Sista dagen i vÀrmen sedan tillbaka till verkligheten .
Senast Àndrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăh, ingen minns en fegis!Verkar vara för tjejer. Mid och small storlek pĂ„ alla nĂ€stan.
Haha, ATP Ă€r ju löjligt liten, mindre Ă€n club-g @dragonhf postade nyss. Klena britter alltsĂ„.Ăh, ingen minns en fegis!
Om de brittiska soldaterna stormade Normandies strÀnder pÄ D-dagen med en 32 mm A.T.P. pÄ handleden sÄ kan man nog bÀra en midsize 43 mm Casio-square utan att vara omanlig...
18,20 och 22 brukar vara innermÄtt pÄ keepersarna. Iaf dom jag harGmw-b5000 bandet smalare, keeper pÄ den passar inte det nya bredare bandet i min bild innan.
Jobbar du alltid i en solstol?Dagens val till jobbet
Jobbar du alltid i en solstol?
Vill du byta ditt camoband mot ett grönt?Perfekt klocka för vuxna mÀn
LÄter rimligt. Jag tror att jag bÀr g-shock för att slippa kÀnna mig vuxen trots att jag passerat 50 och nyss behövde lÀsglasögon för att kunna byta sÄna dÀr smÄ jÀvla halogenlampor i köket....
Jag köpte den minsta Och en dessutomVad liten den var. Tur att jag köpte tvÄ..
Du och jag skulle ha gjort helt tvÀrt om..Jag köpte den minsta Och en dessutom
Har ett svart band liggandes om det kan vara av intresse? TÀnkte om du tröttnat pÄ de gröna sÄ Àr det ju alltid nÄtt.
Som min dÄ med dina fÄ klockor?!Jag köpte den minsta Och en dessutom
Det dÀr var mellan va? Hur mÄnga tror du att det gÄr in?Vad liten den var. Tur att jag köpte tvÄ..
Till dina stÄlisar?Jag köpte den minsta Och en dessutom