• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

MRGB 2000SH-5A. One and done?
s-l1600.jpg
Vilken entrĂ©! VĂ€lkommen 😍

Årets i sĂ€rklass dummaste köp var den hĂ€r vĂ€skan. Den har resulterat i Ă„tta nya G-Shocks pĂ„ bara nĂ„gra veckor :nailbiting: Och det vĂ€rsta av allt Ă€r att jag har en vĂ€ska till..
06875EB6-2C5A-4045-BDED-5A43515B62A0.jpeg
Att de rymmer fler klockor Àn vad man Àger ser inte jag som ett problem ;)
En tom plats i klockboxen Àr som vakuum, tenderar att fylllas omgÄende om man inte Àr hermetiskt innesluten.
Jag sa ju det. :D

TÀnkte köpa en sÄn dÀringa vÀska. Men nu avstÄr jag :-D Tror nÀmligen jag skulle drabbas av samma köpe-tics som @Derix om jag sÄg fula mörka tomma gropar i vÀskan.

MRGB 2000SH-5A. One and done?
s-l1600.jpg

Tips: Du mĂ„ste trycka pĂ„ köpknappen för att fĂ„ hem den dĂ€r. 😉

DÄ har man tagit en tur med bilen dÄ.

IMG_20220124_122711.jpg
Ni som har hÀngt lite i trÄden pÄ sista tiden kan nog gissa vad det Àr som ramlat ner.
MVIMG_20220124_122843.jpg
Dammen hÀr hemma tyckte de va nÄgot roligt tydligen :p

IMG_20220124_123531.jpg
Har lÀnge tittat runt pÄ en 6900 och nu har det anlÀnt en. Den hade mer tyngd Àn vad jag vÀntade mig och bandet Àn sÄ lÀnge kÀnns skönt och har en bra lÀngd. Detaljerna pÄ camon Àr riktigt tydlig i visst ljus och
Riktgt bra! Otroligt att dom sÀljs för sÄ lite pengar..:)

Tillbaka
Topp