• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

FortsĂ€tter work-Froggyfriday med MT-G Thursday och ett litet blomster till HSB😍
IMG_20211230_165148.jpg

DĂ„ligt med bilder pĂ„ denna tycker jag. Är du nöjd med den? Jag Ă€r lite kluven, men tror att den upplevs bĂ€st IRL!?
HĂ€r kommer nĂ„gra bilder till dĂ„đŸ˜‰
Den Àr riktigt skön att bÀra med sin lÀnk.
Gillar detaljerna med kolfiber och det röda🙂
Enda "nackdelen" Ă€r vĂ€l kanske att jag Ă€r liite för rĂ€dd om den😁
IMG_20211230_185404.jpg
IMG_20211230_185323.jpg

IMG_20211230_185338.jpg

HĂ€r kommer nĂ„gra bilder till dĂ„đŸ˜‰
Den Àr riktigt skön att bÀra med sin lÀnk.
Gillar detaljerna med kolfiber och det röda🙂
Enda "nackdelen" Ă€r vĂ€l kanske att jag Ă€r liite för rĂ€dd om den😁
IMG_20211230_185404.jpg
IMG_20211230_185323.jpg

IMG_20211230_185338.jpg
Skicket ser sjukt bra ut! 👌 Jag fĂ„r lĂ€nk till min ocksĂ„. Funderar pĂ„ att köpa gummi till men gĂ„r nĂ€stan pĂ„ 2k. Man mĂ„ste köpa skruvar och Ă€ndlĂ€nkar ocksĂ„. Bandet gĂ„r pĂ„ 1.200ish. Ă€ndlĂ€nkar för 700. Lite saftigt 🙄

Skicket ser sjukt bra ut! 👌 Jag fĂ„r lĂ€nk till min ocksĂ„. Funderar pĂ„ att köpa gummi till men gĂ„r nĂ€stan pĂ„ 2k. Man mĂ„ste köpa skruvar och Ă€ndlĂ€nkar ocksĂ„. Bandet gĂ„r pĂ„ 1.200ish. Ă€ndlĂ€nkar för 700. Lite saftigt 🙄
Den Ă€r som sagt nĂ€stan för bra skick🙂
Jag föredrar ju lĂ€nk och det var ju en av anledningarna till att jag bjöd pĂ„ den😁
Hade ju liiite flyt nÀr jag handlade den.
Ett riktigt Trattisfynd kan man sĂ€ga😉

Tillbaka
Topp