• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

L&W

Vacheron
2-Faktor
Kanske den coolaste...
Ja, det tycker jag ocksÄ.
PXL_20210901_122153661-02.jpeg
 

roloj

Cartier
2-Faktor
En till, större keeper som ska sitta högst upp och lĂ„sa flĂ€rpen mot armbandet. 👍
Jag hade dubbla keepers pÄ min Mudman, funkade hur bra som helst...
Tack för tipset! Det kör jag pÄ!
Haha. Har kapat pÄ de flesta squsres jag har. Men hÀr kÀnns det inte aktuellt, dels Àr "fenan" nÄt som jag uppfattar som en viktig del av DNA:t och dels tycks det snudd pÄ omöjligt att fÄ tag pÄ nytt band till dw9900.
 

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Tack för tipset! Det kör jag pÄ!

Haha. Har kapat pÄ de flesta squsres jag har. Men hÀr kÀnns det inte aktuellt, dels Àr "fenan" nÄt som jag uppfattar som en viktig del av DNA:t och dels tycks det snudd pÄ omöjligt att fÄ tag pÄ nytt band till dw9900.
Haha, jag var kanske inte helt allvarlig. Provokatören i mig (den dÀr som har rosa Rangeman till Tweed...) slog till. :)
 

roloj

Cartier
2-Faktor
”GrodpremiĂ€r. Skitsnygg och sitter helt ok. Men den dĂ€r flĂ€rpen, hur ska jag kunna vĂ€nja mig vid den?!?”


skönt att den hamnade pÄ forumet, hoppas du Àr nöjd!

edit: krÄnglade visst till det med citatet
Mycket nöjd! Provade t.o.m. att ha den utanpÄ jackan idag, men det kommer nog inte att upprepas.

68DA9800-EBF3-43EB-81BD-102DA9980240.jpeg
 
Topp