• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Idag fick Gshocken följa med till kontoret för lite lördagsjobb.

20220129_153649.jpg

Tack!

Ja, smĂ„barn 😑. TvĂ„ riktigt jobbiga förkylningar, en matförgiftning och sĂ„ lite Covid pĂ„ det đŸ˜”â€đŸ’«. Mest irriterad att trĂ€ningen drabbas och att behöva stĂ€lla in varenda planerad aktivitet hela tiden.
Ja herregud. Du fÄr hoppas du nu fÄtt ett immunförsvar av guds nÄde. :)

VÀrsta som finns nÀr sjukdom pajar trÀning man planerat... annat ocksÄ sÄklart...

Det hoppas jag... Annars har jag jobbar halva dagen i onödan! Har ju köpt gasol, burit in ved, plockat fram gasolkök, surrat fast utemöblerna och tankat elverket! Plus att jag bÀr en G-shock, sÄ nu kan stormjÀveln komma nÀr den vill!
Man kan ju utan att ljuga sĂ€ga att Rangeman har rĂ€tt i vĂ€derleken pĂ„ vĂ„r sida av landet ikvĂ€ll😬
IMG_20220129_204821.jpg

Den med lÀnken hade ju smakat fÄgel, det hade den

Har faktiskt hunnit bestĂ€llt ett stĂ„l-kit till den utan att ha varken lĂ€st recensioner eller frĂ„gat om erfarenheter om det sĂ„ vi fĂ„r vĂ€l se om det Ă€r nĂ„got att ha. Det Ă€r frĂ„n aliexpress och kostade typ 700-800 nĂ„gonting, antingen Ă€r jag lite extra grundlurad eller sĂ„ Ă€r det faktiskt bra kvalitutta, vi fĂ„r se om det dyker upp innan dom tar upp gruset för sĂ€songen đŸ€·đŸŒâ€â™‚ïž

NÄgon hÀr som har erfarenhet och kan berÀtta om jag kastat pengarna i sjön?

Tillbaka
Topp