Mudmaster sÄklart.Det stÀmmer! Bara undrar om vilken Àr coolare... Gravity eller mud master...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mudmaster sÄklart.Det stÀmmer! Bara undrar om vilken Àr coolare... Gravity eller mud master...
Mudmaster Àr ju bra coola dom har jag haftDet stÀmmer! Bara undrar om vilken Àr coolare... Gravity eller mud master...
Nice, ska bli kul Ä se vad du tycker skönt att dem kom fram
Mud Àr bÀst sÄ klart men Royal Gravity Àr fin en, smÄtt sugen pÄ den men vill försöka skaffa mig min första MTG först Ä frÀmstDet stÀmmer! Bara undrar om vilken Àr coolare... Gravity eller mud master...
Det Àr inte kantig pÄ undersidan, den Àr faktiskt rÀtt skönt att bÀra speciellt pÄ lÀnk.Har funderat ibland kring de dÀr ustÄende, kantiga öronen som sitter pÄ sidorna. Trycks kanten inte in i huden och orsakar smÀrta om klockan sitter lite lÄngt ner och man t ex gör armhÀvningar?
Det Àr inte kantig pÄ undersidan, den Àr faktiskt rÀtt skönt att bÀra speciellt pÄ lÀnk.
Nja det Àr nog ingen större fara, dÄ ska man ha klockan vÀldigt lÄngt ner, dessutom Àr kanterna fasade pÄ undersidanHar funderat ibland kring de dÀr ustÄende, kantiga öronen som sitter pÄ sidorna. Trycks kanten inte in i huden och orsakar smÀrta om klockan sitter lite lÄngt ner och man t ex gör armhÀvningar?
Nja det Àr nog ingen större fara, dÄ ska man ha klockan vÀldigt lÄngt ner, dessutom Àr kanterna fasade pÄ undersidan
Nice. Casio har tÀnkt pÄ det mesta hÀr.
Vad sÀger panelen, Àr DW eller GW bÀst?
Funktionellt frÀmst, ev byte av batteri bryr jag mig inte om.
Det finns hundratals 6900 att vÀlja mellan. SjÀlv bryr jag mig inte om den har solar eller inte. Utseende > funktion.Nice. Casio har tÀnkt pÄ det mesta hÀr.
Vad sÀger panelen, Àr DW eller GW bÀst?
Funktionellt frÀmst, ev byte av batteri bryr jag mig inte om.
Shock absorber MAX braMin bevakning pÄ Tratten fortsÀtter att ge utdelning
Snygg.Om nÄgon behöver ny bezel till sin 6900 sÄ sÄg jag denna pÄ Ebay
G-kupa!Min bevakning pÄ Tratten fortsÀtter att ge utdelning
Funktionellt skulle jag sÀga GW. Det som DW har som GW saknar Àr auto-repeat timer och visning av tid samtidigt som stopwatch Àr igÄng. Utöver det fÄr du Multiband 6, Tough Solar, 5 alarm, visning av tvÄ tidszoner samtidigt etc.
Men det som gör det för mig Àr att GW inte riktigt Àr lika hög. Tror det skiljer nÄgon millimeter. Kör min GW-6900 med ett band frÄn G-5000 och kan inte tÀnka mig ett bÀttre kombo.
Det finns hundratals 6900 att vÀlja mellan. SjÀlv bryr jag mig inte om den har solar eller inte. Utseende > funktion.
Det Àr rÀtt lÀtt att fÄ tag i den pÄ Ebay. Modellen heter dw-6900b-9. Kostar runt 800-900 plus moms & tull.Tack för input gubbar, ja sÄ Àr det ju. Utseendet Àr viktigast.
L&W den du har Àr den knepig att fÄ tag i?
Nu sitter det pÄ! Lite mer stealth Àn tidigareNice, ska bli kul Ä se vad du tycker skönt att dem kom fram
Mud Àr bÀst sÄ klart men Royal Gravity Àr fin en, smÄtt sugen pÄ den men vill försöka skaffa mig min första MTG först Ä frÀmst
Det Àr rÀtt lÀtt att fÄ tag i den pÄ Ebay. Modellen heter dw-6900b-9. Kostar runt 800-900 plus moms & tull.
Nu sitter det pÄ! Lite mer stealth Àn tidigare
OWGM-material helt klartOm nÄgon behöver ny bezel till sin 6900 sÄ sÄg jag denna pÄ Ebay
Om sÀljare vÀljer att skicka via Ebays tjÀnst (Pitney Bowes) sÄ betalar man moms i förvÀg. Du kommer inte att betala moms och tull igen nÀr den passerar tullen i Sverige.Ni som nyligen bestÀllt frÄn eBay dÀr sÀljaren Àr utanför EU, dras momsen direkt av Ebay numera? Inget mig emot att betala momsen till dem men vill liksom inte att tullverket senare insisterar pÄ att jag betalar momsen igen.
Om sÀljare vÀljer att skicka via Ebays tjÀnst (Pitney Bowes) sÄ betalar man moms i förvÀg. Du kommer inte att betala moms och tull igen nÀr den passerar tullen i Sverige.
Det spelar ingen roll om sÀljare Àr i USA Àr Japan, vÀljer de Ebays global shipping program sÄ Àr samma. Inget att oroa dig för.Ok, verkar som sÀljaren Àndrat policy och valt denna metod, men grejen Àr att sÀljaren Àr i Japan inte USA.