• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Det Àr som att minnas.

Allt letande har lett mig till insikten av vad jag egentligen sökte. Idéen om analoga klockor i rostfritt stÄl tynar.

Jag har hittat hem.

TvĂ„ varianter av denna och jag kan Ă€ntligen slĂ€ppa axlarna och andas đŸȘ

image.jpg

NĂ„gon haft denna ett tag och kan ge lite info, tycke o smak. Finns det nĂ„gon sida dĂ€r man kan köpa dessa till extra bra priser? 😀

C442666F-61BC-461F-ACF2-BEC171DCE9F6.png
Jag har en och tycker den Àr bra. Den Àr nÀstan lika stor som en GWG-1000 Mudmaster men Àr plattare och kÀnns smidigare pÄ handleden. BÀsta priset hittar du hÀr.
PXL_20220103_111642705-01.jpeg
PXL_20211218_162704257-01.jpeg

Ni som har testat bÄda, hur Àr titanlÀnken jÀmfört med vanliga kombilÀnken?
Jag tycker att de Àr vÀldigt lika i kÀnslan. Det Àr knappt sÄ att jag kÀnner skillnad mellan min GW-5000 pÄ kombi och min titanare. Vikten pÄ de bÄda Àr nÀra identisk. KombilÀnken Àr sÄ klart plastigare i kÀnslan. Men pÄ armen kÀnns de vÀldigt lika

Jag tycker att de Àr vÀldigt lika i kÀnslan. Det Àr knappt sÄ att jag kÀnner skillnad mellan min GW-5000 pÄ kombi och min titanare. Vikten pÄ de bÄda Àr nÀra identisk. KombilÀnken Àr sÄ klart plastigare i kÀnslan. Men pÄ armen kÀnns de vÀldigt lika
Var köpte du din kombi? 😃

IgÄr skickades min Mayer ivÀg till sin nya Àgare, och idag kom inte mindre Àn tvÄ paket!

1FDE24F9-16A3-4109-89D4-A16CE88689C7.jpeg

Har velat testa GA-2100 ett tag, men har tyckt den svarta Ă€r lite för mörk. SĂ„ för att lösa mitt ”problemet” sĂ„ fick det bli tvĂ„ stycken, en svart och en skeleton. Tanken Ă€r att jag ska köra skeleton-modellen i svarta klĂ€der.

427225DB-675E-446F-BF20-A44FE30B2EE2.jpeg

Gillar resultatet! Men gillar Ă€ven hur skeleton sĂ„g ut pĂ„ den svarta, jag som tĂ€nkte att den skulle sĂ€ljas vidare om nĂ„got var sugen pĂ„ ett ihopplock. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska göra

A543FF71-3A40-46B3-8BF9-49DD620B04BB.jpeg

Tillbaka
Topp