KÀnns som dom fÄ beggade som kommer ut aldrig hamnar under 3500 lÀngre...4,5 Àr normalpris för en sprillans.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
KÀnns som dom fÄ beggade som kommer ut aldrig hamnar under 3500 lÀngre...4,5 Àr normalpris för en sprillans.
Kanske den dÀr slitna som jag och @Lord_tito88 har haftKÀnns som dom fÄ beggade som kommer ut aldrig hamnar under 3500 lÀngre...
Tycker det kÀnns rÀtt sunt att G-shock börjar hÄlla sitt vÀrde lite bÀttre...KÀnns som dom fÄ beggade som kommer ut aldrig hamnar under 3500 lÀngre...
Kan bara hÄlla med. Det ligger en silver ute pÄ blocket (har jag för mig) och den begÀrs det 4k för.Tycker det kÀnns rÀtt sunt att G-shock börjar hÄlla sitt vÀrde lite bÀttre...
Vad jag har lÀst. Inte bestÀllt sjÀlv dock.Klockmagasinet reko?
Japp , mycket bra! Handlat vÀldigt mycket av dom!Klockmagasinet reko?
100% reko. Har köpt flertal G-Shocks via dom .Klockmagasinet reko?
Bra pris pÄ bÄde silver och rose dÀrKlockmagasinet reko?
https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-gmw-b5000d-1-full-metal Har ju ett annat ref nr Àn den jag tÀnkt (GMW-B5000D-1ER), hmmmmBra pris pÄ bÄde silver och rose dÀr
https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-gmw-b5000d-1-full-metal Har ju ett annat ref nr Àn den jag tÀnkt (GMW-B5000D-1ER), hmmmm
Eller vagfan, skiljer ju bara ett ER i namnet, mÄste va nÄ fel bara
luktar lite insider job dÀr
En aning dÄluktar lite insider job dÀr
Det dĂ€r Ă€r ett helt okej pris. RĂ€tt modell, den ursprungliga âstĂ„lisenâ
Den ligger en tusing för högt
@roosterman köööööp!Dagens tips.
XTRA10 ger ytterligare 10% pÄ befintliga reapriser hos Caliroots
NÄgon mer pÄ forumet mÄste ju testa denna. Grym klocka IRL. Nu Àr det nÀstan billigtDagens tips.
XTRA10 ger ytterligare 10% pÄ befintliga reapriser hos Caliroots