Jag gillar metal gear solid, ghost in the shell, Gundam osv sĂ„ det Ă€r ju en bra grej.BĂ€sta g-shock slĂ€ppet pĂ„ lĂ€nge, vĂ€cker ett orimligt vill ha begĂ€r. Den Ă€r sĂ„ töntig och cool pĂ„ samma gĂ„ng. KĂ€nns lite âmetal gear solidâ
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag gillar metal gear solid, ghost in the shell, Gundam osv sĂ„ det Ă€r ju en bra grej.BĂ€sta g-shock slĂ€ppet pĂ„ lĂ€nge, vĂ€cker ett orimligt vill ha begĂ€r. Den Ă€r sĂ„ töntig och cool pĂ„ samma gĂ„ng. KĂ€nns lite âmetal gear solidâ
ARen fick följa med till Kalmar och köpa bil
Moddat min black on black med lite lume. Blev ÀndÄ ok.
Jag bara köper ju hela tiden, sÄ @Anton E Àr inte hÀr hos migEn Saab kanske?
Kalmartrakten och G-Shock Àr ju synonymt med Saab. SÄ sÀger som @roosterman skulle sagt.
Köööp
SjÀlv Àr det MR-G/titanonsdag hÀr.
Tack!Det Àr sÄna dÀr smÄ detaljer som gör det Riktigt ok skulle jag sÀga Var handlar du lumefÀrgen?
Ja, den behöver inte appen för att funka.Hej!
Har en frÄga angÄende gbd200, Àr den fortfarande anvÀndbar om man inte har den ansluten till appen? Har en iphone vars batteri suger och kan inte ha pÄ bluetooth hela tiden Hade tÀnkt ha den som trÀningsklocka
GMWB5000TVA
Lite framlasrad text som visa titanet undertill? Ja tack!
Nu undrar jag en sak hÀr:
Om bezeln (runt det röda) och bandet Àr ihÄliga... blir det inte ett helvete att hÄlla rent och hÄlla pÄ att blÄsa bort all smuts och skit som samlas dÀr inne...?
Det blev ingen Saab men det var sambon som shoppade en Volvo V90CC efter att hennes förra bil hade nÀrkontakt med ett rÄdjurJag bara köper ju hela tiden, sÄ @Anton E Àr inte hÀr hos mig
Vad blev det för kul bil dÄ??
SÄdÀr gjorde jag en gÄng och det slutade inte vÀlNakenchock
Fick nÄgra skruvar över som jag slÀngde men annars ser den ok ut igenSÄdÀr gjorde jag en gÄng och det slutade inte vÀl
Fick nÄgra skruvar över som jag slÀngde men annars ser den ok ut igen
LĂ€tt moddad...
Ah, sÄ de var dÀr den hamnade! Kul!Aha dÄ har jag köpt en klocka igen, kunde inte lÄta bli att fynda pÄ Tradera, speciellt nÀr den Àr uppgraderad med kombi armband.
Tack @dzlDave.
Gillar verkligen texturen pÄ urtavlan.
HÀr tillsammans med lillebror AW-590-1AER. ( klockorna Àr lika stora)