FortsÀtter work-Froggyfriday med MT-G Thursday och ett litet blomster till HSB@roosterman lurade mig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
FortsÀtter work-Froggyfriday med MT-G Thursday och ett litet blomster till HSB@roosterman lurade mig
Ja, det Àr nÄt som inte stÀmmer dÀr.
RÀtt mycket kÀnns det som...Ja, det Àr nÄt som inte stÀmmer dÀr.
DĂ„ligt med bilder pĂ„ denna tycker jag. Ăr du nöjd med den? Jag Ă€r lite kluven, men tror att den upplevs bĂ€st IRL!?FortsĂ€tter work-Froggyfriday med MT-G Thursday och ett litet blomster till HSB
Ref. pÄ klockan? RÄsnygg!Ute pÄ vift med gulingen
GWN-1000-1BERRef. pÄ klockan? RÄsnygg!
HĂ€r kommer nĂ„gra bilder till dĂ„DĂ„ligt med bilder pĂ„ denna tycker jag. Ăr du nöjd med den? Jag Ă€r lite kluven, men tror att den upplevs bĂ€st IRL!?
Skicket ser sjukt bra ut! Jag fÄr lÀnk till min ocksÄ. Funderar pÄ att köpa gummi till men gÄr nÀstan pÄ 2k. Man mÄste köpa skruvar och ÀndlÀnkar ocksÄ. Bandet gÄr pÄ 1.200ish. ÀndlÀnkar för 700. Lite saftigtHÀr kommer nÄgra bilder till dÄ
Den Àr riktigt skön att bÀra med sin lÀnk.
Gillar detaljerna med kolfiber och det röda
Enda "nackdelen" Àr vÀl kanske att jag Àr liite för rÀdd om den
Cleant! Men den ena ser ut att gÄ en sekund fel..
Tror det var ljusetCleant! Men den ena ser ut att gÄ en sekund fel..
Nu blev jag lite osÀker, det borde vara den hÀr.Inte tie fighter vÀl? Ser lite annorlunda ut.
Den Àr som sagt nÀstan för bra skickSkicket ser sjukt bra ut! Jag fÄr lÀnk till min ocksÄ. Funderar pÄ att köpa gummi till men gÄr nÀstan pÄ 2k. Man mÄste köpa skruvar och ÀndlÀnkar ocksÄ. Bandet gÄr pÄ 1.200ish. ÀndlÀnkar för 700. Lite saftigt
Cannot unsee
Emojiklockan GMWB5000TVA (âąââą)
à rets sista köp (men kommer först nÀsta Är, bra start!), var helt enkelt för billig för att motstÄ. Gillar ju camo
Mm lĂ€r ju bli gult men tror att den passar bra med mĂ„nga olika fĂ€rgerCool modell. Ăr bandet semi-transparent?
Nga dgr gammal bild, men kusinen sÀger o'hoj !Det blev visst en till klocka innan Ärets slut.
Ville pröva en g-Shock med bullbar.
Gillar den fÀrgade displayen.
Den dÀr kan jag inte pÄminna mig om att ha sett hÀr innanGomorron och gott nytt Är (snart) pÄ er allihop.
JodÄ, den har fÄngats pÄ bild hÀr tidigare. Dw-9200k-7t stÀmmer bra, det Àr en ICERC-variant.Den dÀr kan jag inte pÄminna mig om att ha sett hÀr innan
NyförvÀrv?? DW-9200?