har du knipit den nu?Det Àr inte sÄ sÀkert, mÄnga som hamnar hos mig blir kvar lÀnge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
har du knipit den nu?Det Àr inte sÄ sÀkert, mÄnga som hamnar hos mig blir kvar lÀnge.
Absolut, det har jag.har du knipit den nu?
gött!!!Absolut, det har jag.
VÀntar med stor nyfikenhet och förvÀntan att fÄ kolla in den live nÀr den anlÀnder.
RegnbÄgen Àr grym!Den hÀr Àr sÄ mycket bÀttre Àn alla bilder och filmklipp jag suttit och glott pÄ. SÄ otroligt lÀcker. Börjat bli lite sugen pÄ regnbÄgsvarianten ocksÄ
Vi har sedan tidigare konstaterat att MB6-gudarnas vĂ€gar Ă€ro outgrundligaHaft den hĂ€r i sovrumsfönstret. Blev helt paff nĂ€r jag sĂ„g att den synkat. Aldrig hĂ€nt pĂ„ mina breddgrader i Ăstersund. Kan det ha med vĂ€dret att göra och hur signalerna studsar. Fönstret Ă€r riktat mot nord-ost vilket borde vara helt fel?
Har för mig att rÀckvidden Àr lÀngre nÀr det Àr mulet. Fast just idag och igÄr för den delen Àr klarblÄ himmel och vÀldigt kallt. NÄvÀl⊠Jag har ju appen clockwave som substitut. Nu ska jag titta till klockan ibland och notera vad det Àr för vÀder och om den fortsÀtter synka (eller inte) sÄ kanske jag kan komma pÄ nÄt.Vi har sedan tidigare konstaterat att MB6-gudarnas vÀgar Àro outgrundliga
VÀdret spelar antagligen en viss roll pÄ hur lÄngt radiovÄgorna lyckats förflyttas sig
Innan jag sömndrucket (stensomnade under filten förrut) fattade vad det var för mystisk modell du hade pÄ dig och dessutom kopplade ihop vilken dag det Àr
NÀstan alla mina MB6 G-Shocks synkade sjÀlv varje dag runt augusti-sptember förra Äret. Nu har de flesta slutat synka förutom ett par 5610 och Rangeman. Det Àr ett mysterium.Har för mig att rÀckvidden Àr lÀngre nÀr det Àr mulet. Fast just idag och igÄr för den delen Àr klarblÄ himmel och vÀldigt kallt. NÄvÀl⊠Jag har ju appen clockwave som substitut. Nu ska jag titta till klockan ibland och notera vad det Àr för vÀder och om den fortsÀtter synka (eller inte) sÄ kanske jag kan komma pÄ nÄt.
HÀr i sydöstra delen av vÄrt avlÄnga land funkar synken i stort sett alltid pÄ samtliga utom pÄ nÄgra av RangemÀnnen.NÀstan alla mina MB6 G-Shocks synkade sjÀlv varje dag runt augusti-sptember förra Äret. Nu har de flesta slutat synka förutom ett par 5610 och Rangeman. Det Àr ett mysterium.
Haft den hĂ€r i sovrumsfönstret. Blev helt paff nĂ€r jag sĂ„g att den synkat. Aldrig hĂ€nt pĂ„ mina breddgrader i Ăstersund. Kan det ha med vĂ€dret att göra och hur signalerna studsar. Fönstret Ă€r riktat mot nord-ost vilket borde vara helt fel?
HÀr i sydöstra delen av vÄrt avlÄnga land funkar synken i stort sett alltid pÄ samtliga utom pÄ nÄgra av RangemÀnnen.
MB6-gudarna alltsÄ
Göteborg, fönster mot syd, Rangemans synk pÄ Auto den 30e december.HÀr i sydöstra delen av vÄrt avlÄnga land funkar synken i stort sett alltid pÄ samtliga utom pÄ nÄgra av RangemÀnnen.
MB6-gudarna alltsÄ
RadiovĂ„gor Ă€r som redan konstaterats magiska.Haft den hĂ€r i sovrumsfönstret. Blev helt paff nĂ€r jag sĂ„g att den synkat. Aldrig hĂ€nt pĂ„ mina breddgrader i Ăstersund. Kan det ha med vĂ€dret att göra och hur signalerna studsar. Fönstret Ă€r riktat mot nord-ost vilket borde vara helt fel?
Har för mig att den var nere pÄ 12" hos de nyligen..Dagens tips
G-shock (3459)_premium/limited | Premium streetwear & sneakers | Caliroots
Stort urval av G-shock (3459)_premium/limited | âïž Snabb leverans âïž Gratis retur. | VĂ€lkommen till Calirootswww.caliroots.com
Varför köpte du inte för?Har för mig att den var nere pÄ 12" hos de nyligen..
Den var inget för mig tyvÀrrVarför köpte du inte för?
Ăr du sugen? 14" Ă€r OK.Varför köpte du inte för?
Ogillar negativa displayer tyvĂ€rrĂr du sugen? 14" Ă€r OK.