• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Äntligen en riktig klocka 👌
04F12567-4D77-43F0-BD6C-E2BE3D4CEF73.jpeg

NÀr jag ÀndÄ var inne o vimsade i klockaffÀren idag och snackade G-shocks med urisen, Han Àr stort G-shockfan, sÄ stod det en rund metallcamo i ett hörn...
VÄgade inte kolla för noga pÄ den för den var riktigt mumsig... :rolleyes:
Men vill ha det till att det var en MTG-B1000DCM... :cool:
MTG-B1000DCM-1A.png

Hann just med att öppna belöningen innan det var dags för middag...
20211227_183330.jpg

Oavsett vilket kÀnns det bra nu.
Har en BMW 320d som börjat vibrera pÄ de högre vÀxlarna. Köpte en dyr app som mÀtte fram att det rörde sig om kardanvibrationer (vilket jag ocksÄ trodde, baserat pÄ erfarenhet frÄn jobbet (R&D hos en av vÄra tvÄ lastbilstillverkare)).
Nu har jag bytt stödlager och hardyskivor i bÀgge Àndarna av kardan och efter provtur kÀnns det markant bÀttre! Fasiken sÄ skönt.
År av mekerfarenhet gör vĂ€l sitt till ocksĂ„. Inget krĂ„ngel alls faktiskt, utan det gick nĂ€stan bĂ€ttre Ă€n jag hade vĂ„gat hoppas.
NĂ„gra off-topicbilder pĂ„ det đŸ€«
20211225_180214.jpg
20211225_205732.jpg
20211225_205808.jpg
20211225_211103.jpg

NÀr jag ÀndÄ var inne o vimsade i klockaffÀren idag och snackade G-shocks med urisen, Han Àr stort G-shockfan, sÄ stod det en rund metallcamo i ett hörn...
VÄgade inte kolla för noga pÄ den för den var riktigt mumsig... :rolleyes:
Men vill ha det till att det var en MTG-B1000DCM... :cool:
MTG-B1000DCM-1A.png
Ganska hÀftigt prissatt, men otroligt cool klocka som nu Àr rabatterad. Kanske finns till bÀttre pris dock. Lite för mycket stÄlar och en bit utanför min comfortzone tyvÀrr. Tips tips!

Screenshot_20211227-105659.png
â˜ïžđŸ˜ƒ

Klockan i mitten tog död pÄ G-shock-galenskapen för mig! Dom tvÄ andra och en GX-56BB-1ER som jobbklocka ÄterstÄr endast och dessa fÄr stanna. Hade gÀrna haft en GSW-H1000 istÀllet om den hade varit i nÀrhet sÄ bra men den Àr ju helt kass enligt anvÀndarna...
Kommer bli mycket tid och pengar över framöver 😁

Edit: trodde att Garmin var tyskt fram tills jag precis Googlade 🙃

20211227_210532.jpg

Senast Àndrad:
Till och med en byhĂ„lerĂ„tta jag som inte Ă€r nĂ„got direkt fan av storstan mĂ„ste Ă€ndĂ„ sĂ€ga att jĂ€klar vilken go bild pĂ„ stadshuset👍
Sleep tight Twilight hĂ€lsar😉
IMG_20211227_225013.jpg

Riktigt fin den dĂ€r rackaren. Är det nĂ„gon som testat slĂ€nga pĂ„ ett armband frĂ„n svarta stĂ„lisen? Jag tror det skulle kunna bli en riktigt fin kombo

Tillbaka
Topp