Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Den Àr grym den! Manlig!!Lika trevlig pÄ handleden som sist jag minns den .
Tack kompis . Gillar verkligen storleken och hur den kÀnns/upplevs pÄ handleden jÀmfört med de lite större MR-Gs.Den Àr grym den! Manlig!!
Snyggt!Det Àr @Daion s .
Tack kompis .Snyggt!
Bara sÄ att jag förstÄr dig rÀtt hÀr, du har köpt en MR-G men du ska anvÀnda en annan G-Shock under hela mars?Nej nej det Àr inte OWG-M klockan . MR-Gn kom lite ovetandes idag .
Ser ju svinball ut! Ref pÄ den?Tack kompis . Gillar verkligen storleken och hur den kÀnns/upplevs pÄ handleden jÀmfört med de lite större MR-Gs.
Lika trevlig pÄ handleden som sist jag minns den .
âŠ.. och MR-Gn skall sĂ€ljas inom 2 mĂ„naderâŠBara sĂ„ att jag förstĂ„r dig rĂ€tt hĂ€r, du har köpt en MR-G men du ska anvĂ€nda en annan G-Shock under hela mars?
MR-Gn kom som en överraskning och inget jag seriöst hade rÀknat med . Hann bestÀlla min OWG-M klocka innan denna jÀkel dök upp .Bara sÄ att jag förstÄr dig rÀtt hÀr, du har köpt en MR-G men du ska anvÀnda en annan G-Shock under hela mars?
Tack . MR-G-B1000B-1ADRSer ju svinball ut! Ref pÄ den?
Tack . Ja jag kanske inte fÄr nÄgon sÄdan chans igen .Den Àr sÄ bra. MÄste behÄlla!
Det Àr inte försent att Àndra sigMR-Gn kom som en överraskning och inget jag seriöst hade rÀknat med . Hann bestÀlla min OWG-M klocka innan denna jÀkel dök upp .
Haha det har du faktiskt rÀtt i . Kanske ska göra det lite enklare för mig detta Är .Det Àr inte försent att Àndra sig
Jag körde MR-G förra Ă„ret. Efter det kunde jag knappt se pĂ„ den under flera veckorHaha det har du faktiskt rĂ€tt i . Kanske ska göra det lite enklare för mig detta Ă„r ââ.
Hahaha var det sÄ illa alltsÄ ?Jag körde MR-G förra Äret. Efter det kunde jag knappt se pÄ den under flera veckor
Jag körde MR-G förra Äret. Efter det kunde jag knappt se pÄ den under flera veckor
Ăntligen behagade FedEx att leverera!
Mitt första intryck Àr att den kÀnns mycket mindre Àn vad jag trodde. Tycker min AP RO Àr stor och den hÀr kÀnns lika stor (fast Àr nÄgra mm större). Trodde den skulle kÀnnas som en kloss. Mycket nöjd!
Amazon kommer med en till senare idagâŠ
Hahaha var det sÄ illa alltsÄ ?
Nu Àr det bara kÀrlekHatkÀrlek nu eller bara kÀrlek?
Nutiden Àr viktigaste .Nu Àr det bara kÀrlek
Vad ligger dessa i pris begagnat?Tack . MR-G-B1000B-1ADR
Ja du allt frÄn 13-19k gissar jag pÄ .Vad ligger dessa i pris begagnat?
NÄn som vet om det finns nÄn snarlik modell fast i MT-G utförande?
Riktigt bra! Har du moddat urtavlan? Snyggt med dom röda detaljerna.En Porter OAK.
Riktigt fin!Postar en till sÄ ni förstÄr.
Ruskigt finLika trevlig pÄ handleden som sist jag minns den .