• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Den röda kommer snart ut pÄ K&S!
BC22F0E9-10DF-4A9B-A13B-D4306A17E713.jpeg

https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-gmw-b5000d-1-full-metal Har ju ett annat ref nr Àn den jag tÀnkt (GMW-B5000D-1ER), hmmmm

Eller vagfan, skiljer ju bara ett ER i namnet, mÄste va nÄ fel bara
ER har jag uppfattat som att det Àr den region klockan Àr avsedd att sÀljas i. Om referensen slutar pÄ ex 1ER eller 1JP sÄ ska det vara exakt samma klocka. Det kan skilja Ät pÄ tillbehör och lÄda dÀremot. Finns sÀkert nÄgra obehagliga undantag...

Lyckas inte plocka fram google-ninjan inom mig sÄ jag frÄgar hÀr istÀllet: Vad Àr det för ref pÄ den dÀr glada 80/90-tals fÀrgsÀttningen som ser lite ut som en gammal hederlig skidoverall? Kan tÀnkas att samma fÀrgsÀttning Àven fanns i matchande tracksuits pÄ diverse campingar runtom i Sverige för sisÄdÀr 25 Är sedan.

Lyckas inte plocka fram google-ninjan inom mig sÄ jag frÄgar hÀr istÀllet: Vad Àr det för ref pÄ den dÀr glada 80/90-tals fÀrgsÀttningen som ser lite ut som en gammal hederlig skidoverall? Kan tÀnkas att samma fÀrgsÀttning Àven fanns i matchande tracksuits pÄ diverse campingar runtom i Sverige för sisÄdÀr 25 Är sedan.
Menar du de hÀr?
DQCCCp-UEAAFl_k.jpg

-THS ?? Throwback-serierna Finns lite olika.

Vilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022? :)

Det lutar nog Ă„t det. FĂ„r se vad det blir dock. Kanske Gw-m5610. Alternativt MTGn. Den kan dock bli lite tung i en hel mĂ„nad. Plus att jag nog helst undviker trĂ€ning med den. Kanske slĂ„r till pĂ„ nĂ„tt annat innan dess. Jag kommer vara förĂ€ldraledig med lilleman sĂ„ det blir garanterat G-shock ivf. 😄

Vad ska du köra?

đŸ™‹â€â™‚ïž

första gĂ„ngen för mig, och jag Ă€r med! đŸ€©

lite svĂ„rt att veta var jag ska sĂ€tta ribban bara đŸ€”

Tillbaka
Topp