Undra var man hittar sÄdan bezel och band..den verkar vara i den första raden, 18mm band och screwback
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Undra var man hittar sÄdan bezel och band..den verkar vara i den första raden, 18mm band och screwback
Bra pris hÀr!Lite smÄsugen pÄ en bling 6900, men vilken Àr finast?
Casio G-Shock GM-6900SG-9ER Skeleton Gold
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Casio G-Shock Metal GM-6900G-9ER
Köp Casio G-Shock Metal GM-6900G-9ER pÄ nÀtet för 2 392,00 Kr. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
@Haugesund har koll.Undra var man hittar sÄdan bezel och band..
Skeleton goldLite smÄsugen pÄ en bling 6900, men vilken Àr finast?
Casio G-Shock GM-6900SG-9ER Skeleton Gold
Vi Àr officiell ÄterförsÀljare auktoriserad av G-ShockTvÄ Ärs internationell garantiLevereras i originalförpackningwww.klockmagasinet.com
Casio G-Shock Metal GM-6900G-9ER
Köp Casio G-Shock Metal GM-6900G-9ER pÄ nÀtet för 2 392,00 Kr. Snabb och pÄlitlig leverans och 90 dagars öppet köp.www.klockmagasinet.com
Jag skulle inte slÀppa min modd billigare Àn sÄ heller. Men sÄ Àr den heller inte till salu...
Kolla om du hittar bezel till den hÀr.Nu behöver jag hjÀlp frÄn er som kan vintage G-Shock.
Först och frÀmst identifiering. DW-5600 med 691-modul stÄr det pÄ boettlocket men varför passar dÄ inte ett CR2025-batteri?
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.
The database for all G-Shock lovers. Thousands of G-Shocks. Manuals, Prices, Videos, Replacement parts ... and much more.shockbase.org
NÀsta frÄga. Var hittar jag band och bezel som passar? Skulle testa med ett set jag har liggandes frÄn DW-5035 men det passade ju inte!
Nu retas du bara, ha ha!LÀt brorsan som bor i skottland bestÀlla att grÄtt Ramgemankit Ät mig i söndags kvÀll.. Han mailade innan idag och sa att han fÄtt paket frÄn Tiktox redan.. Ska ha paketöppning via skype sen
Porter modd?
Ja. Den hade en snygg touch som jag inte sett förut - knapparna Àr guldfÀrgade! SÀkert dyra delar tillsammans med boett i titan.Porter modd?
SÀkert dyra delar men tveksamt om han fÄr tillbaka pengarna. Moddar brukar inte hÄlla jÀttehögt andrahandsvÀrde.Ja. Den hade en snygg touch som jag inte sett förut - knapparna Àr guldfÀrgade! SÀkert dyra delar tillsammans med boett i titan.
Han ska skicka bild om en kort stundNu retas du bara, ha ha!
Nej, sÄ Àr det helt klart. Sen kan jag tycka att om man vet vad den Àr byggd av sÄ Àr det fina delar. Han gÄr garanterat med förlust Àven med det priset.SÀkert dyra delar men tveksamt om han fÄr tillbaka pengarna. Moddar brukar inte hÄlla jÀttehögt andrahandsvÀrde.
Har du titaniumbezel pÄ din eller Àr det stÄl?Nej, sÄ Àr det helt klart. Sen kan jag tycka att om man vet vad den Àr byggd av sÄ Àr det fina delar. Han gÄr garanterat med förlust Àven med det priset.
NÀh, den dÀr Àr vanlig stÄls caseback och silver knappar. En konverterad b5000d alltsÄ. Inga TB delar alls.Ja. Den hade en snygg touch som jag inte sett förut - knapparna Àr guldfÀrgade! SÀkert dyra delar tillsammans med boett i titan.
Felaktig beskrivning i annonsen tror jag.SÀkert dyra delar men tveksamt om han fÄr tillbaka pengarna. Moddar brukar inte hÄlla jÀttehögt andrahandsvÀrde.
Jag har porterns skal och glas pÄ min. Skalet Àr i stÄl.Har du titaniumbezel pÄ din eller Àr det stÄl?
Dom Àr snabba inomskÀrs iaf...Nu retas du bara, ha ha!
NÀh, den dÀr Àr vanlig stÄls caseback och silver knappar. En konverterad b5000d alltsÄ. Inga TB delar alls.
Jaha du! Ser inte sÄ bra pÄ mobilskÀrmen, men det stÄr att det Àr guldfÀrgade knappar. Lurigt isf om det inte stÀmmer.Felaktig beskrivning i annonsen tror jag.
Titta pÄ hur din TB caseback ser ut.Jaha du! Ser inte sÄ bra pÄ mobilskÀrmen, men det stÄr att det Àr guldfÀrgade knappar. Lurigt isf om det inte stÀmmer.
Ligger den pÄ tratten eller?Titta pÄ hur din TB caseback ser ut.
Du har vÀl en B5000TB?Ligger den pÄ tratten eller?
Jepp, men guldknappar har den iaf.Ligger den pÄ tratten eller?
Ja, det stÀmmer och jag tycker att knapparna ser guldfÀrgade ut pÄ den hÀr modden ocksÄ. Boetten kan ju mycket vÀl vara i titan, det har jag svÄrt att bedöma. Han kanske köpte en komplett tb-boett med knappar och allt? Sen tycker jag att den Àr litet ful eftersom man ser spÄr av att skruvarna Àr slitna Ä sÄ dÀr. SÄ kan det inte se ut om man vill ha sÄ dÀr mycket betalt...Du har vÀl en B5000TB?
Dessa 2 Àr korrekta. Resten stÀmmer inte.Jepp, men guldknappar har den iaf.
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Titta pÄ caseback pÄ din TB och din porter modd sÄ ser du stor skillnad pÄ dem.Ja, det stÀmmer och jag tycker att knapparna ser guldfÀrgade ut pÄ den hÀr modden ocksÄ.
Jo, jag ser att den har boettlock frÄn en vanlig stÄlis men kan inte den passa pÄ titanboetten dÄ? Han sÀger ju inget om boettlocket.Titta pÄ caseback pÄ din TB och din porter modd sÄ ser du stor skillnad pÄ dem.