21 utan bekymmer.Det dÀr var mellan va? Hur mÄnga tror du att det gÄr in?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
21 utan bekymmer.Det dÀr var mellan va? Hur mÄnga tror du att det gÄr in?
Jag tÀnker lite mer i banan att ut med skumgummit och knö ner sÄ mÄnga det gÄr o sen pÄ med locketTill dina stÄlisar?
Haha, egentligen Àr det lite humor att ha en skyddsvÀska till G-Shocks.Jag tÀnker lite mer i banan att ut med skumgummit och knö ner sÄ mÄnga det gÄr o sen pÄ med locket
NÀstan lika humoristiskt som hur Jula hade packat mina vÀskor. TvÄ skyddsvÀskor inuti en gigantiskt lÄda som lÄt inuti en gigantisk lÄdaHaha, egentligen Àr det lite humor att ha en skyddsvÀska till G-Shocks.
Det blir vÀl ungefÀr din vanliga dagsdos av G-shocks alltsÄ?Jag tÀnker lite mer i banan att ut med skumgummit och knö ner sÄ mÄnga det gÄr o sen pÄ med locket
Det dÀr var nog det manligaste jag sett idag!BrÄkade in den hÀr bilden i affordabletrÄden med tanke pÄ tidigare anklagelser dÀrifrÄn innan idag
Osynkat som fasen, jag vet
@JacquesCosteauGalet bra pris!Casio G-Shock x Porter GM-5600EY-1DR
Casio G-Shock x Porter GM-5600EY-1DR G-SHOCKwww.kulta-center.com
Ser ut att vara slutsÄld nu. Innan fanns det en pÄ lager.
Vill inte strö salt i sÄren, men det har Àven legat nÄgra pÄ K&S till vÀldigt bra priser.Ser ut att vara slutsÄld nu. Innan fanns det en pÄ lager.
Min senaste köpte jag för 1600kr och lÀt den vandra vidare för samma pris.Vill inte strö salt i sÄren, men det har Àven legat nÄgra pÄ K&S till vÀldigt bra priser.
Men riktigt bra, sÄ köööööp nÀr du hittar en
NÀstan som att bygga lego , fast tvÀrtom lixom Blev riktigt bra ju !!
Men tÀnk sÄ smidigt att stÀlla fram hela vÀskan i solenNÀstan som att bygga lego , fast tvÀrtom lixom Blev riktigt bra ju !!
Fast jag ser ett problem... Hur fasen ska dom kunna laddas nÀr dom ligger i vÀskan??
DĂ€r kommer version 2 in.. Med inbyggd LED-belysning
Tur du renoverar nu..Men tÀnk sÄ smidigt att stÀlla fram hela vÀskan i solen
@Von du bör hÀnga mer hÀrinne
Nice
Ja Förutom Speedyn sĂ„ Ă€r det bara Gâs i samlingen numera.Nice
Ăr samuraien sĂ„ld?