Hur mÄr du, 8 dagar in pÄ det nya Äret med tanke pÄ ditt lilla nyÄrslöfte?TyvÀrr sÄ tar inte en titanare bort suget av en gw5000. FrÄga mig hur jag vet, ha ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Hur mÄr du, 8 dagar in pÄ det nya Äret med tanke pÄ ditt lilla nyÄrslöfte?TyvÀrr sÄ tar inte en titanare bort suget av en gw5000. FrÄga mig hur jag vet, ha ha!
Off topic, Àr det en Hublot han rockar eller?@livinl0ud, lugna nu ner dig förÀns det spÄrar...
sÀgs att det började med en guldig g-shock för Jonas Falk med
ja jo Àr vÀl generalagenten hÀr som Àr off!
AP ROOOff topic, Àr det en Hublot han rockar eller?
I gĂŒld
Of courseI gĂŒld
sÄ det var du som knep den!
grattis
den dÀra Àr riktigt bra!
Hur mÄr du, 8 dagar in pÄ det nya Äret med tanke pÄ ditt lilla nyÄrslöfte?
Konstaterade innan idag att jag iaf Àn hÄller det löftet ja avgav i 2022-löftestrÄdenHur mÄr du, 8 dagar in pÄ det nya Äret med tanke pÄ ditt lilla nyÄrslöfte?
Jag hade inte bytt batteri utan krÀvt att fÄ returnera den.GG 1000 kom ny frÄn handlare.
Helt död.
Ăr det vanligt att g-shock levereras med döda batterier eller inte funkar?
Tacksam för lite tips eftersom det stÄr nÄt vÀldigt klurigt i manualen att den endast testas med testbatteri, sÄ byte fÄr man betala sjÀlv Àven inom garantiperiod.
Men, en helt död klocka vid ankomst vill man knappast börja test att byta batteri för att chansa pÄ att den ska funka.
Hör av dig till handlaren direkt och pÄtala att den Àr "död". Sen som @Derix skrev, fÄ den utbytt, eller batteriet utbytt.GG 1000 kom ny frÄn handlare.
Helt död.
Tacksam för lite tips eftersom det stÄr nÄt vÀldigt klurigt i manualen att den endast testas med testbatteri, sÄ byte fÄr man betala sjÀlv Àven inom garantiperiod.
Men, en helt död klocka vid ankomst vill man knappast börja test att byta batteri för att chansa pÄ att den ska funka.
100% Skicka tillbaka. Klockan ska fungera vid leverans om inget annat angetts. Att batteriet skulle vara slut Àr ju bara en gissning.GG 1000 kom ny frÄn handlare.
Helt död.
Trots att den var död, vilken version handlade du?GG 1000 kom ny frÄn handlare.
Helt död.
Ăkdre Ă€r den, lite som jag... Men precis den jag vill haHör av dig till handlaren direkt och pĂ„tala att den Ă€r "död". Sen som @Derix skrev, fĂ„ den utbytt, eller batteriet utbytt.
GG-1000 har ju nÄt Ät pÄ nacken sÄ det kan ju faktiskt vara sÄ att det Àr en Àldre osÄld klocka du fÄtt.
Kolla serienummret pĂ„ baksidan, flera siffror med en bokstav, vad Ă€r det för bokstav?Ăkdre Ă€r den, lite som jag... Men precis den jag vill ha
Den sÄldes med kampanjrabatt, vilket Àr naturligt för att tömma lagret.
Det kÀnns inte riktigt samma som "sÀljs billigt för att du mÄste byta batterier till kostnad motsvarande vÄrt kampanjerbjudande"
Och tack till dig och andra som svarar en nykomling pÄ trÄden inom minuter!
Jo, den hÀr kÀnns rÀtt. TyvÀrr kan jag inte alla varianter. SÄ hÀr Àr klocka med id sÄ kanske det finns nÄt intressant jag borde vetaTrots att den var död, vilken version handlade du?
JĂ€kligt trevlig Mudmaster oavsett
Den gör sig vÀldans bra med sitt grÄa band Var handlade du den?Jo, den hÀr kÀnns rÀtt. TyvÀrr kan jag inte alla varianter. SÄ hÀr Àr klocka med id sÄ kanske det finns nÄt intressant jag borde veta
Vanligtvis en bra handlare! SÄ, med era tips blir det sÄklart en frÄga. Jag förvÀntar mig ett konstruktivt svarDen gör sig vÀldans bra med sitt grÄa band Var handlade du den?
Hmm, har försökt leta. HÀr kommer foto pÄ baksidan. Hmm, kan vÀl inte vara riktigt gammal klocka. Jag vÀxte upp förra Ärtusendet och med ett batteri per klocka typ jag vet inte bara vad en rÀknesticka var för nÄt... Jag hade en och rÀknade med den Tack för hjÀlpen!!!Kolla serienummret pÄ baksidan, flera siffror med en bokstav, vad Àr det för bokstav?
Din klocka anvĂ€nder TVĂ batterier, en till digitala delen och en till visarna. Helt omöjligt att bĂ„da Ă€r slut om det inte Ă€r en riktigt gammal klockaâŠ
Snuggt jag köpte minsta, vet inte om jag kommer ha sÄ mycket större kollektion, men ja börjar lÀtt iaf sÄ fÄr ja se om jag lyckas fÄ det Ät vÀxa eventuellt en GW-B5600HR-1 kan jag göra rum för den fÄr det tas lugnt med klock-köpet
Vad lovade du dÄ? Orkar inte söka för du skriver ju sÄ mycket.Konstaterade innan idag att jag iaf Àn hÄller det löftet ja avgav i 2022-löftestrÄden
Vad lovade du dÄ? Orkar inte söka för du skriver ju sÄ mycket.
Hmm, har försökt leta. HÀr kommer foto pÄ baksidan. Hmm, kan vÀl inte vara riktigt gammal klocka. Jag vÀxte upp förra Ärtusendet och med ett batteri per klocka typ jag vet inte bara vad en rÀknesticka var för nÄt... Jag hade en och rÀknade med den Tack för hjÀlpen!!!
Det "ristade" numret Àr 94DJZF.