Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
4 ggr! Vilket J-A oflyt!Första trÀningspasset sen Covid. Lugnt och fint. Nu hÄller vi alla tummarna att det kan gÄ mer Àn tvÄ veckor innan nÀsta sjuka. Har varit sjuk fyra gÄnger sedan december
Första trÀningspasset sen Covid. Lugnt och fint. Nu hÄller vi alla tummarna att det kan gÄ mer Àn tvÄ veckor innan nÀsta sjuka. Har varit sjuk fyra gÄnger sedan december
4 ggr! Vilket J-A oflyt!
Tack!4 ggr! Lider med dig.
Ja herregud. Du fÄr hoppas du nu fÄtt ett immunförsvar av guds nÄde.Tack!
Ja, smÄbarn . TvÄ riktigt jobbiga förkylningar, en matförgiftning och sÄ lite Covid pÄ det . Mest irriterad att trÀningen drabbas och att behöva stÀlla in varenda planerad aktivitet hela tiden.
BÀsta dieten för att bygga #GAINZIkvÀll blir det @livinl0ud dieten nÀr frun ska ut pÄ Àventyr och lÀmnar mig med de smÄ. DÄ fÄr man ocksÄ Àta pÄ golvet framför brasan
Sjukt snygg! StĂ„r pĂ„ min lista.Ălskar displayens grönaktiga nyans.
Nu blÄser det friskt. Jag Àr lite orolig för mitt vÀxthusDags att ge sig ut i ovÀdret
den Àr sÄ otroligt clean!!
Helt klart OWG-material. Jag har sneglat pÄ en titanare ett tag men det kÀnns vÀldigt svÄrt att motivera en prisskillnad pÄ 10-12 000 kr nÀr den hÀr Àr sÄ pass bra.den Àr sÄ otroligt clean!!
hade lÀtt kunnat levt som owg med en sÄdan
jag tycker nÀstan att man alltkd fÄr en skönare fit av gummiband jÀmfört med en lÀnkHelt klart OWG-material. Jag har sneglat pÄ en titanare ett tag men det kÀnns vÀldigt svÄrt att motivera en prisskillnad pÄ 10-12 000 kr nÀr den hÀr Àr sÄ pass bra.
Det hoppas jag... Annars har jag jobbar halva dagen i onödan! Har ju köpt gasol, burit in ved, plockat fram gasolkök, surrat fast utemöblerna och tankat elverket! Plus att jag bÀr en G-shock, sÄ nu kan stormjÀveln komma nÀr den vill!FÄr se om det blir nÄgon storm idag
Du kommer att vilja ha den i alla fall.Helt klart OWG-material. Jag har sneglat pÄ en titanare ett tag men det kÀnns vÀldigt svÄrt att motivera en prisskillnad pÄ 10-12 000 kr nÀr den hÀr Àr sÄ pass bra.
Precis sÄ det brukar vara juRÀckte med att man la en bestÀllning pÄ en M5610 för att tvÄ sÄdana skulle poppa upp pÄ sÀljes hÀr, standard med min otÄlighet och dÄliga timing.
Man kan ju utan att ljuga sÀga att Rangeman har rÀtt i vÀderleken pÄ vÄr sida av landet ikvÀllDet hoppas jag... Annars har jag jobbar halva dagen i onödan! Har ju köpt gasol, burit in ved, plockat fram gasolkök, surrat fast utemöblerna och tankat elverket! Plus att jag bÀr en G-shock, sÄ nu kan stormjÀveln komma nÀr den vill!
Strömavbrott kÀnns inte helt osannolikt.. jag som har Àgg i klÀckningsmaskinenMan kan ju utan att ljuga sÀga att Rangeman har rÀtt i vÀderleken pÄ vÄr sida av landet ikvÀll
Den med lĂ€nken hade ju smakat fĂ„gel, det hade denâŠRĂ€ckte med att man la en bestĂ€llning pĂ„ en M5610 för att tvĂ„ sĂ„dana skulle poppa upp pĂ„ sĂ€ljes hĂ€r, standard med min otĂ„lighet och dĂ„liga timing.
DÄ vet vi var du kommer fÄ spendera natten alltsÄ... Ruvandes pÄ Àgg ute i ÀggabonStrömavbrott kÀnns inte helt osannolikt.. jag som har Àgg i klÀckningsmaskinen
KĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂĂPDen med lĂ€nken hade ju smakat fĂ„gel, det hade denâŠ
Hade jag vetat att det var du hade jag sjĂ€lvklart aldrig lagt ett bud men⊠jag behöver en G-Shock, sĂ„âŠ@Jeser90 din rackare du buda över mig pĂ„ Seaman
Har faktiskt hunnit bestĂ€llt ett stĂ„l-kit till den utan att ha varken lĂ€st recensioner eller frĂ„gat om erfarenheter om det sĂ„ vi fĂ„r vĂ€l se om det Ă€r nĂ„got att ha. Det Ă€r frĂ„n aliexpress och kostade typ 700-800 nĂ„gonting, antingen Ă€r jag lite extra grundlurad eller sĂ„ Ă€r det faktiskt bra kvalitutta, vi fĂ„r se om det dyker upp innan dom tar upp gruset för sĂ€songenDen med lĂ€nken hade ju smakat fĂ„gel, det hade denâŠ
Kör pĂ„ sĂ„klart ,va lite kul nĂ€r ditt nick kom i mailetHade jag vetat att det var du hade jag sjĂ€lvklart aldrig lagt ett bud men⊠jag behöver en G-Shock, sĂ„âŠ