Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den kinesiska versionen kommer i en stor och cool förpackning.Den hÀr Àr mysig.
MTG-B1000CX-4AER
Celebrate Chinese New Year in 2022 with this exciting limited Edition MTG timepiece. For the first time, the MTG-B1000 is used as the base model, which honours the Year of the Tiger. The gold coloured bezel and back cover are complemented with a striking red strap. A laser peeling process is...g-shock.co.uk
JeppâŠhar den i mellanstorleken, skitbra vĂ€ska!Tips till den som kanske vill ha en klocklĂ„da till ett brakpris.
SkyddsvÀska | Mycket robust konstruktion | Hard Head S | Jula
Robust vÀska som Àr fylld med förskuren skumgummiinredning. Locket har snÀpplÄs, gummitÀtning och Àr lÄsbart (hÀnglÄs sÀljs separat).www.jula.se
Vad blev det?à rets tredje G-Shock hemropad frÄn Tratten. 2022 ser ut att bli ett bra Är
En GWM med combilÀnkVad blev det?
JÀkla bra fÀrgmatch klocka/rum dÀrGolvet mÄlat och listerna pÄ plats.
En DW-300Borde inte vara en G-Shock, men vÀldigt likt iaf
Clintan i Heartbreak ridge
Mycket nöje!En GWM med combilÀnk
Lite mer hade du allt fÄtt. Jag sÄg att du köpt den för ungefÀr samma pris pÄ TrattenMycket nöje!
Hade jag fÄtt bÀttre betalt hÀr?
Jaa, försökte flippa den pĂ„ FB i en Casio-grupp men han backade ur pĂ„ 550:- âŠLite mer hade du allt fĂ„tt. Jag sĂ„g att du köpt den för ungefĂ€r samma pris pĂ„ Tratten
Casio-grupp pĂ„ FB.. kan man komma Ă„t den utan att ha ett FB-konto?Jaa, försökte flippa den pĂ„ FB i en Casio-grupp men han backade ur pĂ„ 550:- âŠ
Tror det men vet ej hur exaktâŠ.Casio-grupp pĂ„ FB.. kan man komma Ă„t den utan att ha ett FB-konto?
Se dÀr ja. SÄÄ illa var det vÀl inte att komma in hÀr i G-gemenskapen?Trodde aldrig jag skulle posta i denna trÄd eftersom jag aldrig varit sÀrskilt förtjust i G-shocks⊠men nÀr denna dök upp i mitt flöde sÄ tÀnkte jag direkt att om jag ska ha en sÄ Àr det denna! Ju mer jag tÀnkte pÄ det desto mer tyckte jag att jag kanske behövde en G-shock i alla fall.
Nu har jag burit den i 3 dagar och jag Àlskar den! Superskön och jÀkligt snygg!
Haha tack sÄ mycket! Det kÀnns riktigt braSe dÀr ja. SÄÄ illa var det vÀl inte att komma in hÀr i G-gemenskapen?
VÀlkommen ! Och har det vÀl börjat med en G-shock sÄ......
VÀggen Àr uppe. Nu börjar det trÄkiga finliret
Golvet mÄlat och listerna pÄ plats.
En GW-5000 med kombilÀnk bÀrs vÀldigt likt en titanare. Men med det sagt sÄ villhöver du bÄda.G-shocks kan lÀtt bli beroendeframkallande!
5735 Àr otroligt trevlig!
burit den nonstop i 2 dagar nu
sitter och funderar pÄ om man ska köpa en titanium square eller snÄla Ä köpa en gw-5000...
fast sen skulle jag gÀrna vilja ha en 5035 square med att matcha min 5735 med
fÄr kanske köpa alla 3
otroligt trevlig trÄd med mycket inlÀgg!
saknar denna fina trevlighet pÄ vanliga forumet!
Och givetvis behöver du bÄde 5035 och 5735G-shocks kan lÀtt bli beroendeframkallande!
5735 Àr otroligt trevlig!
burit den nonstop i 2 dagar nu
sitter och funderar pÄ om man ska köpa en titanium square eller snÄla Ä köpa en gw-5000...
fast sen skulle jag gÀrna vilja ha en 5035 square med att matcha min 5735 med
fÄr kanske köpa alla 3
otroligt trevlig trÄd med mycket inlÀgg!
saknar denna fina trevlighet pÄ vanliga forumet!