• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

26715040-87D5-4D7E-986E-5E679B23134C.jpeg
67DE75EA-D294-4AE0-B154-049B286CA7E5.jpeg

GMWB5000TVA
SÄ jÀkla nöjd. Har inte sett den i dagsljus Àn men den sitter som en smekning.

jag köpte en ny för typ en mÄnad sen i butik Ä hade noll koll pÄ att det fanns en ny ute ....
lite irriterande Àven om det vÀl inte gör nÄn direkt skillnad haha
LĂ€tt hĂ€nt 😀! Den enda skillnad som gör att jag ibland funderar pĂ„ att byta upp mig Ă€r att man pĂ„ den nya modulen kan se tiden samtidigt som man har tidtagningen igĂ„ng. Skulle vara bra nĂ€r jag coachar knattarna i fotboll

LĂ€tt hĂ€nt 😀! Den enda skillnad som gör att jag ibland funderar pĂ„ att byta upp mig Ă€r att man pĂ„ den nya modulen kan se tiden samtidigt som man har tidtagningen igĂ„ng. Skulle vara bra nĂ€r jag coachar knattarna i fotboll

sen ska den vÀl ha nÄgon funtion dÀr ljuset gÄr igÄng av sig sjÀlv bara man vrider pÄ handleden

Skulle det inte vara överflödigt med en trÄd om Garmin nÀr det redan finns en trÄd som heter "GPS- / Löpning- / TrÀningsklocka-trÄden (exkl. G-Shock)"?
Är det inte fint med en egen trĂ„d sĂ„ det blir en beef mellan Garmin, Suntoo, Samsung och allt dĂ€remellan? Men blir det mest specs snack i en sĂ„dan trĂ„d, det finns ju inte sĂ„ mĂ„nga olika modeller.

Jag snackade lite med en kille som jobbade Ät Garmin för ett tag sedan, fick intrycket att han tyckte att deras solar var mer gimmick Àn riktig feature.
Ska titta vidare pĂ„ Fenix 6/7! 🙂

Jag kan skriva under pÄ det. Solcellerna som sitter pÄ Garmin Instinct Àr vÀldigt ineffektiva och laddar knappt nÄgot alls jÀmfört med vad man Àr van vid med G-shock. Och dÄ anvÀnder jag inte de mest batterislukande features heller.

• Like
Reactions: S.L
Är det inte fint med en egen trĂ„d sĂ„ det blir en beef mellan Garmin, Suntoo, Samsung och allt dĂ€remellan? Men blir det mest specs snack i en sĂ„dan trĂ„d, det finns ju inte sĂ„ mĂ„nga olika modeller.
😁

sen ska den vÀl ha nÄgon funtion dÀr ljuset gÄr igÄng av sig sjÀlv bara man vrider pÄ handleden
Det finns Àven pÄ den gamla modulen! Aktiveras genom att hÄlla light knappen intryckt ett par sekunder tills A.EL framtrÀder pÄ skÀrmen. Sen Àr det bara börja vrida handleden. Aktiveras inte om det Àr för ljust dock.

Godmorgon trÄden!
nÄgon som sitter pÄ ett metal eller titan kitt som passar gwm5610?
Eller vet vart man kan köpa😅

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp