• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Nu behöver jag trĂ„dens rĂ„d igen

AnvÀnder min resin square 90% av tiden men tycker att det hade varit trevligt med stÄl för vissa vardagliga aktiviteter. Passformen Àr perfekt pÄ min resin men Àr sjukt osÀker pÄ vikten med en stÄlis framförallt om man har klockan pÄ samma arm som man skriver med. Hur upplever ni det?
Antar att du tÀnker dig en square med stÄllÀnk. Kan inte svara hur det Àr att ha den pÄ samma arm man anvÀnder för att skriva, har min nÀmligen pÄ höger och Àr vÀnsterhÀnt. Men annars skulle jag vilja pÄstÄ att den Àr otroligt skön att bÀra. Gillar lÀnken nÀstan bÀttre Àn gummit.

Nu behöver jag trĂ„dens rĂ„d igen

AnvÀnder min resin square 90% av tiden men tycker att det hade varit trevligt med stÄl för vissa vardagliga aktiviteter. Passformen Àr perfekt pÄ min resin men Àr sjukt osÀker pÄ vikten med en stÄlis framförallt om man har klockan pÄ samma arm som man skriver med. Hur upplever ni det?
PÄ mina 17-17,5cm handleder sÄ sitter bÄde stÄlis och resin bra. Men det Àr tvÄ helt olika klockor. StÄlisen Àr mycket tyngre och styvare vilket gör att lug-to-lug kan uppfattas som mycket mer Àn vad det Àr.

DĂ„ Ă€r det mĂ„ndag igen.☕
PXL_20220124_065514376-01.jpeg

Dom negativa Ă€r sĂ€mre anser jag. 🙂
Den hĂ€r bilden tagen utan blixt (det var Ă€ven den första, dock under taklampa) , endast med datorskĂ€rmen och skrivbordslampa som ljuskĂ€lla i rummet😉
IMG_20220124_090057.jpg

Edit , skrivbordslampa tillagd;)
Siffrorna pÄ AR Àr i mirror silver. Den mÄste reflektera mot en ljuskÀlla för att synas. Funkar bra i solljus och rÀtt dÄligt inomhus. Jag tröttnat pÄ det och byte min med negativ STN display frÄn GMW-B5000GD. JÀklar vilken lyft. Nu ser jag tiden pÄ kvÀllen utan att tÀnda bakgrundsbelysningen.

Edit: jag svĂ€r att siffrorna inte syns pĂ„ din telefonskĂ€rm nĂ€r du fotade din. 😆😉

Siffrorna pÄ AR Àr i mirror silver. Den mÄste reflektera mot en ljuskÀlla för att synas. Funkar bra i solljus och rÀtt dÄligt inomhus. Jag tröttnat pÄ det och byte min med negativ STN display frÄn GMW-B5000GD. JÀklar vilken lyft. Nu ser jag tiden pÄ kvÀllen utan att tÀnda bakgrundsbelysningen.

Edit: jag svĂ€r att siffrorna inte syns pĂ„ din telefonskĂ€rm nĂ€r du fotade din. 😆😉
😂
80B12EC5-2779-45E4-9299-3BFAAD392D68.jpeg

DÄ har man tagit en tur med bilen dÄ.

IMG_20220124_122711.jpg
Ni som har hÀngt lite i trÄden pÄ sista tiden kan nog gissa vad det Àr som ramlat ner.
MVIMG_20220124_122843.jpg
Dammen hÀr hemma tyckte de va nÄgot roligt tydligen :p

IMG_20220124_123531.jpg
Har lÀnge tittat runt pÄ en 6900 och nu har det anlÀnt en. Den hade mer tyngd Àn vad jag vÀntade mig och bandet Àn sÄ lÀnge kÀnns skönt och har en bra lÀngd. Detaljerna pÄ camon Àr riktigt tydlig i visst ljus och ger den en roligare finish.

Tillbaka
Topp