mitsman
Basic
Jag Àr lite orolig om den vita knappen bara...KÀnns att det blir smutsig snabbtSkulle jag köpt en Gravitymaster sÄ hade det varit denna modell, ingen annan, Àlskar fÀrgerna pÄ den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag Àr lite orolig om den vita knappen bara...KÀnns att det blir smutsig snabbtSkulle jag köpt en Gravitymaster sÄ hade det varit denna modell, ingen annan, Àlskar fÀrgerna pÄ den.
Min Àr fortfarande vit efter ett Är.Jag Àr lite orolig om den vita knappen bara...KÀnns att det blir smutsig snabbt
Bra att veta!Min Àr fortfarande vit efter ett Är.
Tack för tipset! Det kör jag pÄ!En till, större keeper som ska sitta högst upp och lÄsa flÀrpen mot armbandet.
Jag hade dubbla keepers pÄ min Mudman, funkade hur bra som helst...
Haha. Har kapat pÄ de flesta squsres jag har. Men hÀr kÀnns det inte aktuellt, dels Àr "fenan" nÄt som jag uppfattar som en viktig del av DNA:t och dels tycks det snudd pÄ omöjligt att fÄ tag pÄ nytt band till dw9900.
Tror ev att jag kör den som owgm-klocka för att utvÀrdera den ordentligt. SÄ om den ska kila vidare blir det tidigast i april.
Haha, jag var kanske inte helt allvarlig. Provokatören i mig (den dÀr som har rosa Rangeman till Tweed...) slog till.Tack för tipset! Det kör jag pÄ!
Haha. Har kapat pÄ de flesta squsres jag har. Men hÀr kÀnns det inte aktuellt, dels Àr "fenan" nÄt som jag uppfattar som en viktig del av DNA:t och dels tycks det snudd pÄ omöjligt att fÄ tag pÄ nytt band till dw9900.
En Porter OAK.
Tack! Den blev bÄde bekvÀmare och snyggare tycker jag.hmm det dÀr blev ju grymt!!
Tack! Den blev bÄde bekvÀmare och snyggare tycker jag.
Edit: En bild till.
Mycket nöjd! Provade t.o.m. att ha den utanpĂ„ jackan idag, men det kommer nog inte att upprepas.âGrodpremiĂ€r. Skitsnygg och sitter helt ok. Men den dĂ€r flĂ€rpen, hur ska jag kunna vĂ€nja mig vid den?!?â
skönt att den hamnade pÄ forumet, hoppas du Àr nöjd!
edit: krÄnglade visst till det med citatet
Det Àr en ga-2100hc-4a hidden coast med bezel frÄn ga-2100-1a1 och textilbandet frÄn nya Porter.vilka delar har du anvÀnt?
GWG2K?DÄ har OWG-M klockan anlÀnt .
Bra gissning men icke . Har haft den klockan 1-2 gÄnger tidigare. Glömt rÀkningen .