• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fasen kom ut en Frogman i nÀrheten av mig pÄ Blocket.
7500kr vet inte hur bra det Àr men har vart sugen ett tag,kanske inte just den fÀrgen.
Gillar dock den gula sekundvisaren mot det blÄ iof.
A20AB9F2-6A52-4B17-B20F-0ED59F5A0A6E.jpeg

Har du hört talas om ”law of attraction”!? 🐒

Snart sÄ. Jag har pengarna redo.

fattar inte riktigt Stockx funkar.
Kan du förklara för mig som om jag vore 5 Är?
Har aldrig handlat dÀrifrÄn sÄ tyvÀrr vet jag inte. Brukar anvÀnda det för att se uppskattat vÀrde pÄ sneakers.

Underbart, tack för utlÀggningen! En sista frÄga; om jag ska köpa ny "reim", funkar det med vilken ny som helst?

Om du sÞker pÄ "band dw5600c" pÄ f.eks. ebay, finner du bÄde originale og ettermarked reimer. (18mm.)

Reim skal passe overens med bezel, sÄ jeg ville valgt en reim som passer til din modell. (dw5000c, 5200c og 5600c har like bezel og band)

HÀr snackar vi nörderi i absolut toppklass! Det kan förmodligen inte bli bÀttre Àn sÄ!

@Haugesund jag skÀnker hÀrmed min ituplockade 901 till dig om du kan tÀnka dig att ta emot gÄvan. Skickas i ett vadderat kuvert!

LÀgger mig ner pÄ bönemattan med kompassriktning Haugesund!

Et ytterst generþst tilbud 🌞

Du vil ikke lage ditt eget prosjekt pÄ Ä fÄ den i stand selv ?
Hadde vĂŠrt artigt med en slik trĂ„d â˜ș

HÀr snackar vi nörderi i absolut toppklass! Det kan förmodligen inte bli bÀttre Àn sÄ!

@Haugesund jag skÀnker hÀrmed min ituplockade 901 till dig om du kan tÀnka dig att ta emot gÄvan. Skickas i ett vadderat kuvert!

LÀgger mig ner pÄ bönemattan med kompassriktning Haugesund!

Hei igjen 🌞

Da fikk jeg et tilbud jeg ikke klarte Ă„ si nei til...😊
Tusen hjertelig takk til @Sonnyboy og hans generĂžse gest.
Dette ble en ekstra koselig dag ✹

Beste hilsener fra
Haugesund

Hei igjen 🌞

Da fikk jeg et tilbud jeg ikke klarte Ă„ si nei til...😊
Tusen hjertelig takk til @Sonnyboy og hans generĂžse gest.
Dette ble en ekstra koselig dag ✹

Beste hilsener fra
Haugesund
Om det Ă€r nĂ„gon som kan fixa till klockan sĂ„ Ă€r det du. Det blir nog bĂ€st om du fĂ„r den sĂ„ att klockan fĂ„r den kĂ€rlek den förtjĂ€nar 😀

Fasen kom ut en Frogman i nÀrheten av mig pÄ Blocket.
7500kr vet inte hur bra det Àr men har vart sugen ett tag,kanske inte just den fÀrgen.
Gillar dock den gula sekundvisaren mot det blÄ iof.
A20AB9F2-6A52-4B17-B20F-0ED59F5A0A6E.jpeg
Men va fasen... Ingen???

KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖP 😁

Tillbaka
Topp