Vilken entré! VÀlkommenMRGB 2000SH-5A. One and done?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Vilken entré! VÀlkommenMRGB 2000SH-5A. One and done?
SÄ dÀr ja! Din första g-shock eller? Nu har du nÄt tÄligt som du kan ta pÄ dig nÀr du ska utföra trÀdgÄrdsarbete, ha ha! Fin klocka!MRGB 2000SH-5A. One and done?
Schysst MRG! Men lÄngt ifrÄn DONE.MRGB 2000SH-5A. One and done?
FĂ€rgglad klocka, guldkedja och Hawaiian shirt. Happy Friday!
All in!FĂ€rgglad klocka, guldkedja och Hawaiian shirt. Happy Friday!
Den finns inte kvarâŠVar inne hos Magnussons Ur igĂ„r och visst hade dem en framme!
Grattis! Vilken fredagsstĂ€mningDen finns inte kvarâŠ
för den Àr pÄ vÀg till Sthlm!
Verkligen!Grattis! Vilken fredagsstÀmning
Nice! Kul att kunna hjÀlpa till. Hoppas du blir nöjd med den men det Àr jag ganska sÀker pÄ att du blir.Verkligen!
Woop woop!
@yonsson nu blir det inga flera veckobaserade dm:s om varför du ska sÀlja din till mig
Den finns inte kvarâŠ
för den Àr pÄ vÀg till Sthlm!
à rets i sÀrklass dummaste köp var den hÀr vÀskan. Den har resulterat i Ätta nya G-Shocks pÄ bara nÄgra veckor Och det vÀrsta av allt Àr att jag har en vÀska till..
Att de rymmer fler klockor Àn vad man Àger ser inte jag som ett problem
Jag sa ju det.En tom plats i klockboxen Àr som vakuum, tenderar att fylllas omgÄende om man inte Àr hermetiskt innesluten.
MRGB 2000SH-5A. One and done?
Tar du bort de dÀr 2 Baby-Gs sÄ har du 5 lediga platser kvar.à rets i sÀrklass dummaste köp var den hÀr vÀskan. Den har resulterat i Ätta nya G-Shocks pÄ bara nÄgra veckor Och det vÀrsta av allt Àr att jag har en vÀska till..
Men det ser bra utà rets i sÀrklass dummaste köp var den hÀr vÀskan. Den har resulterat i Ätta nya G-Shocks pÄ bara nÄgra veckor Och det vÀrsta av allt Àr att jag har en vÀska till..
Den vÀskan med ett par extra kallingar i och fastkedjad runt handleden samt med enkel första klass till Hong Kong hade suttit fint!à rets i sÀrklass dummaste köp var den hÀr vÀskan. Den har resulterat i Ätta nya G-Shocks pÄ bara nÄgra veckor Och det vÀrsta av allt Àr att jag har en vÀska till..
@spammerstakeahikeà rets i sÀrklass dummaste köp var den hÀr vÀskan. Den har resulterat i Ätta nya G-Shocks pÄ bara nÄgra veckor Och det vÀrsta av allt Àr att jag har en vÀska till..
Snart 50Äriga tÀndstickor
Riktgt bra! Otroligt att dom sÀljs för sÄ lite pengar..DÄ har man tagit en tur med bilen dÄ.
Ni som har hÀngt lite i trÄden pÄ sista tiden kan nog gissa vad det Àr som ramlat ner.
Dammen hÀr hemma tyckte de va nÄgot roligt tydligen
Har lÀnge tittat runt pÄ en 6900 och nu har det anlÀnt en. Den hade mer tyngd Àn vad jag vÀntade mig och bandet Àn sÄ lÀnge kÀnns skönt och har en bra lÀngd. Detaljerna pÄ camon Àr riktigt tydlig i visst ljus och