Tack sÄ mycket .Ruskigt fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sÄ mycket .Ruskigt fin
Tack! Nej jag har inte moddat tavlan. Det Àr en ga-2100hc med 1a1 bezel och porter band. Tavlan Àr olivgrön, gÄr jÀttebra ihop med de orangea detaljerna.Riktigt bra! Har du moddat urtavlan? Snyggt med dom röda detaljerna.
Groda tillsammans med ingen mindre Àn Storsjöodjuret himself!Frogman Fredag
Perfekt matchning. Du kan det dÀr.Tack! Nej jag har inte moddat tavlan. Det Àr en ga-2100hc med 1a1 bezel och porter band. Tavlan Àr olivgrön, gÄr jÀttebra ihop med de orangea detaljerna.
Super-stealth
Sitter som gjuten!SkÄl trÄden!
Dealen Àr jÀkla bra men hemlig .Antar att ni har gjort en deal sÄ att @Daion fÄr köpa tillbaka den om tvÄ veckor nÀr du tröttnat
@Daion Àr en bra rackare att ha o göra medDealen Àr jÀkla bra men hemlig .
BĂST skulle jag vilja sĂ€ga .@Daion Ă€r en bra rackare att ha o göra med
Min Ă€r nog nĂ€rmre dig Ă€n mig... Just nu i The big Apple#2 Ă€r nĂ€ra nuâŠ
InstĂ€mmer bĂ„da tvĂ„!BĂST skulle jag vilja sĂ€ga .
En jÀkla överraskning minst sagt . Helgen kunde definitivt inte ha startat bÀttre .Jaha Shit vilken överraskning, gÄr ju inte att starta helgen bÀttre Àn med en ny klocka och sÄ Àr det en MR-G pÄ det ocksÄ
Kan svÀnga förbi och hÀmta upp den om du vill!Min Àr nog nÀrmre dig Àn mig... Just nu i The big Apple
Ska sjÀlvklart vara med i Är igen. Blir skoj!Vilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022?
Uppsnack inför 2022 OWG-utmaning som traditionsenligt sker i mars
Nu Àr det dax för uppsnacket inför OWG MARCH. För alla er som varit med tidigare Är Àr det perfekt tillfÀlle att utmana andra att delta och för er som inte varit med tidigare Är sÄ gÄr OWG MARCH utmaningen ut pÄ att bÀra en och samma klocka under en mÄnads tid, start 1 mars 2022. Det betyder...klocksnack.se
Om du tycker de âvanligaâ Ă€r för stora kan du ju alltid testa den som Ă€r aningen mindre, exempelvis denna MR-G-B1000B-1ADR.Jag har aldrig testat en MR-G tidigare
Hur bÀrs dem?
SjÀlv har jag 17,5cm runt handleden.
Ăr den limiterad? Numrerad eller? nyfikenMin kompis SHRECK ligger nu pĂ„ köp/sĂ€lj för den som vill ha en limited stĂ„lis
Tack sÄ mycket min gode herre!@Daion Àr en bra rackare att ha o göra med
Tackar och bockar Ă„ d ödmjukaste! Mkt vĂ€nligt!BĂST skulle jag vilja sĂ€ga .
Tackar och bockar, oerhört vÀnligt!InstÀmmer bÄda tvÄ!
He he, kul med en bra helgstart! Hoppas den fortsÀtter i samma anda.En jÀkla överraskning minst sagt . Helgen kunde definitivt inte ha startat bÀttre .
SÄ jÀkla avig du Àr
Coolt med efterlysande case knappast original misstÀnker ja?God lördag pÄ er
Nope. Ett eftermarknad handlat frÄn en buktare i KanadaCoolt med efterlysande case knappast original misstÀnker ja?
Det tog en stund innan jag förstod att det inte var genomskinliga pÄsarKÀnner att design teamet bakom pÄsens utformning borde fÄ sparken
Det tog en stund innan jag förstod att det inte var genomskinliga pÄsar