Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Försök slĂ€ppa detHar haft cravings efter en titanfyrkant nu ett tag men passade nĂ€r @Sonnyboy bjöd ut sin. ĂndĂ„ Ă€r det svĂ„rt att slĂ€ppa, den har ju allt man kan önska av en klocka.
Av ren nyfikenhet sÄ rÀknade jag bland mina klockor hur lÄngt jag kan komma pÄ 12 000 kr (motsvarande en beggad titanare). SÄ hÀr lÄngt
Nu snackar viâŠ
Kan va att du behöver handla över en viss summa.
Funkade för mig nyss.
Jag har precis sĂ„lt av en massa klockor inklusive mina keepers (MR-G och titanfyrkanten) och istĂ€llet skaffat en annan keeper. Jag har kvar 4 G-Shocks och har totalt 5 klockor. Det kĂ€nns riktigt bra, i alla fall för mig. Om du tror att titanaren Ă€r din keeper sĂ„ kör pĂ„. Personligen föredrar jag GW-5000 över titanaren men det beror pĂ„ hur jag anvĂ€nder mina klockor. Jag var aldrig beredd pĂ„ att repa min titanare men nu hoppas jag verkligen att jag ska vĂ„ga repa min nya keeper. Om du vĂ„gar repa titanaren sĂ„ kör pĂ„. Om den bara kommer att plockas fram dĂ„ och dĂ„ sĂ„ Ă€r det tveksamt.Har haft cravings efter en titanfyrkant nu ett tag men passade nĂ€r @Sonnyboy bjöd ut sin. ĂndĂ„ Ă€r det svĂ„rt att slĂ€ppa, den har ju allt man kan önska av en klocka.
Av ren nyfikenhet sÄ rÀknade jag bland mina klockor hur lÄngt jag kan komma pÄ 12 000 kr (motsvarande en beggad titanare). SÄ hÀr lÄngt
Kan sÀkert vara sÄ. Testade pÄ en Casioak bara.Kan va att du behöver handla över en viss summa.
Med sina rÀtta tightsDiscontinued tvÀttmaster idag
Och lite poledance ocksÄMed sina rÀtta tights
Hon Àr duktig lilla PeggyOch lite poledance ocksÄ
Försök slÀppa det
GW-5000 Àr good enough och lÄngt mer prisvÀrd skulle jag sÀga. Titanaren Àr ju dock oerhört fin ska tillÀgga. Tror du har roligare med de dÀr Àn med en titanare
Klok input frÄn er bÄda.Jag har precis sÄlt av en massa klockor inklusive mina keepers (MR-G och titanfyrkanten) och istÀllet skaffat en annan keeper. Jag har kvar 4 G-Shocks och har totalt 5 klockor. Det kÀnns riktigt bra, i alla fall för mig. Om du tror att titanaren Àr din keeper sÄ kör pÄ. Personligen föredrar jag GW-5000 över titanaren men det beror pÄ hur jag anvÀnder mina klockor. Jag var aldrig beredd pÄ att repa min titanare men nu hoppas jag verkligen att jag ska vÄga repa min nya keeper. Om du vÄgar repa titanaren sÄ kör pÄ. Om den bara kommer att plockas fram dÄ och dÄ sÄ Àr det tveksamt.
Testa BF30Shopping oxÄ
Vilken sida Àr ni pÄ?1600 riksdaler för en GX-56BB-1ER och en GM-6900SCM-1ER Àr ju inte dÄligt
Jag tror att dÀr gav du dig sjÀlv svaret i en enda mening. Titanaren Àr otroligt fin men det Àr ju fortfarande en G-Shock som ska tÄla att anvÀndas.Klok input frÄn er bÄda.
Jag skulle inte heller vara beredd att repa titanaren och det vore trÄkigt att bÀra den som en dressklocka.
Vilken sida Àr ni pÄ?
Faktiskt. Men det vore kul (i teorin) att vara OWG med titanaren och anvÀnda den till precis allt frÄn husrenovering och gym till kontorsarbete.Jag tror att dÀr gav du dig sjÀlv svaret i en enda mening. Titanaren Àr otroligt fin men det Àr ju fortfarande en G-Shock som ska tÄla att anvÀndas.
I teorin ja, men om jag ska vara Ă€rlig sĂ„ Ă€r det kanske en lite för trĂ„kig GADA. DĂ„ Ă€r faktiskt GW-5000 bĂ€ttreâŠFaktiskt. Men det vore kul (i teorin) att vara OWG med titanaren och anvĂ€nda den till precis allt frĂ„n husrenovering och gym till kontorsarbete.
Var lÀgger man in kod? PÄ mobilen fÄr jag inget alternativ att skriva in nÄn.G-Shock Webbutik - Brandfield.se
Köb pÄ Brandfield.se - Alla Sveriges FavoritmÀrken - Gratis Fraktwww.brandfield.se
Första steget i kassan.Var lÀgger man in kod? PÄ mobilen fÄr jag inget alternativ att skriva in nÄn.
Jag tror att den Àr rÀtt tuff och tÄl att anvÀndas sÄ lÀnge man inte misshandlar den. Det ser ut som att du anvÀnder din MRG till vardags ocksÄ, sÄ varför vara rÀdd att anvÀnda titan squaren?Faktiskt. Men det vore kul (i teorin) att vara OWG med titanaren och anvÀnda den till precis allt frÄn husrenovering och gym till kontorsarbete.
MRG'n var sliten redan nÀr jag köpte den, dÀrför kÀndes det sjÀlvklart.Jag tror att den Àr rÀtt tuff och tÄl att anvÀndas sÄ lÀnge man inte misshandlar den. Det ser ut som att du anvÀnder din MRG till vardags ocksÄ, sÄ varför vara rÀdd att anvÀnda titan squaren?
Du Àr steget för lÄngt. Det Àr i varukorgen som du lÀgger rabattkoden.
Funkade för mig. Högg en GM-2100 silver sent igÄr kvÀll. 1564 tror jag det landade pÄ. Helt ok pris.
Lyckades du fÄ till koden?
Japp. StÀngde ner, rensade cache och startade om telefonen. Nu kom det upp som val.Lyckades du fÄ till koden?
Man skriver in den pÄ korgen första sida. Innan man kommer till leveranssidan