NÄgon fÀrgglad G-ShockVad ska du köra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
NÄgon fÀrgglad G-ShockVad ska du köra?
Check pÄ den!Vilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022?
Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars
Nu Àr det dax för uppsnacket inför OWG MARCH. För alla er som varit med tidigare Är Àr det perfekt tillfÀlle att utmana andra att delta och för er som inte varit med tidigare Är sÄ gÄr OWG MARCH utmaningen ut pÄ att bÀra en och samma klocka under en mÄnads tid, start 1 mars 2022. Det betyder...klocksnack.se
SÄ har vi det i Sverige hela tiden, fast med NordPosten dÄFedex verkar gilla att skicka saker Ät fel hÄll. IgÄr lÄg mitt paket i NJ och berÀknad leverans idag. Nu pÄ morgonen ligger det i PA med berÀknad leverans pÄ fredag .
Aja, blir dubbel paketöppning pÄ fredag dÄ
Aaa.. ok:Jag har ingen faktiskt. Provade dem i en ÄterförsÀljare och funderar pÄ vilken ska köpa
Jag kommer precis som förra Äret absolut inte vara med som vanligtVilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022?
Nu Àr det dax för uppsnacket inför OWG MARCH. För alla er som varit med tidigare Är Àr det perfekt tillfÀlle att utmana andra att delta och för er som inte varit med tidigare Är sÄ gÄr OWG MARCH utmaningen ut pÄ att bÀra en och samma klocka under en mÄnads tid, start 1 mars 2022. Det betyder...klocksnack.se
@spammerstakeahikeKolla vilket frÀckt meddelande det kom upp pÄ klockan
Kolla vilket frÀckt meddelande det kom upp pÄ klockan
Gone in 60 seconds
Jag ska vara med. TÀnkte dock köra en seiko...
Du vet vÀl om att det finns en regel som sÀger att om man skrivit i trÄden sÄ Àr man anmÀld... MOAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!Jag kommer precis som förra Äret absolut inte vara med som vanligt
Jag förnekar ALLT!!!Du vet vÀl om att det finns en regel som sÀger att om man skrivit i trÄden sÄ Àr man anmÀld... MOAHAHAHAHAHAAAAAAAAA!!!
Shhh, den fÄr mat as we speakKlockan Àr i dödsryckningar och @roosterman tycker att det Àr frÀckt
Har tÀnkt vara med, premiÀr för min del. Köpte en hemsk klocka för ett tag sedan som objekt, börjar dock oroa mig lite för att man sÀtter ribban för högt. Mars blir ingen rolig mÄnad om man skall klara sig.Vilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022?
Ăr det hĂ€r det nya? Att man likt Rolex sĂ€ljer alla tillbehör till en dyr peng
Min 8Äring vill ha en sÄdan. Vad har den för kul blÄtandsfunktioner? Typ notiser bara?
DÄ har man sÄlt sin sjÀl till djefvulen och registerat ett Casio-ID för att kunna köra appen till denna...
Precis, du ser vem som ringer och smsar, samt övriga appar man fÄr notis ifrÄn, men ingen snabb svar eller nÄtt, bara visar notiserna, samt "phone finder"Min 8Äring vill ha en sÄdan. Vad har den för kul blÄtandsfunktioner? Typ notiser bara?
Kankse den nya GW-5000U-1ER som Àr retro look men med nytt hjÀrtaAaa.. ok:
Vill du ha sensorer, köp Mudmaster GG-B100, Rangeman GW-9400, GWG-1000 eller GWG-2000.
Behöver du inte sensorer men vill ha solar och multiband, köp GW-M5610U.
Behöver du inget av ovanstÄende men vill ha retro-look , köp DW-6900 eller DW-5600.
Super stiligt! Ser nÀstan nytt att sÄdant lite fix kan göra sÄ mycket well done!Idag kom ett paket med Postmord...
TyvÀrr Àr det inte en G-Shock men nÀst bÀsta:
Pro Trek PRW-3500T ... samma sensor v.3 som i min Rangeman GW-9400.
Titaniumbandet var lite repig och sliten men efter en kvart torrt gnuggande med den gröna disksvampen, blev det tillrÀckligt bra för att kunna ignorera de smÄ repor som var kvar, OM man ser de pÄ 10cm avstÄnd...
Job done - over and out!
TvÄ borstade vs tvÄ repiga lÀnkbitar:
Redigt bra val Testa appen för att göra smidiga justeringar och instÀllningar i den oxÄSitter ju som en smÀck! Ibland har man tur! Och visst kÀnde man igen ansiktet dÀr bakom, vÀrlden Àr allt liten @Rotwang
10 spĂ€nn för ett Casio stĂ€ll Ă€r billig ju. Kööööp!!Ăr det hĂ€r det nya? Att man likt Rolex sĂ€ljer alla tillbehör till en dyr peng