• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Frogman Fredag
IMG_20220121_191931.jpg
Groda tillsammans med ingen mindre Ă€n Storsjöodjuret himself! 🐉😼

Vilka hÀrifrÄn ska vara med i OWG March 2022? :)

Ska sjĂ€lvklart vara med i Ă„r igen. Blir skoj! đŸ€—
Har nĂ„gon en cool klocka Ă„t mig som jag kan bĂ€ra under den mĂ„naden sĂ„ hojta till. 👍😊
Jag har aldrig testat en MR-G tidigare 😃

Hur bÀrs dem?

SjĂ€lv har jag 17,5cm runt handleden. 👀
Om du tycker de ”vanliga” Ă€r för stora kan du ju alltid testa den som Ă€r aningen mindre, exempelvis denna MR-G-B1000B-1ADR. 👍😊
Min kompis SHRECK ligger nu pĂ„ köp/sĂ€lj för den som vill ha en limited stĂ„lis 😊
D5D54547-D1F5-4669-9DB0-1C1546C5E094.jpeg
Är den limiterad? Numrerad eller? nyfiken đŸ€—
@Daion Àr en bra rackare att ha o göra med :D
Tack sĂ„ mycket min gode herre! 🙏😍
BÄST skulle jag vilja sĂ€ga 🙏😍.
Tackar och bockar Ă„ d ödmjukaste! Mkt vĂ€nligt! 🙏😍
InstÀmmer bÄda tvÄ!
Tackar och bockar, oerhört vĂ€nligt! 🙏😍
En jĂ€kla överraskning minst sagt 😃. Helgen kunde definitivt inte ha startat bĂ€ttre 😍.
He he, kul med en bra helgstart! Hoppas den fortsĂ€tter i samma anda. 👍😊

Hej pĂ„ er allihopa! Kul att se alla fina klockor ni har. Det Ă€r alltid ett lyft att kika in hĂ€r och fĂ„ lĂ€sa ikapp allt som skrivits och se bilder som lagts in. Ni Ă€r ett hĂ€rligt gĂ€ng! Trevlig helg pĂ„ er! đŸ€—

Har tagit en paus i rensandet nu sĂ„ hĂ€r nĂ€r natten kommit intĂ„gande. Fick lite feeling och kĂ€nde för att börja göra om lite i klocklĂ„dorna. Missade froggy-friday med ett gĂ€ng minuter men bjuder Ă€ndĂ„ pĂ„ en bild pĂ„ en av de grodor jag gillar mest. 😊

3C3CC0A9-25C3-42E0-B2FB-8AC4C4F9ECF1.jpeg

Tillbaka
Topp