Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Samma hÀrVÀlkommen in i G-shockgemenskapen
Oaken Àr en riktigt bra första-G. Bli inte förvÄnad om det kommer trilla in nÄgra till Gs framöver
En av GX-56orna fÄr bli första nyÄrsdags-G hÀr
BĂ€sta jag har sett senaste tidenGott nytt Ă„r alla G-Shockers!
Postar den hÀr igen, ifall nÄgon vill checka ifall denne avancerat nedÄt mot nya djup.
Visning av veckonummer?Gott nytt Ă„r alla G-Shockers!
Postar den hÀr igen, ifall nÄgon vill checka ifall denne avancerat nedÄt mot nya djup.
Visning av veckonummer?
Detta blev förra Ärets sista klockinköp för mig. Hann med en vid julafton och sen denna pÄ nyÄr.Ja men den stannar i trÄden
Den lÀngst till höger Àr mumma . Priset ocksÄ visserligen .Tror ni att Kulta-Center kommer att lÀmna nÄgon rabatt pÄ dessa?
Ja, det gÄr det Ät nÀrmare 70% för att det ska vara aktuelltDen lÀngst till höger Àr mumma . Priset ocksÄ visserligen .
HÄller med, den Àr riktigt vacker. Hoppas att det inte Àr en repmagnet, en omtanke riktad till alla dem som blir lyckliga Àgare till klockanDen lÀngst till höger Àr mumma . Priset ocksÄ visserligen .
DÄ skulle jag inte heller ha tvekat .Ja, det gÄr det Ät nÀrmare 70% för att det ska vara aktuellt
Ja frĂ„gan Ă€r hur kĂ€nslig den Ă€r . Ăr ju MRG sĂ„ borde palla med en del stryk .HĂ„ller med, den Ă€r riktigt vacker. Hoppas att det inte Ă€r en repmagnet, en omtanke riktad till alla dem som blir lyckliga Ă€gare till klockan
Mejla och frÄga. Jag fick bra erbjudande pÄ redan rabatterad MTG. Visserligen ingen nyhet men nÄtt bör dom kunna göra.Tror ni att Kulta-Center kommer att lÀmna nÄgon rabatt pÄ dessa?
Har för mig att jag har sett B2000R har varit nere pÄ 22'-23' ish. Minns inte var jag sÄg det dock...Tror ni att Kulta-Center kommer att lÀmna nÄgon rabatt pÄ dessa?