• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Fan den svarta GWG2000 Ă€r ju inte dum heller men lite mer cleanđŸ€”
VARFÖR SKA DET FINNAS SÅ MÅNGA FÄRGER JÄMT.
Bild frÄn lastbilstvÀtten.
BD8ED30F-4E67-48B6-8CA2-5C4AD7056C84.jpeg

God kvÀll. Det skulle visa sig fungera alldeles utmÀrkt att jobba "digitalt" idag. Enda som stör mig med min favvo-G Àr att datum/mÄnad Àr pÄ fel hÄll. Jag vet, man kan för en dryg tusenlapp fÄ nya 5610U men... kÀnns inte vÀrt det bara för den detaljen.

DĂ€remot letar jag land och rike runt efter en GWF-1000 (digital) sĂ„ om nĂ„n sitter pĂ„ en... Well skicka pm 👍

20220207_195214.jpg

God kvÀll. Det skulle visa sig fungera alldeles utmÀrkt att jobba "digitalt" idag. Enda som stör mig med min favvo-G Àr att datum/mÄnad Àr pÄ fel hÄll. Jag vet, man kan för en dryg tusenlapp fÄ nya 5610U men... kÀnns inte vÀrt det bara för den detaljen.

DĂ€remot letar jag land och rike runt efter en GWF-1000 (digital) sĂ„ om nĂ„n sitter pĂ„ en... Well skicka pm 👍

20220207_195214.jpg
GWF-D1000 Àr tyvÀrr svÄra att hitta. Ett tips Àr att leta pÄ japanska sidor, buyee till exempel.

Varning, köp inte den hÀr pÄ Tradera!
1644305036922.png

Ni hittar den billigare hÀr
1644305090331.png

Min annons nu paja du allt

Tillbaka
Topp