• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

PXL_20220206_092526585-02.jpeg

Har haft cravings efter en titanfyrkant nu ett tag men passade nĂ€r @Sonnyboy bjöd ut sin. ÄndĂ„ Ă€r det svĂ„rt att slĂ€ppa, den har ju allt man kan önska av en klocka.

Av ren nyfikenhet sÄ rÀknade jag bland mina klockor hur lÄngt jag kan komma pÄ 12 000 kr (motsvarande en beggad titanare). SÄ hÀr lÄngt :oops:
1EE77B72-76E9-45A3-979F-328B097FA02F.jpeg

Har haft cravings efter en titanfyrkant nu ett tag men passade nĂ€r @Sonnyboy bjöd ut sin. ÄndĂ„ Ă€r det svĂ„rt att slĂ€ppa, den har ju allt man kan önska av en klocka.

Av ren nyfikenhet sÄ rÀknade jag bland mina klockor hur lÄngt jag kan komma pÄ 12 000 kr (motsvarande en beggad titanare). SÄ hÀr lÄngt :oops:
Försök slĂ€ppa det 😉
GW-5000 Ă€r good enough och lĂ„ngt mer prisvĂ€rd skulle jag sĂ€ga. Titanaren Ă€r ju dock oerhört fin ska tillĂ€gga. Tror du har roligare med de dĂ€r Ă€n med en titanare 🙂

Jag har precis sÄlt av en massa klockor inklusive mina keepers (MR-G och titanfyrkanten) och istÀllet skaffat en annan keeper. Jag har kvar 4 G-Shocks och har totalt 5 klockor. Det kÀnns riktigt bra, i alla fall för mig. Om du tror att titanaren Àr din keeper sÄ kör pÄ. Personligen föredrar jag GW-5000 över titanaren men det beror pÄ hur jag anvÀnder mina klockor. Jag var aldrig beredd pÄ att repa min titanare men nu hoppas jag verkligen att jag ska vÄga repa min nya keeper. Om du vÄgar repa titanaren sÄ kör pÄ. Om den bara kommer att plockas fram dÄ och dÄ sÄ Àr det tveksamt.

Försök slĂ€ppa det 😉
GW-5000 Ă€r good enough och lĂ„ngt mer prisvĂ€rd skulle jag sĂ€ga. Titanaren Ă€r ju dock oerhört fin ska tillĂ€gga. Tror du har roligare med de dĂ€r Ă€n med en titanare 🙂
Jag har precis sÄlt av en massa klockor inklusive mina keepers (MR-G och titanfyrkanten) och istÀllet skaffat en annan keeper. Jag har kvar 4 G-Shocks och har totalt 5 klockor. Det kÀnns riktigt bra, i alla fall för mig. Om du tror att titanaren Àr din keeper sÄ kör pÄ. Personligen föredrar jag GW-5000 över titanaren men det beror pÄ hur jag anvÀnder mina klockor. Jag var aldrig beredd pÄ att repa min titanare men nu hoppas jag verkligen att jag ska vÄga repa min nya keeper. Om du vÄgar repa titanaren sÄ kör pÄ. Om den bara kommer att plockas fram dÄ och dÄ sÄ Àr det tveksamt.
Klok input frÄn er bÄda.

Jag skulle inte heller vara beredd att repa titanaren och det vore trÄkigt att bÀra den som en dressklocka.

Faktiskt. Men det vore kul (i teorin) att vara OWG med titanaren och anvÀnda den till precis allt frÄn husrenovering och gym till kontorsarbete.
Jag tror att den Ă€r rĂ€tt tuff och tĂ„l att anvĂ€ndas sĂ„ lĂ€nge man inte misshandlar den. Det ser ut som att du anvĂ€nder din MRG till vardags ocksĂ„, sĂ„ varför vara rĂ€dd att anvĂ€nda titan squaren? 🙂

Tillbaka
Topp