Fin-G sÄ hÀr pÄ lördagskvÀlla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr sugen pĂ„ en GWG-2000, men Ă€r inte helt överens med nĂ„gon av modellernas fĂ€rger.
Vad gör det röda hÀr liksom? Med ett rött band hade funkat, men tycker det skÀr sig rejÀlt mot det gröna bandet.
Vet vi nÄt om fler fÀrger som kommer utöver den dÀr TLC? Betalar inte spÀnn för en klocka det stÄr Toyota pÄ!
Glömde ocksÄ den! Men rÄkade vinna en Rangeman istÀllet..NÄgon som knep denna? Fan jag glömde den
Casio klockor | Köp & sÀlj begagnat & oanvÀnt pÄ Tradera
Köp och sÀlj Casio klockor enkelt och hÄllbart pÄ Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvÀnda saker pÄ Sveriges största cirkulÀra marknadsplatswww.tradera.com
Gröningen? Grattis!Glömde ocksÄ den! Men rÄkade vinna en Rangeman istÀllet..
Grön med extra skal tror jagGröningen? Grattis!
Tack! Var köper man det?Tips Àr att skaffa 4st dekorationsskruvar sÄ slipper du peta loss dom varje gÄng du vill byta fÀrg pÄ den
HÀr har jag handlat blaTack! Var köper man det?
GÄ inte bananas nu baraYes... nu har freakshow börjat...
Och hÀr finns svarta , dom brukar vara aningens dyrare sÄ det Àr ocksÄ ett bra pris. TÀnk dock pÄ att denna sÀljaren sÀljer styckvis. https://www.ebay.com/itm/173975437173?hash=item2881be7f75:g:MgUAAOSwU5ZgNPpxTack! Var köper man det?
Tack sÄ jÀttemycket!Och hÀr finns svarta , dom brukar vara aningens dyrare sÄ det Àr ocksÄ ett bra pris. TÀnk dock pÄ att denna sÀljaren sÀljer styckvis. https://www.ebay.com/itm/173975437173?hash=item2881be7f75:g:MgUAAOSwU5ZgNPpx
Tack sÄ jÀttemycket!
Har haft ett gÀng basic Gs tidigare sÄ det hÀr blir den första lite mer avancerade och det har gett lite mersmak sÄ sugen pÄ att skapa en liten samling - SÄ vet ni av nÄgorlunda billiga och kul modeller sÄ tar jag gÀrna tips.
Testa BF30Shopping oxÄGlöm inte rabattkoden om ni ska bestÀlla.
RangemanPÄ tal om nÄt helt annat.
Ni som kör mycket tidtagning.... Vilken av G-shockarna rekommenderas??
TÀnker smidigast manövrerad och tydligast typ...
GD-350. Du kan ta tiden i 1000 timmar med denPÄ tal om nÄt helt annat.
Ni som kör mycket tidtagning.... Vilken av G-shockarna rekommenderas??
TÀnker smidigast manövrerad och tydligast typ...
GD-350. Du kan ta tiden i 1000 timmar med den
Nej, endast timern kan startas frÄn ruta ett men jag tÀnkte pÄ din klocka med 2 kronografer! Det vore nÄtt @roosterman (han försöker ju bara hitta en anledning att köpa en ny klocka sÄ det Àr ingen mening med att tipsa om nÄgot han redan har)1000h
Kan man starta stoppuret med ett knapptryck frÄn tidvisningsfönstret?
Ska ge brorsan en G-shock i present, han Àr domare i amerikansk fotboll, han behöver smidig tidtagningNej, endast timern kan startas frÄn ruta ett men jag tÀnkte pÄ din klocka med 2 kronografer! Det vore nÄtt @roosterman (han försöker ju bara hitta en anledning att köpa en ny klocka sÄ det Àr ingen mening med att tipsa om nÄgot han redan har)