Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Lev efter mottot:à rets i sÀrklass dummaste köp var den hÀr vÀskan. Den har resulterat i Ätta nya G-Shocks pÄ bara nÄgra veckor Och det vÀrsta av allt Àr att jag har en vÀska till..
Jag har en och tycker den Àr bra. Den Àr nÀstan lika stor som en GWG-1000 Mudmaster men Àr plattare och kÀnns smidigare pÄ handleden. BÀsta priset hittar du hÀr.NÄgon haft denna ett tag och kan ge lite info, tycke o smak. Finns det nÄgon sida dÀr man kan köpa dessa till extra bra priser?
Snygg! Vilken modell?
TackJag har en och tycker den Àr bra. Den Àr nÀstan lika stor som en GWG-1000 Mudmaster men Àr plattare och kÀnns smidigare pÄ handleden. BÀsta priset hittar du hÀr.
Relojes de Moda
www.relojesdemoda.com
Gwg 1000 wlp-1aSnygg! Vilken modell?
Tack!Gwg 1000 wlp-1a
Kodnamn-Peggy
Jag tycker att de Àr vÀldigt lika i kÀnslan. Det Àr knappt sÄ att jag kÀnner skillnad mellan min GW-5000 pÄ kombi och min titanare. Vikten pÄ de bÄda Àr nÀra identisk. KombilÀnken Àr sÄ klart plastigare i kÀnslan. Men pÄ armen kÀnns de vÀldigt likaNi som har testat bÄda, hur Àr titanlÀnken jÀmfört med vanliga kombilÀnken?
Var köpte du din kombi?Jag tycker att de Àr vÀldigt lika i kÀnslan. Det Àr knappt sÄ att jag kÀnner skillnad mellan min GW-5000 pÄ kombi och min titanare. Vikten pÄ de bÄda Àr nÀra identisk. KombilÀnken Àr sÄ klart plastigare i kÀnslan. Men pÄ armen kÀnns de vÀldigt lika
Köpte en GW-B5600BC-1BER och bytte lÀnk/band mellan den och min GW-5000Var köpte du din kombi?
Ăr det en klocka man kan köpa direkt frĂ„n Casio eller Ă€r det nĂ„n slags aftermarket?Kanske den senaste portershocken kan vara nĂ„got?
HĂ„ll utkik ifall den dyker upp hĂ€r igen för priset var ruggigt bra . https://www.kulta-center.com/se/casio-g-shock-x-porter-gm-5600ey-1drĂr det en klocka man kan köpa direkt frĂ„n Casio eller Ă€r det nĂ„n slags aftermarket?
Colab och inte aftermarket. Har sĂ„lts nĂ„gra pĂ„ forumet till riktigt bra priser.Ăr det en klocka man kan köpa direkt frĂ„n Casio eller Ă€r det nĂ„n slags aftermarket?
jag tror inte dom lÀr fÄ in fler...HÄll utkik ifall den dyker upp hÀr igen för priset var ruggigt bra . https://www.kulta-center.com/se/casio-g-shock-x-porter-gm-5600ey-1dr