting fixade. Jag Àr öppen för alternativ som funkar bÀttre!
Tydligen ska deras solar vara "sÄdÀr" (jÀmfört med Casios) men det hade varit gött att ha ocksÄ.DÀr ser man. Ska finnas en med solar ocksÄ. Synd att man kan inte ha bÄde solar och safirglas.
Skapa en Garmin-trÄd dÄ, nu blev jag ocksÄ sugenSom andra redan skrivit, Fenix 6x sapphire.
Fungerar definitivt bÀttre till trÀning
7:an kommer lanseras i januari förmodligen.