• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Flipper2

Rolex
@Bergets
Kisse, kisse,kisse,kisse
.
6C726FA4-2A6D-4A33-AA9C-4EA48BCFE90A.jpeg

A284A1D3-A06E-4066-AD7D-DD761EDEC048.jpeg

852F4D7E-39C9-4BA2-9DFB-883A958A837E.jpeg

73F724D8-603B-42D9-B955-63B716EEBB4A.jpeg
 

Flipper2

Rolex
Fasen vad det rycker i Rangemanbaguetten nu med dom bilderna😁
Vad betingar, helt hypotetiskt, en sĂ„n vacker tingest i dagslĂ€get 😉
Hmm...
Baguetten fĂ„r du spara till @Roosterwife, det blir hon glad av đŸ€Ł... Rangemannen fĂ„r du betala för, det blir du inte glad av, men nĂ€r du hĂ€mtar den pĂ„ Posten, dĂ„ blir du glad 😁
 
Senast Àndrad:

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
En intressant lĂ€sning om delta lock systemet som G-Shock har utvecklat tillsammans med Nejilaw för MRG-G2000R. 🙂

Jo, den kĂ€nner jag igen. Lite pĂ„ gott och ont. Man kan alltsĂ„ inte byta band sjĂ€lv om man nu skulle vilja det. Tror det var nĂ„n ÅF var tvungen att ta in specialverktyg frĂ„n Casio för att kunna byta band Ă„t en G2k Ă€gare. Tror det var @S.L ?
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Jo, den kĂ€nner jag igen. Lite pĂ„ gott och ont. Man kan alltsĂ„ inte byta band sjĂ€lv om man nu skulle vilja det. Tror det var nĂ„n ÅF var tvungen att ta in specialverktyg frĂ„n Casio för att kunna byta band Ă„t en G2k Ă€gare. Tror det var @S.L ?
StĂ€mmer. Jag skiftar band pĂ„ ”Bruce” varje sommar (gult) och vinter (svart) och det tarvar ett sĂ€rskilt verktyg för att hantera denna skruvlösning. kM Globen hjĂ€lper mig med detta men det var en aha-upplevelse Ă€ven för dem den första gĂ„ngen och tydligen var inte Casio Europe helt pĂ„ det klara med att det fanns ett sĂ€rskilt verktyg för dessa modeller, tog ett litet tag för dem att skicka rĂ€tt prylar till KMG.
 
Topp