@Derix hade ju Froggyfriday redan igÄr
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
@Derix hade ju Froggyfriday redan igÄr
Den dÀr kan jag inte pÄminna mig om att ha sett hÀr innan
NyförvÀrv?? DW-9200?
Men de Àr ju inte synk.. Gott Nytt!Gott Nytt G-shock-Är pÄ er alla
JÀkla skitklockor!!! Lika bra att jag gör mig av med dom ...Men de Àr ju inte synk.. Gott Nytt!
SatflÀsk vilken hÀrlig samling. Du verkar ju vara en inbiten G-shock-brukare. Om vi leker med tanken att du bara skulle behÄlla fyra, vilka skulle fÄ stanna?Gott Nytt G-shock-Är pÄ er alla
Hmmm , trickquestion..SatflÀsk vilken hÀrlig samling. Du verkar ju vara en inbiten G-shock-brukare. Om vi leker med tanken att du bara skulle behÄlla fyra, vilka skulle fÄ stanna?
SÀtt dom pÄ alarm!
MÄste erkÀnna att det kÀndes att titta igenom albumet pÄ telefonen och se alla fina pjÀser som lÀmnat under Äret men just dÄ kÀndes det förmodligen som en bra idé Det kan diffa pÄ ett par stÄlisar dÄ jag har dÄlig koll pÄ hur mÄnga det egentligen har varit.
Köpt och sÄlt igen:
Köpt och behÄllt:
SĂ„lt:
BlÄ Froggie Ängrar jag bittert, den sÄldes för att den skavde pÄ handledenblÄ Frogman och dw-5500 borde man tittar nÀrmre pÄ nÀr de sÄldes
Alla samtidigt ÄxÄ, va?
Du fÄr uppgradera till en orginalmössa nÀsta Är.Gott Nytt à r, G-Nation
Du fÄr uppgradera till en orginalmössa nÀsta Är.
Mb# B66957819