Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad har du grÀvt av nu?God bredbandslös morgon nr2 ()
Ingenting... Tror dom jÀklas med mig för att jag vÀgrar fiber... SÄ nu fÄr det bli en runda till stan och hÀmta 4G-router i Teliabutiken...Vad har du grÀvt av nu?
Vilken variant tittade du pÄ?Var inne i lokala uraffÀren och klÀmde o kÀnde pÄ GWG-2000.. Mycket trevligare Àn förvÀntat
Han hade Àven en kolfiber-gravitymaster som gav en del villhövervibbar
-1A1Vilken variant tittade du pÄ?
Finns hos spanjorerna till bra pris
Mars Àr senaste budet.
Finns det nÄgot releasedatum pÄ square MRG Àn?
Tva?
Har storleksövat i tre dagar nu. Redo för Paketöppning imorgon.
NÀr jag ÀndÄ var inne o vimsade i klockaffÀren idag och snackade G-shocks med urisen, Han Àr stort G-shockfan, sÄ stod det en rund metallcamo i ett hörn...
VÄgade inte kolla för noga pÄ den för den var riktigt mumsig...
Men vill ha det till att det var en MTG-B1000DCM...
Ganska hÀftigt prissatt, men otroligt cool klocka som nu Àr rabatterad. Kanske finns till bÀttre pris dock. Lite för mycket stÄlar och en bit utanför min comfortzone tyvÀrr. Tips tips!
Till och med en byhÄlerÄtta jag som inte Àr nÄgot direkt fan av storstan mÄste ÀndÄ sÀga att jÀklar vilken go bild pÄ stadshusetTjockhult Twiligt, part deux.
(Mobilkameran suger verkligen, men jag vet inte om jag ids kÄnka runt systemkameran...)
Knölar in familjen i bilen och kör fyra timmar i snöovÀdret
Till och med en byhÄlerÄtta jag som inte Àr nÄgot direkt fan av storstan mÄste ÀndÄ sÀga att jÀklar vilken go bild pÄ stadshuset
Sleep tight Twilight hÀlsar