Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Jag skulle kunna förklara som om JAG Ă€r 5 Ă„r. Jag fattar inte heller. Magnussons ur hade en inne för nĂ„gon vecka sedan, du kan ju höra med dem.Har du hört talas om âlaw of attractionâ!?
Snart sÄ. Jag har pengarna redo.
fattar inte riktigt Stockx funkar.
Kan du förklara för mig som om jag vore 5 Är?
Jag skulle kunna förklara som om JAG Àr 5 Är. Jag fattar inte heller. Magnussons ur hade en inne för nÄgon vecka sedan, du kan ju höra med dem.
10Kg! DÄ klarar du dig ett tag...Det hÀr var ju nice. 10kg proteinpulver men ett paket hade gÄtt sönder och det Àr pulver överallt..
Just det, en G-Shock ocksÄ.
Gainer var det ju visst, proteinpulver Àr ju de vita pÄsarna. Men det ska nog rÀcka ÀndÄ10Kg! DÄ klarar du dig ett tag...
Hmmm. Vitt pulver i pÄsarGainer var det ju visst, proteinpulver Àr ju de vita pÄsarna. Men det ska nog rÀcka ÀndÄ
Cool buckel/keeper. Vad Àr det för ref?SÄ nÀra en Fisherman man kan komma
SuperfinEfter att ha kikat pÄ olika Casioaks slog jag till igÄr, och idag kom den hem, hela vÀgen frÄn Lettland. Blev en Casioak Inferno, mycket nöjd
Jag skulle kunna förklara som om JAG Àr 5 Är. Jag fattar inte heller. Magnussons ur hade en inne för nÄgon vecka sedan, du kan ju höra med dem.
Skaffat och skaffat . Det Àr min gamla . Tack sÄ mycket det var roligt att höra . Hahaha ingen risk för flipp pÄ denna pjÀs .Har du skaffat en igen! Grymt, du hade din förra svarta nÀr jag kom in i trÄden och jag tyckte alltid den passade sÄ jÀvla bra pÄ dig
SÀlj för fan inte den dÀr nu. I know, who am I kidding....
Inte fĂ„tt nĂ„got svart GA-2100 band över med alla moddar? Inser, efter att ha provat min röda oaks, att det passar perfekt pĂ„ GA-900âŠ
Sorry, har tyvĂ€rr inga GA-2100 band över just nu.Inte fĂ„tt nĂ„got svart GA-2100 band över med alla moddar? Inser, efter att ha provat min röda oaks, att det passar perfekt pĂ„ GA-900âŠ
Neeej, inte sĂ€ga sĂ„! Jag som just hade övertygat mig sjĂ€lv om att det inte ska bli fler G-shocks pĂ„ ett tag...SĂ„ ruggigt bra denna 6900! Blir skaffa lite fler fĂ€rgglada band till den i vĂ„r/sommar (röda mĂ„ste ju sitta pĂ„ oaken som ocksĂ„ gillas mktâŠ)
Det Àr en DW-8600-1VCool buckel/keeper. Vad Àr det för ref?
Min bror Àr ocksÄ ambulans personal, Norrort?Yes. I landstingets tjÀnst
Malmö.Min bror Àr ocksÄ ambulans personal, Norrort?
Eeeh nÀstgÄrdsMalmö.
Har du nĂ„got tips vart man kan köpa band?SĂ„ ruggigt bra denna 6900! Blir skaffa lite fler fĂ€rgglada band till den i vĂ„r/sommar (röda mĂ„ste ju sitta pĂ„ oaken som ocksĂ„ gillas mktâŠ)