1700Vad gick Gravitymastern för? Jag missade den helt och hÄllet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
1700Vad gick Gravitymastern för? Jag missade den helt och hÄllet
1705+frakt.Vad gick Gravitymastern för? Jag missade den helt och hÄllet
Blir ju inte mycket pengar nÀr alla sÄldes för mindre Àn halva priset. Fascinerande tycker jag. Bra för köpare dock.
1705. Kanonpris!Vad gick Gravitymastern för? Jag missade den helt och hÄllet
Japp. Köööp!!!Det hÀr mÄste vÀl vara ett bra pris?
Det kÀnns lite olönt att försöka hitta ett camoband till min 1000 nÀr jag kan lÀgga till nÄgra tusenlappar och köpa en 2000 istÀlletJapp. Köööp!!!
Med annat ord.. KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPDet kĂ€nns lite olönt att försöka hitta ett camoband till min 1000 nĂ€r jag kan lĂ€gga till nĂ„gra tusenlappar och köpa en 2000 istĂ€llet
Helt rÀtt! Den sandfÀrgad 2K Àr bÀst av alla 3. SÄ köööp!!!Det kÀnns lite olönt att försöka hitta ett camoband till min 1000 nÀr jag kan lÀgga till nÄgra tusenlappar och köpa en 2000 istÀllet
Har du nÄgra sÄna fina plÄgarbilder , sÄ bara dela med dig av dom vetjaTrÀnar tillsammans med min G.
Brukar slÀnga denna klocka i frysen nÀr jag har trÄkigt.
Vad sÀger sambon om att Casioken gÄr under kategorin kÀrleken?Tog med mig barnen, sambon och kÀrleken till skogen och grillade korv
Det kÀnns lite olönt att försöka hitta ett camoband till min 1000 nÀr jag kan lÀgga till nÄgra tusenlappar och köpa en 2000 istÀllet
Det var kniven han menade, inte klockanVad sÀger sambon om att Casioken gÄr under kategorin kÀrleken?
DessvÀrre inga bilder.Har du nÄgra sÄna fina plÄgarbilder , sÄ bara dela med dig av dom vetja
Var hittade du camobandet förresten?Det kÀnns lite olönt att försöka hitta ett camoband till min 1000 nÀr jag kan lÀgga till nÄgra tusenlappar och köpa en 2000 istÀllet
HĂ„ller med honom faktiskt
NÀ, det gör jag inte. Men jag hÄller med honom att 2000 Àr lite mer show horse Àn work horse. Lite som att jÀmföra A1000 Frogman och D1000 Frogman. TvÄ olika klockor.à ngrar du ditt köp lite?
Ingenstans, det var dÀrför jag kom pÄ idén med GWG-2000Var hittade du camobandet förresten?
fÄr se, ska nog försöka hÄla mig för att se va de kommer för modeller i 2022.
ja, den gick lite för billigt..men men, svÄrt med anniversary modeller, man behöver nog ha mer tÄlamod och invÀnta rÀtt köpare om man vill fÄ tillbaka lite mer pengar. KÀnde jag behövde fria upp lite platser i lÄdan asap.
GWX-5700 ICERC'n Àr riktigt grym, för priset du fick sÄ blev det ett riktigt klipp ...ser bÀttre ut i verkligheten Àn pÄ bild ocksÄ tycker jag. Kul att dem landade hos nÄgon pÄ forumet ocksÄ!Det blev GWX-5700 och DW-5600R. Ska blir riktigt kul att fÄ hem dem!
Klantade mig med autobudet, sÄ jag missade Gravitymaster, vilket grÀmer mig mycket.
DW(E)-5600R t om "Carbon Core"Det blev GWX-5700 och DW-5600R. Ska blir riktigt kul att fÄ hem dem!
Klantade mig med autobudet, sÄ jag missade Gravitymaster, vilket grÀmer mig mycket.
Aha, jag lÀste fel dÀr.Ingenstans, det var dÀrför jag kom pÄ idén med GWG-2000
ja, den gick lite för billigt..men men, svÄrt med anniversary modeller, man behöver nog ha mer tÄlamod och invÀnta rÀtt köpare om man vill fÄ tillbaka lite mer pengar. KÀnde jag behövde fria upp lite platser i lÄdan asap.
Den la jag förstabudet pÄ. Men sen rÄkade det handlas tre andra istÀlletGWX-5700 ICERC'n Àr riktigt grym, för priset du fick sÄ blev det ett riktigt klipp ...ser bÀttre ut i verkligheten Àn pÄ bild ocksÄ tycker jag. Kul att dem landade hos nÄgon pÄ forumet ocksÄ!
HÄller med, du Àr min inspirationskÀlla nÀr jag vÀl fÄr chansen att komma igÄng.Formen Àr det nog inget fel pÄ....