• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jepp, den negativa displayen Àr den bÀsta jag provat men positiv display Àr bÀttre. Men med en dedikerad ljusknapp sÄ gör det inte sÄ mycket. Du kan kanske sÀlja av lite ibland, det gör du kanske redan? Jag saknar faktiskt nÀstan aldrig en sÄld klocka förutom min svarta trÄksub, min gamla GWG-1000 som tyvÀrr nu Àr död samt min gamla B&R02-92 som jag sÄlde för billigt :)
Din gamla GWG som nu Àr död???
Vat det den som brann upp under laddning?? đŸ”„

Hur bĂ€rs GST-B100 đŸ€”đŸ˜ł?
55A035DB-14D2-4C94-894D-1F7980B13911.jpeg

Ingen som har nĂ„got kul över som man kan fĂ„ köpa? 😃😘
Inte sugen pÄ en Pro-Trek? (visserligen ingen G-Shock men samma sensorer/tavla som GG-B100 :) )

Senast Àndrad:
samma hĂ€r, nu i karantĂ€n i dotterns rum och hoppas övriga familjen slipper. Noll symtom igĂ„r nĂ€r jag testade mig (kollega skrev att hon var positiv), idag inte fullt sĂ„ kry 🙃
Jag var förvÄnad att testet jag tog i fredags visade osjuk. NÀr fyra av tolv i mitt lag pÄ jobbet testat positivt..
SĂ„ blev tyvĂ€rr mindre förvĂ„nad att dagens test visade som det gjorde... 😟

samma hĂ€r, nu i karantĂ€n i dotterns rum och hoppas övriga familjen slipper. Noll symtom igĂ„r nĂ€r jag testade mig (kollega skrev att hon var positiv), idag inte fullt sĂ„ kry 🙃
Halva trÄden har Covid. HÀr hemma Àr det bara jag som Àr frisk Àn sÄ lÀnge. 3/4. Bara vÀntar pÄ att knockas. I 2 Är höll man viruset borta men nu verkar det vara oundvikligt.

En vĂ€n visade positivt pĂ„ snabbtest och negativt via pcr mĂ€rkligt đŸ€”
En kompis kollega med, extremt mÀrkligt tyckte han (och lite vÄrden med). Med tanke pÄ att jag jobbar inom förskolan Àr det inte förvÄnande jag fick. Mer sjukt dÄlig tajming fÄ det nu dÄ vi skulle ivÀg nu pÄ lördag till fjÀllen, men det kommer fler tillfÀllen.

stora frĂ„gan nu Ă€r om man ska tröstköpa nĂ„gon G-shock đŸ€·â€â™‚ïž

En kompis kollega med, extremt mÀrkligt tyckte han (och lite vÄrden med). Med tanke pÄ att jag jobbar inom förskolan Àr det inte förvÄnande jag fick. Mer sjukt dÄlig tajming fÄ det nu dÄ vi skulle ivÀg nu pÄ lördag till fjÀllen, men det kommer fler tillfÀllen.

stora frĂ„gan nu Ă€r om man ska tröstköpa nĂ„gon G-shock đŸ€·â€â™‚ïž
KÖÖÖÖÖÖÖÖP! 😃

Tillbaka
Topp