• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

TyvÀrr sÄ tar inte en titanare bort suget av en gw5000. FrÄga mig hur jag vet, ha ha!
20211229_105132.jpg
Hur mÄr du, 8 dagar in pÄ det nya Äret med tanke pÄ ditt lilla nyÄrslöfte?

GG 1000 kom ny frÄn handlare.
Helt död.
Är det vanligt att g-shock levereras med döda batterier eller inte funkar?

Tacksam för lite tips eftersom det stÄr nÄt vÀldigt klurigt i manualen att den endast testas med testbatteri, sÄ byte fÄr man betala sjÀlv Àven inom garantiperiod.

Men, en helt död klocka vid ankomst vill man knappast börja test att byta batteri för att chansa pĂ„ att den ska funka.🙉

Helt död.

Tacksam för lite tips eftersom det stÄr nÄt vÀldigt klurigt i manualen att den endast testas med testbatteri, sÄ byte fÄr man betala sjÀlv Àven inom garantiperiod.

Men, en helt död klocka vid ankomst vill man knappast börja test att byta batteri för att chansa pĂ„ att den ska funka.🙉
Jag hade inte bytt batteri utan krÀvt att fÄ returnera den.

Helt död.

Hör av dig till handlaren direkt och pÄtala att den Àr "död". Sen som @Derix skrev, fÄ den utbytt, eller batteriet utbytt.
GG-1000 har ju nÄt Ät pÄ nacken sÄ det kan ju faktiskt vara sÄ att det Àr en Àldre osÄld klocka du fÄtt.

Helt död.

100% Skicka tillbaka. Klockan ska fungera vid leverans om inget annat angetts. Att batteriet skulle vara slut Ă€r ju bara en gissning. đŸ€·â€â™‚ïž

Helt död.

Trots att den var död, vilken version handlade du? :)
JĂ€kligt trevlig Mudmaster oavsett😉
IMG_20220108_211535.jpg

Senast Àndrad:
Hör av dig till handlaren direkt och pÄtala att den Àr "död". Sen som @Derix skrev, fÄ den utbytt, eller batteriet utbytt.
GG-1000 har ju nÄt Ät pÄ nacken sÄ det kan ju faktiskt vara sÄ att det Àr en Àldre osÄld klocka du fÄtt.
Äkdre Ă€r den, lite som jag... Men precis den jag vill ha🙂
Den sÄldes med kampanjrabatt, vilket Àr naturligt för att tömma lagret.
Det kĂ€nns inte riktigt samma som "sĂ€ljs billigt för att du mĂ„ste byta batterier till kostnad motsvarande vĂ„rt kampanjerbjudande"đŸ€”
Och tack till dig och andra som svarar en nykomling pĂ„ trĂ„den inom minuter! đŸ„°

Äkdre Ă€r den, lite som jag... Men precis den jag vill ha🙂
Den sÄldes med kampanjrabatt, vilket Àr naturligt för att tömma lagret.
Det kĂ€nns inte riktigt samma som "sĂ€ljs billigt för att du mĂ„ste byta batterier till kostnad motsvarande vĂ„rt kampanjerbjudande"đŸ€”
Och tack till dig och andra som svarar en nykomling pĂ„ trĂ„den inom minuter! đŸ„°
Kolla serienummret pÄ baksidan, flera siffror med en bokstav, vad Àr det för bokstav?
Din klocka anvĂ€nder TVÅ batterier, en till digitala delen och en till visarna. Helt omöjligt att bĂ„da Ă€r slut om det inte Ă€r en riktigt gammal klocka

Senast Àndrad:
Kolla serienummret pÄ baksidan, flera siffror med en bokstav, vad Àr det för bokstav?
Din klocka anvĂ€nder TVÅ batterier, en till digitala delen och en till visarna. Helt omöjligt att bĂ„da Ă€r slut om det inte Ă€r en riktigt gammal klocka

Hmm, har försökt leta. HĂ€r kommer foto pĂ„ baksidan. Hmm, kan vĂ€l inte vara riktigt gammal klocka. Jag vĂ€xte upp förra Ă„rtusendet och med ett batteri per klocka🙂 typ jag vet inte bara vad en rĂ€knesticka var för nĂ„t... Jag hade en och rĂ€knade med denđŸ€ Tack för hjĂ€lpen!!!
Det "ristade" numret Àr 94DJZF.
20220108_221044.jpg

@Dan1jel
Köp den största lÄdan, mellan modellen svÀljer inte sÄ mÄnga. :)
20220108_223404.JPG
Snuggt :D jag köpte minsta, vet inte om jag kommer ha sÄ mycket större kollektion, men ja börjar lÀtt iaf sÄ fÄr ja se om jag lyckas fÄ det Ät vÀxa :) eventuellt en GW-B5600HR-1 kan jag göra rum för den fÄr det tas lugnt med klock-köpet :p

PXL_20220108_123249616.jpg

PXL_20220108_123254518.jpg

Senast Àndrad:
Hmm, har försökt leta. HĂ€r kommer foto pĂ„ baksidan. Hmm, kan vĂ€l inte vara riktigt gammal klocka. Jag vĂ€xte upp förra Ă„rtusendet och med ett batteri per klocka🙂 typ jag vet inte bara vad en rĂ€knesticka var för nĂ„t... Jag hade en och rĂ€knade med denđŸ€ Tack för hjĂ€lpen!!!
Det "ristade" numret Àr 94DJZF.
20220108_221044.jpg

Z tycks inte finnas med alls och ditt serienr Àr kortare.

Screenshot_20211123-145813.png

Tillbaka
Topp