Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Dagens tips.
XTRA10 ger ytterligare 10% pÄ befintliga reapriser hos Caliroots
Hur gÀrna jag vill sÄ Àr jag liite rÀdd för att @Roosterwife spöar upp mig om jag rÄkar handla den@roosterman köööööp!
HA! Du fÄr stryk oavsett.... det ju @Roosterwife som Àr herr'n i husetHur gÀrna jag vill sÄ Àr jag liite rÀdd för att @Roosterwife spöar upp mig om jag rÄkar handla den
Riktigt coolt!Ja, faktiskt den bÀsta belysningsform jag sett.
Jag hade en sĂ„n innan... mycket skön att bĂ€ra... lĂ„t den sitta pĂ„ handleden i en vecka sĂ„ Ă€ndrar du garanterat din uppfattningHar Ă€gt nĂ„gra GA-2100 och DW-5600, men har sĂ„lt de flesta. Nu testar jag den hĂ€r, men har lite svĂ„rt att vĂ€nja mig vid storleken. Ăr sĂ„ van med mina 36-38mm mekaniska.
Kolla in mitt inlÀgg 71 239 nÄn sida bak.VÀnner! Hur stort bÀrs gmw b5000?
För referens, ca 17 cm handleder
Det Àr det jag ocksÄ tÀnker, försöker vara OWG i en vecka med den hÀr nuJag hade en sÄn innan... mycket skön att bÀra... lÄt den sitta pÄ handleden i en vecka sÄ Àndrar du garanterat din uppfattning
Bara för att jag har rosa klockor eller???HA! Du fÄr stryk oavsett.... det ju @Roosterwife som Àr herr'n i huset
ER har jag uppfattat som att det Àr den region klockan Àr avsedd att sÀljas i. Om referensen slutar pÄ ex 1ER eller 1JP sÄ ska det vara exakt samma klocka. Det kan skilja Ät pÄ tillbehör och lÄda dÀremot. Finns sÀkert nÄgra obehagliga undantag...https://www.klockmagasinet.com/casio-g-shock-gmw-b5000d-1-full-metal Har ju ett annat ref nr Àn den jag tÀnkt (GMW-B5000D-1ER), hmmmm
Eller vagfan, skiljer ju bara ett ER i namnet, mÄste va nÄ fel bara
Menar du de hÀr?Lyckas inte plocka fram google-ninjan inom mig sÄ jag frÄgar hÀr istÀllet: Vad Àr det för ref pÄ den dÀr glada 80/90-tals fÀrgsÀttningen som ser lite ut som en gammal hederlig skidoverall? Kan tÀnkas att samma fÀrgsÀttning Àven fanns i matchande tracksuits pÄ diverse campingar runtom i Sverige för sisÄdÀr 25 Är sedan.
-THS ?? Throwback-serierna Finns lite olika.Lyckas inte plocka fram google-ninjan inom mig sÄ jag frÄgar hÀr istÀllet: Vad Àr det för ref pÄ den dÀr glada 80/90-tals fÀrgsÀttningen som ser lite ut som en gammal hederlig skidoverall? Kan tÀnkas att samma fÀrgsÀttning Àven fanns i matchande tracksuits pÄ diverse campingar runtom i Sverige för sisÄdÀr 25 Är sedan.
Japp, mer specifikt den till höger i bild med ref DW-5600-TB6. Stort tack!Menar du de hÀr?
TB6 Àr snyggast i serien. Jag har en men Àr inte till salu.Japp, mer specifikt den till höger i bild med ref DW-5600-TB6. Stort tack!
Om nÄgon har en liggandes sÄ Àr jag eventuellt spekulant
Jag har ingen faktiskt. Provade dem i en ÄterförsÀljare och funderar pÄ vilken ska köpaSÀlj Gravity- och Mudmaster och köp nya Mudmastern GWG-2000
DiskretTB6 Àr snyggast i serien. Jag har en men Àr inte till salu.
Ja, diskret om man jÀmför med rosa Rangeman.Diskret
Det lutar nog Ät det. FÄr se vad det blir dock. Kanske Gw-m5610. Alternativt MTGn. Den kan dock bli lite tung i en hel mÄnad. Plus att jag nog helst undviker trÀning med den. Kanske slÄr till pÄ nÄtt annat innan dess. Jag kommer vara förÀldraledig med lilleman sÄ det blir garanterat G-shock ivf.Vilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022?
Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars
Nu Àr det dax för uppsnacket inför OWG MARCH. För alla er som varit med tidigare Är Àr det perfekt tillfÀlle att utmana andra att delta och för er som inte varit med tidigare Är sÄ gÄr OWG MARCH utmaningen ut pÄ att bÀra en och samma klocka under en mÄnads tid, start 1 mars 2022. Det betyder...klocksnack.se
Vilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022?
Nu Àr det dax för uppsnacket inför OWG MARCH. För alla er som varit med tidigare Är Àr det perfekt tillfÀlle att utmana andra att delta och för er som inte varit med tidigare Är sÄ gÄr OWG MARCH utmaningen ut pÄ att bÀra en och samma klocka under en mÄnads tid, start 1 mars 2022. Det betyder...klocksnack.se
Vilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022?