Den var riktigt nice! Ref pÄ den?Min nya sommarklocka fÄr tyvÀrr lida av mörker, slask och Mordor Ànnu i nÄgra mÄnader. Men fan vad den Àr bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den var riktigt nice! Ref pÄ den?Min nya sommarklocka fÄr tyvÀrr lida av mörker, slask och Mordor Ànnu i nÄgra mÄnader. Men fan vad den Àr bra!
Jag har, dock inte G-shock. Inga konstigheter, men de kommunicerar pÄ franska sÄ en babelfisk i örat underlÀttar.Snyggt! Har nÄgon bestÀllt frÄn dem?
Ăr det inte meningen att ungarna ska fixa lĂ€xorna???BĂ€st att ta pĂ„ sig det tĂ„ligaste man har nĂ€r det Ă€r karantĂ€n med tre ungar. Fixa matte-, svenska-, engelska och andra lĂ€xor mellan febertopparna.
Den var riktigt nice! Ref pÄ den?
Om det vore sĂ„ vĂ€l! Skolorna Ă€r sĂ„ duktiga pĂ„ hemstudier vid det hĂ€r laget att det nĂ€stan blir tvĂ„ heltidstjĂ€nster bara hemma hos ossâŠĂr det inte meningen att ungarna ska fixa lĂ€xorna???
Samma hĂ€r. Typ.Kul jobb idag. Ănnu en anledning till att jag har svĂ„rt att hĂ„lla jobbklockor i tipptopp skick.
Det Àr ju bra att köpa fÀrdigpatinerade dÄSamma hÀr. Typ.
Vid tveksamhet sÄ gÄr den ju uppenbaligen att ha pÄ foten...Jag har aldrig testat en MR-G tidigare
Hur bÀrs dem?
SjÀlv har jag 17,5cm runt handleden.
Vid tveksamhet sÄ gÄr den ju uppenbaligen att ha pÄ foten...
TACK!
Hehe men cool som fasen.
VÀlj Röda lacket eller Göteborgs rape istÀllet.Gillar denna Gravitymaster Àven den med röda detaljer.
Men bÀrs som en snusdosa?
Den lÀngst upp till vÀnster Àr ok.VÀlj Röda lacket eller Göteborgs rape istÀllet.
Det finns en till. Den coolaste av dem.Den lÀngst upp till vÀnster Àr ok.
Vilken snus det nu fÄr bli
Den Àr fin. Man blir allt lite sugen pÄ en GraviditetsmÀstareDet finns en till. Den coolaste av dem.
Go for it. Gravitymaster Àr riktig trevlig.Den Àr fin. Man blir allt lite sugen pÄ en GraviditetsmÀstare
Snöskottar-G
Det stÀmmer! Bara undrar om vilken Àr coolare... Gravity eller mud master...Hehe men cool som fasen.