Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vad den dÀr grÄ Àr fin alltsÄ! Den skulle gÀrna fÄ bo hos mig!
Jag skulle helt klart kunna tÀnkt mig att köpa den men förstÄr ju inte sprÄket.Jag Àr sjukt sugen pÄ den dÀr.. dÀrför la jag ut den hÀr och hoppas att nÄgon annan hinner före
HÀrligt @Daion !!! Nu Àr klockan definitivt i rÀtta hÀnder! Att banta ner din samling frÄn allt till endast klockor och knivar lÄter som en riktigt rolig resa och dÀr passar denna DLC beklÀdda skönhet inGodafton pÄ er allihopa!
Ăven om jag Ă€r i rensningstagen hĂ€r hemma sĂ„ tillĂ„ter jag mig nĂ„got inköp dĂ„ och dĂ„ under kontrollerade former.
Jag presenterar hÀrmed MR-G som Àr den senaste inflyttningen hÀr hemma. Tack sÄ mkt @Sonnyboy för en trevlig och smidig affÀr samt en riktigt trevlig pjÀs.
Tackar Àven sÄ hjÀrtligt för bonuspresenten vilken ni kan se pÄ bild. KÀnner mig nu som en riktig samlare.
Den fick hÀnga med hit till robotarna sÄ den kÀnner sig hemma sprÄk och landsmÀssigt
Kör den som den Àr och skaffa en riktig titanare ocksÄ! SÄ tÀnker jag.Hörni!
Vad sÀger ni om titan ni som Àger, har testat eller moddat.
Sitter pÄ pÄ en GW-5000u idag.
Ălskar den, och kan inte lĂ„ta bli att undra om titan skulle lyfta denna fyrkant.
Vad tror ni?
Fasiken varför ska Brandfield ha sÄ bra priser, kan tÀnkas att man klicka hem en till dÀrifrÄn, fast att tanken va att de skulle bli fÀrre.
Det Ă€r klart som tusan att titanaren Ă€r en av de snyggaste fyrkanterna dĂ€r ute MEN fyrkantens funktionalitet försvinner med en gĂ„ng. Helt plötsligt sitter man med en vacker pjĂ€s pĂ„ armen som man inte vĂ„gar anvĂ€nda. SĂ„ kĂ€nde i alla fall jag nĂ€r jag hade en. Ăr du samlare och gillar att ha klockor i klocklĂ„dan sĂ„ kör pĂ„, annars Ă€r det tveksamt! Bild pĂ„ en fyrkant som tĂ„l att slitas pĂ„!Hörni!
Vad sÀger ni om titan ni som Àger, har testat eller moddat.
Sitter pÄ pÄ en GW-5000u idag.
Ălskar den, och kan inte lĂ„ta bli att undra om titan skulle lyfta denna fyrkant.
Vad tror ni?
Grym funktion dÀr pÄ övre displayen. StjÀrnfall.