• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

07F42B38-9E02-4C4C-B2A9-F13DD5E64AA3.jpeg

Haft den hĂ€r i sovrumsfönstret. Blev helt paff nĂ€r jag sĂ„g att den synkat. Aldrig hĂ€nt pĂ„ mina breddgrader i Östersund. Kan det ha med vĂ€dret att göra och hur signalerna studsar. Fönstret Ă€r riktat mot nord-ost vilket borde vara helt fel?
097CCEF2-193B-40FD-AD66-C6FAC509015B.jpeg

Haft den hĂ€r i sovrumsfönstret. Blev helt paff nĂ€r jag sĂ„g att den synkat. Aldrig hĂ€nt pĂ„ mina breddgrader i Östersund. Kan det ha med vĂ€dret att göra och hur signalerna studsar. Fönstret Ă€r riktat mot nord-ost vilket borde vara helt fel?
Vi har sedan tidigare konstaterat att MB6-gudarnas vĂ€gar Ă€ro outgrundliga 😁
VĂ€dret spelar antagligen en viss roll pĂ„ hur lĂ„ngt radiovĂ„gorna lyckats förflyttas sigđŸ€”

Vi har sedan tidigare konstaterat att MB6-gudarnas vĂ€gar Ă€ro outgrundliga 😁
VĂ€dret spelar antagligen en viss roll pĂ„ hur lĂ„ngt radiovĂ„gorna lyckats förflyttas sigđŸ€”
Har för mig att rĂ€ckvidden Ă€r lĂ€ngre nĂ€r det Ă€r mulet. Fast just idag och igĂ„r för den delen Ă€r klarblĂ„ himmel och vĂ€ldigt kallt. NĂ„vĂ€l
 Jag har ju appen clockwave som substitut. Nu ska jag titta till klockan ibland och notera vad det Ă€r för vĂ€der och om den fortsĂ€tter synka (eller inte) sĂ„ kanske jag kan komma pĂ„ nĂ„t.

Har för mig att rĂ€ckvidden Ă€r lĂ€ngre nĂ€r det Ă€r mulet. Fast just idag och igĂ„r för den delen Ă€r klarblĂ„ himmel och vĂ€ldigt kallt. NĂ„vĂ€l
 Jag har ju appen clockwave som substitut. Nu ska jag titta till klockan ibland och notera vad det Ă€r för vĂ€der och om den fortsĂ€tter synka (eller inte) sĂ„ kanske jag kan komma pĂ„ nĂ„t.
NĂ€stan alla mina MB6 G-Shocks synkade sjĂ€lv varje dag runt augusti-sptember förra Ă„ret. Nu har de flesta slutat synka förutom ett par 5610 och Rangeman. Det Ă€r ett mysterium. đŸ€”

NĂ€stan alla mina MB6 G-Shocks synkade sjĂ€lv varje dag runt augusti-sptember förra Ă„ret. Nu har de flesta slutat synka förutom ett par 5610 och Rangeman. Det Ă€r ett mysterium. đŸ€”
HÀr i sydöstra delen av vÄrt avlÄnga land funkar synken i stort sett alltid pÄ samtliga utom pÄ nÄgra av RangemÀnnen.
MB6-gudarna alltsĂ„ 😁

HÀr i sydöstra delen av vÄrt avlÄnga land funkar synken i stort sett alltid pÄ samtliga utom pÄ nÄgra av RangemÀnnen.
MB6-gudarna alltsĂ„ 😁

Det som @roosterman inte anvÀnder blir kvar till oss andra.

Nu stĂ„r jag hĂ€r pĂ„ ÅhlĂ©ns igen och följer uppmaningen.

1641557655467608924759649993775.jpg

16415576775208007202993167721779.jpg

RadiovĂ„gor Ă€r som redan konstaterats magiska. đŸ§™â€â™‚ïž
Det enda jag vet Ă€r att dom studsar pĂ„ den s.k. jonosfĂ€ren och DEN Ă€r fan Ă€nnu mer magisk. đŸ€Ș

(Mina synkar dock bra bĂ„de lĂ„ngt uppe i norr Örnsköldsvik till lĂ„ngt nere i söder MĂĄlaga) 😀

Tillbaka
Topp