Du vet vad......Blev lite sugen pÄ GBD igen nÀr jag sÄg denna fÀrg.
Har haft vita innan.
.
.
.
.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Edit, för info, @OddD rockar en likadan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Du vet vad......Blev lite sugen pÄ GBD igen nÀr jag sÄg denna fÀrg.
Har haft vita innan.
Vita, du menar gbd-100? Denna har ja, sjukt fin fÀrg, trÄkiga Àr bara att den brukar dra Ät sig fÀrg frÄn annat.Blev lite sugen pÄ GBD igen nÀr jag sÄg denna fÀrg.
Har haft vita innan.
Yay, Àlskar ocksÄ den varianten!Belysningen pÄ den Àr rÀtt nice. Siffrorna lyser upp istÀllet för bakgrunden. Tror att det Àr likadan pÄ 5600MW.
Blev lite sugen pÄ GBD igen nÀr jag sÄg denna fÀrg.
Har haft vita innan.
Du vet vad......
.
.
.
.
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂP
Edit, för info, @OddD rockar en likadan
Det brukar börja sÄHar nu inte bara bestÀllt en utan tvÄ G-Shocks! Aldrig tidigare Àgt nÄgon sÄ ska bli spÀnnande. à terkommer om ett par dagar med paketöppning!
SnyggtJag sÀger ocksÄ köööp
Wooooww... Skulle faktiskt tro att de nÀstan Àr "inside job", men ja frÄn 3500 till 5k Àr ju bra grÀns man satt
Dags att ladda din 5610ccDubbelblÄtt
(För en stund sen)
Har nu inte bara bestÀllt en utan tvÄ G-Shocks! Aldrig tidigare Àgt nÄgon sÄ ska bli spÀnnande. à terkommer om ett par dagar med paketöppning!
PÄ deras hemsida samt Amazon (bor i USA). Den ena kommer imorgon och den andra pÄ fredagSpÀnnande! Köpte du hÀr pÄ KS eller butik?
SpÀnnandePÄ deras hemsida samt Amazon (bor i USA). Den ena kommer imorgon och den andra pÄ fredag
Hehehe, sÄg det igÄr kvÀll nÀr jag la fram den, men dÄ var det för sent/mörktDags att ladda din 5610cc
VÀnner! Hur stort bÀrs gmw b5000?
För referens, ca 17 cm h
Som en smÀck!VÀnner! Hur stort bÀrs gmw b5000?
För referens, ca 17 cm handleder
Inget att tveka pÄ. BÀrs kanon.VÀnner! Hur stort bÀrs gmw b5000?
För referens, ca 17 cm handleder
hittar för typ 4,5. Egentligen hadejag nog velat ha en svart men ser inte lika ljust ut pÄ den fronten.... Pun not intendedFasen vad sugen jag blev pÄ en StÄlis igen
4,5 Àr normalpris för en sprillans.hittar för typ 4,5. Egentligen hadejag nog velat ha en svart men ser inte lika ljust ut pÄ den fronten.... Pun not intended
hittar för typ 4,5. Egentligen hadejag nog velat ha en svart men ser inte lika ljust ut pÄ den fronten.... Pun not intended