Kung Grön
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
AlltsÄ nÀr man renoverar hus och kÀnner att det behövs fler G-Shocks i samlingen igen sÄ postar du denna bild.... Hoppas nÄgot skoj kommer ut till försÀljning snart
fick hem lite nytt igÄr....
Japp, för alla vet att renovera hus = obegrÀnsad klockbudgetAlltsÄ nÀr man renoverar hus och kÀnner att det behövs fler G-Shocks i samlingen igen sÄ postar du denna bild.... Hoppas nÄgot skoj kommer ut till försÀljning snart
det Àr ju dÄ man köper billiga g-shocks iatÀllet för tiffany Op's hahaJapp, för alla vet att renovera hus = obegrÀnsad klockbudget
TomlÄdor?
har dessutom tvÄ till pÄ ingÄng som kommer i nÀsta vecka!AlltsÄ nÀr man renoverar hus och kÀnner att det behövs fler G-Shocks i samlingen igen sÄ postar du denna bild.... Hoppas nÄgot skoj kommer ut till försÀljning snart
Nope dÀrför G-Shocks Àr bra SÀlja en utav alla andra klockorna sÄ Àr finansieringen klar!Japp, för alla vet att renovera hus = obegrÀnsad klockbudget
Vilka jÀvla armar du har!Hej igen! Har inte varit aktiv hÀr pÄ nÄgra veckor sedan men det Àr alltid lika kul varje gÄng man tittar in igen.
G-shock har blivit min huvudsakliga jobbmodell av klocka och Àven nÀr jag trÀnar.
Gillar att bĂ„de cykla, och trĂ€na pĂ„ gymmet. Har Ă€ven en hel del trĂ€ningsredskap hemma, och i synnerhet för underarmarna. Ăr man inte född med stĂ„lnĂ€var sĂ„ fĂ„r man trĂ€na sig till det.
Tunna underarmar och svagt handgrepp ska snart vara ett minne blott!
HÀr Àr mina Captains of Crush. Har alla utom den nÀst starkaste.
För den som inte Àr insatt i dessa sÄ kan jag upplysa om att den svagaste kan tryckas av ett mellanstadiebarn medan den starkaste Àr klarad av bara nÄgra fÄ i vÀrlden!
Och vilken klocka passar för denna trÀning? Jo en G-shock Rangeman!
Hur mÄnga klarar du?Hej igen! Har inte varit aktiv hÀr pÄ nÄgra veckor sedan men det Àr alltid lika kul varje gÄng man tittar in igen.
G-shock har blivit min huvudsakliga jobbmodell av klocka och Àven nÀr jag trÀnar.
Gillar att bĂ„de cykla, och trĂ€na pĂ„ gymmet. Har Ă€ven en hel del trĂ€ningsredskap hemma, och i synnerhet för underarmarna. Ăr man inte född med stĂ„lnĂ€var sĂ„ fĂ„r man trĂ€na sig till det.
Tunna underarmar och svagt handgrepp ska snart vara ett minne blott!
HÀr Àr mina Captains of Crush. Har alla utom den nÀst starkaste.
För den som inte Àr insatt i dessa sÄ kan jag upplysa om att den svagaste kan tryckas av ett mellanstadiebarn medan den starkaste Àr klarad av bara nÄgra fÄ i vÀrlden!
Och vilken klocka passar för denna trÀning? Jo en G-shock Rangeman!
Lite??
Varför ser man inte mer av dessa tvÄ egentligen?
otroligt frÀcka fÀrger!!!!
det oranga pÄ den gröna funkar otroligt bra!!!
Visst var det dom @livinl0ud hade en vecka eller tvÄ??Den gröna Àr vÀldigt tjusig.
Hör av dig nÀr den röda 35th ska bortSka man göra lite plats i lÄdan för nyinköp?
Hur mÄnga klarar du?
Varför ser man inte mer av dessa tvÄ egentligen?
otroligt frÀcka fÀrger!!!!
det oranga pÄ den gröna funkar otroligt bra!!!
Ăr sugen pĂ„ en GWG-2000, men Ă€r inte helt överens med nĂ„gon av modellernas fĂ€rger.
Vad gör det röda hÀr liksom? Med ett rött band hade funkat, men tycker det skÀr sig rejÀlt mot det gröna bandet.
Vet vi nÄt om fler fÀrger som kommer utöver den dÀr TLC? Betalar inte spÀnn för en klocka det stÄr Toyota pÄ!
Det Ă€r dĂ€rför jag valde den sandfĂ€rgad varianten. Ser mer enhetligt ut med svart bezel och gula detaljer som matchar bandet. Det kommer sĂ€kert fler varianter framöver.Ăr sugen pĂ„ en GWG-2000, men Ă€r inte helt överens med nĂ„gon av modellernas fĂ€rger.
Vad gör det röda hÀr liksom? Med ett rött band hade funkat, men tycker det skÀr sig rejÀlt mot det gröna bandet.
Vet vi nÄt om fler fÀrger som kommer utöver den dÀr TLC? Betalar inte spÀnn för en klocka det stÄr Toyota pÄ!