I panerajjjj-trÄden Àr flÀrpen premium!Den hÀr hajfenan var visst ett kÀnsligt Àmne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I panerajjjj-trÄden Àr flÀrpen premium!Den hÀr hajfenan var visst ett kÀnsligt Àmne
Snygg. Ett steg nÀrmare MRGPostar en till sÄ ni förstÄr.
Haha! OWG March ser ut att bli enkelt för din delVad fan hÀnde nu ???
Nej nej det Àr inte OWG-M klockan . MR-Gn kom lite ovetandes idag .Haha! OWG March ser ut att bli enkelt för din del
Blir ju nÀstan samma pris med moms och tull som hos kulta center Àven om de skickar till Sverige.Bra rea hos G-Shock UK. Synd bara att de inte skickar till Sverige..
Var inte du pÄ jakt efter en ny MRG? Snart finns en pÄ köp och sÀlj.Haha! OWG March ser ut att bli enkelt för din del
Inte pratar du om mig hoppas jag ?Var inte du pÄ jakt efter en ny MRG? Snart finns en pÄ köp och sÀlj.
KÀnner du dig trÀffad?Inte pratar du om mig hoppas jag ?
Fan va kul nÀr man tror det Àr en annan klocka som Àr i paketetVad fan hÀnde nu ???
Bara lite .KÀnner du dig trÀffad?
Men öppna lÄdan dÄ!
Ărligt hade jag inte rĂ€knat med att det fanns en klocka och verkligen inte en MR-G i paketet .Fan va kul nĂ€r man tror det Ă€r en annan klocka som Ă€r i paketet
Ăppna nu dĂ„
Bara 1-2ggr?Bra gissning men icke . Har haft den klockan 1-2 gÄnger tidigare. Glömt rÀkningen .
Jag vet det Àr inte likt mig att bara ha likadan klocka 1-2ggr . Haha precis ARen Àr körd sÄ Àr inte den . Juste fan jag hade en uppgift att mÀta som jag glömt bort helt .Bara 1-2ggr?
Du gör det ju inte lÀtt för oss
AR Àr ju en 6-8ggr sÄ den Àr det iaf inte...
Men en stÄloak med chromat knÀppte kanske?
Snygg lĂ„da till AR nr6-8Ărligt hade jag inte rĂ€knat med att det fanns en klocka och verkligen inte en MR-G i paketet .
Jaha Shit vilken överraskning, gĂ„r ju inte att starta helgen bĂ€ttre Ă€n med en ny klocka och sĂ„ Ă€r det en MR-G pĂ„ det ocksĂ„Ărligt hade jag inte rĂ€knat med att det fanns en klocka och verkligen inte en MR-G i paketet .
Du hittar sÀkert pÄ Ebay. Du kan köpa en DW-5600SC-2 och ta bezel och bandet frÄn den. Den Àr hyfsat billig.NÄgon med bra tips pÄ sida dÀr man kan köpa delar? Tiktox vet jag, finns det fler? Skulle vilja ha babyblÄ till min 5035
Du hittar sÀkert pÄ Ebay. Du kan köpa en DW-5600SC-2 och ta bezel och bandet frÄn den. Den Àr hyfsat billig.
Den finns hos Kultan
Men det Àr ju det som Àr rolig med G-Shock.se dÀr! Sen bara köpa annan bezel till den etc. (Det tar aldrig slut )
tack ska kolla upp
Köpte du tillbaka den frÄn Daion eller Àr den en ny?Lika trevlig pÄ handleden som sist jag minns den .
Det Àr @Daion s .Köpte du tillbaka den frÄn Daion eller Àr den en ny?