Crispie
Silver
Gott nytt Är! Grym den dÀrGott nytt pÄ er alla vÀnner!
![]()
![Winking face :wink: đ](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Gott nytt Är! Grym den dÀrGott nytt pÄ er alla vÀnner!
![]()
17.5 cm hĂ€r. BekvĂ€mare klocka gĂ„r knappt att hitta.Ăr det nĂ„gon hĂ€r som har provat Casioak Jellyfish Rainbow och som kan dela med sig av nĂ„gra intryck ?
Undrar framförallt om en sÄn hÀr bÀrs stort utifrÄn sina 45mm.
Jag har en platt handled pÄ 17,5 cm.
Kan ju dock tÀnka mig att den Àr fjÀderlÀtt pÄ handleden och troligtvis bÀrs smidigt utifrÄn det.
![]()
G-Shock CasiOak Jellyfish Rainbow
Behold the translucent jellyfish, a mesmerizing customized hand-painted G-Schock CasiOak. Its transparent allure, mirroring the G-Shock skeleton, unveils a seamless fusion of elegance and durability, enticing you to embrace its aquatic charm. Dive into a realm of hand-painted hour markers with...iflwatches.com
Tackar! Detsamma önskas du!Gott nytt Är! Grym den dÀr![]()
AppropÄ flipp-Är...
Detta Àr den enda G-Shock (utan mÄlarfÀrg pÄ) jag har kvar
Allt Àr borta, allt Àr sÄlt. Herre gud. Men kul var det
Gott nytt Ă„r allihopa
![]()
SÄlt av MT-Gn oxÄ???AppropÄ flipp-Är...
Detta Àr den enda G-Shock (utan mÄlarfÀrg pÄ) jag har kvar
Allt Àr borta, allt Àr sÄlt. Herre gud. Men kul var det
Gott nytt Ă„r allihopa
![]()
Ja men den stannar i trÄdenSÄlt av MT-Gn oxÄ???![]()
De som Àr mina keepers nu Àr de som Àr svÄra att fÄ tag i om man skulle Ängra sig, exempelvis MRG och Froggie.
Hade Casio gjort en vit variant av den sÄ hade den stÄtt bredvid min Gundam direkt.BÀst 2021.
![]()
Ăr den listan reviderad?? För inte var vĂ€l Köööööööööööööp! och kombilĂ€nk med innan??Gott nytt Ă„r alla G-Shockers!
Postar den hÀr igen, ifall nÄgon vill checka ifall denne avancerat nedÄt mot nya djup.
![]()
Bra start!Min första G-shock
![]()
mvh
Micke
VÀlkommen in i G-shockgemenskapenMin första G-shock
![]()
mvh
Micke
Gott nytt Ă„r alla G-Shockers!
Postar den hÀr igen, ifall nÄgon vill checka ifall denne avancerat nedÄt mot nya djup.
![]()