Crispie
Silver
Jag kommer besöka trÄden med min Venu 2 s som jag Àlskar!Skapa en Garmin-trÄd dÄ, nu blev jag ocksÄ sugen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag kommer besöka trÄden med min Venu 2 s som jag Àlskar!Skapa en Garmin-trÄd dÄ, nu blev jag ocksÄ sugen
Jag snackade lite med en kille som jobbade Ät Garmin för ett tag sedan, fick intrycket att han tyckte att deras solar var mer gimmick Àn riktig feature.Tydligen ska deras solar vara "sÄdÀr" (jÀmfört med Casios) men det hade varit gött att ha ocksÄ.
Jag har oxÄ en skock med Garmin... Fast i bilarna och pÄ motorcyklarna FyrkantigaSkapa en Garmin-trÄd dÄ, nu blev jag ocksÄ sugen
GW-M5610
Gamla.nya modulen eller gamla?
jag köpte en ny för typ en mÄnad sen i butik Ä hade noll koll pÄ att det fanns en ny ute ....
à ja du var sÄ nÀra ett köp! Jag trodde mest du sonderade marknaden. DÄ blir det förhoppningsvis lite snygga bilder framöver Grattis!
GMWB5000TVA
SÄ jÀkla nöjd. Har inte sett den i dagsljus Àn men den sitter som en smekning.
LĂ€tt hĂ€nt ! Den enda skillnad som gör att jag ibland funderar pĂ„ att byta upp mig Ă€r att man pĂ„ den nya modulen kan se tiden samtidigt som man har tidtagningen igĂ„ng. Skulle vara bra nĂ€r jag coachar knattarna i fotbollâŠjag köpte en ny för typ en mĂ„nad sen i butik Ă„ hade noll koll pĂ„ att det fanns en ny ute ....
lite irriterande Àven om det vÀl inte gör nÄn direkt skillnad haha
sen ska den vĂ€l ha nĂ„gon funtion dĂ€r ljuset gĂ„r igĂ„ng av sig sjĂ€lv bara man vrider pĂ„ handledenLĂ€tt hĂ€nt ! Den enda skillnad som gör att jag ibland funderar pĂ„ att byta upp mig Ă€r att man pĂ„ den nya modulen kan se tiden samtidigt som man har tidtagningen igĂ„ng. Skulle vara bra nĂ€r jag coachar knattarna i fotbollâŠ
Ja. Jag hade det pÄ en annan g-shock, men tyckte det funkade sÄdÀr. Men visst, det finns en del skillnader.sen ska den vÀl ha nÄgon funtion dÀr ljuset gÄr igÄng av sig sjÀlv bara man vrider pÄ handleden
Skapa en Garmin-trÄd dÄ, nu blev jag ocksÄ sugen
Jag kommer besöka trÄden med min Venu 2 s som jag Àlskar!
Ăr det inte fint med en egen trĂ„d sĂ„ det blir en beef mellan Garmin, Suntoo, Samsung och allt dĂ€remellan? Men blir det mest specs snack i en sĂ„dan trĂ„d, det finns ju inte sĂ„ mĂ„nga olika modeller.Skulle det inte vara överflödigt med en trĂ„d om Garmin nĂ€r det redan finns en trĂ„d som heter "GPS- / Löpning- / TrĂ€ningsklocka-trĂ„den (exkl. G-Shock)"?
Det Àr vÀl sÄ man gör eller? Hittar nÄgot man gillar, stÀller lite frÄgor pÄ sÄdant man undrar och sedan köper man.à ja du var sÄ nÀra ett köp! Jag trodde mest du sonderade marknaden. DÄ blir det förhoppningsvis lite snygga bilder framöver Grattis!
Jag snackade lite med en kille som jobbade Ät Garmin för ett tag sedan, fick intrycket att han tyckte att deras solar var mer gimmick Àn riktig feature.
Ska titta vidare pÄ Fenix 6/7!
Jag sa ju det, alla behöver en! Kul att du kom till skott.SÄ jÀkla nöjd. Har inte sett den i dagsljus Àn men den sitter som en smekning.
Ăr det inte fint med en egen trĂ„d sĂ„ det blir en beef mellan Garmin, Suntoo, Samsung och allt dĂ€remellan? Men blir det mest specs snack i en sĂ„dan trĂ„d, det finns ju inte sĂ„ mĂ„nga olika modeller.
Det finns Àven pÄ den gamla modulen! Aktiveras genom att hÄlla light knappen intryckt ett par sekunder tills A.EL framtrÀder pÄ skÀrmen. Sen Àr det bara börja vrida handleden. Aktiveras inte om det Àr för ljust dock.sen ska den vÀl ha nÄgon funtion dÀr ljuset gÄr igÄng av sig sjÀlv bara man vrider pÄ handleden
Felpost!Min GBD-H1000 Àr inne pÄ garantirep för andra gÄngen och iom att Sverige nu lyder under Danmark i Casio hierarkin sÄ tar det uppenbarligen lÀngre tid att fÄ saker och ting fixade. Jag Àr öppen för alternativ som funkar bÀttre!
BĂ€sta g-shock slĂ€ppet pĂ„ lĂ€nge, vĂ€cker ett orimligt vill ha begĂ€r. Den Ă€r sĂ„ töntig och cool pĂ„ samma gĂ„ng. KĂ€nns lite âmetal gear solidâ
GMWB5000TVA
SÄ jÀkla nöjd. Har inte sett den i dagsljus Àn men den sitter som en smekning.
Det Àr sÄna dÀr smÄ detaljer som gör det Riktigt ok skulle jag sÀga Var handlar du lumefÀrgen?Moddat min black on black med lite lume. Blev ÀndÄ ok.