• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Gott nytt pĂ„ er alla vĂ€nner! 😊

350303CF-7F48-4FDB-BF06-744142B96DB1.jpeg
Gott nytt Ă„r! Grym den dĂ€r 😉

Är det nĂ„gon hĂ€r som har provat Casioak Jellyfish Rainbow och som kan dela med sig av nĂ„gra intryck ?
Undrar framförallt om en sÄn hÀr bÀrs stort utifrÄn sina 45mm.
Jag har en platt handled pÄ 17,5 cm.
Kan ju dock tÀnka mig att den Àr fjÀderlÀtt pÄ handleden och troligtvis bÀrs smidigt utifrÄn det.

Är det nĂ„gon hĂ€r som har provat Casioak Jellyfish Rainbow och som kan dela med sig av nĂ„gra intryck ?
Undrar framförallt om en sÄn hÀr bÀrs stort utifrÄn sina 45mm.
Jag har en platt handled pÄ 17,5 cm.
Kan ju dock tÀnka mig att den Àr fjÀderlÀtt pÄ handleden och troligtvis bÀrs smidigt utifrÄn det.
17.5 cm hÀr. BekvÀmare klocka gÄr knappt att hitta.
6FC1A6FC-E510-4F62-B985-78450774A82B.jpeg

00B2965C-15E9-4F5A-B71C-B253B974BB51.jpeg

@Jockinho och @Derix ni har flippat rÀtt mÄnga klockor under det gÄngna Äret men jag tycker mig se att Ätminstone ett par modeller verkar vara keepers? T ex MRG, Froggie och kanske King.

Finns nog inga keepers för mig 🙈
Med det sagt vad jag gav för min king sĂ„ blir det jobbigt att hitta nĂ„gon ny för samma om man skulle Ă„ngra sig, vilket hĂ€nder en del sĂ„ den lĂ€r inte flippas i första taget đŸ€“

@Jockinho och @Derix ni har flippat rÀtt mÄnga klockor under det gÄngna Äret men jag tycker mig se att Ätminstone ett par modeller verkar vara keepers? T ex MRG, Froggie och kanske King.
De som Àr mina keepers nu Àr de som Àr svÄra att fÄ tag i om man skulle Ängra sig, exempelvis MRG och Froggie.

Gott nytt Ă„r alla G-Shockers! đŸ„‚
Postar den hĂ€r igen, ifall nĂ„gon vill checka ifall denne avancerat nedĂ„t mot nya djup.😁
gshocktraden_iceberg_ver01.jpg

SÄ om man som jag, kööööpte sig en (vintage) MR-G sÄ Àr man körd och fÄr leva i bottenslammet för alltid alltsÄ?
Vad Àr nÀsta tunga steg utan att ge sig pÄ att modifiera?

16410299063308636892276281031379.jpg

Tillbaka
Topp