• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Lite nyfiken pĂ„ de custom mĂ„lade oaks som man ser lite hĂ€r och dĂ€r pĂ„ nĂ€tet. Vad Ă€r det som gör att de kostar mer Ă€n 5-6000kr? Har aldrig hört talas om IFL watches innan, verkar vara ett svenskt företag. đŸ€”
De Ă€r limited editions som producerats i 200-250 exemplar, mĂ„lade för hand av The Dial Artist. Är vĂ€l massa lyckosökare som vill försöka tjĂ€na pengar pĂ„ dem nĂ€r det finns sĂ„ fĂ„ (brukar sĂ€lja slut samma dag som de slĂ€pps hos IFL).

HÀr Àr min Inferno, deras senaste Limited Edition.
Är priset befogat?
Svar: ABSOLUT INTE!
Är den frĂ€n?
Svar: JA!
60F45B61-7144-4D47-AB32-679192B5D371.jpeg

3D8B32BC-DB31-4122-9E8D-D25CB000942E.jpeg

De Ă€r limited editions som producerats i 200-250 exemplar, mĂ„lade för hand av The Dial Artist. Är vĂ€l massa lyckosökare som vill försöka tjĂ€na pengar pĂ„ dem nĂ€r det finns sĂ„ fĂ„ (brukar sĂ€lja slut samma dag som de slĂ€pps hos IFL).

HÀr Àr min Inferno, deras senaste Limited Edition.
Är priset befogat?
Svar: ABSOLUT INTE!
Är den frĂ€n?
Svar: JA!
60F45B61-7144-4D47-AB32-679192B5D371.jpeg

3D8B32BC-DB31-4122-9E8D-D25CB000942E.jpeg
Vad kostar de "nya"?

De limiterade gĂ„r loss pĂ„ 6000kr frĂ„n IFL, jag lyckades dock köpa min lite billigare via C24. Men ja det Ă€r ju sjukt dyrt i jĂ€mförelse till en vanlig Casioak😅
LÄt gÄ för att dom kostar runt 5-6000 nÀr dom sÀljs av Iflw (I fu**ing love watches) som ÀndÄ tillverkar dom..
Men nĂ€r nĂ„gon sen ska dubbla pengarna som pĂ„ dom tvĂ„ Trattis-klockorna blir iaf jag liiite lack.. 😳
Hade faktiskt vart lite kul om @aleks ville berĂ€tta om dom, för coola Ă€r dom trots allt, och slut sĂ€ljer dom😃

LÄt gÄ för att dom kostar runt 5-6000 nÀr dom sÀljs av Iflw (I fu**ing love watches) som ÀndÄ tillverkar dom..
Men nĂ€r nĂ„gon sen ska dubbla pengarna som pĂ„ dom tvĂ„ grattis-klockorna blir iaf jag liiite lack.. 😳
Hade faktiskt vart lite kul om @aleks ville berĂ€tta om dom, för coola Ă€r dom trots allt, och slut sĂ€ljer dom😃
Tjena!

Ej involverad i projektet lÀngre men klockorna sÀljer som smör i solsken för listpris. Sen vet vi att mÄnga har sÄlts för typ dubbla list pÄ Chrono24 etc.
Dom Àr handmÄlade av The Dial Artist i UK som Àr vÀldigt duktig pÄ det han gör. Blivit en rÀtt kul hype kring dom vilket vi inte var beredda pÄ (burits av Kei Nishikori i WImbledon och i sommar-OS, och flertalet andra kÀndisar).

DÄ va de mÄndag och paket Àr redo att hÀmtas.
Blev lite paket öppning i bilen.
IMG_20220207_122734.jpg
Är farligt dedĂ€r med riktigt bra priser.
IMG_20220207_122919.jpg
IMG_20220207_124055.jpg
Första tankarna Àr att fÀegerna Àr ruskigt snygga, bandet har bra lÀngd och Àr mjukt sÄ dehÀr blir nog nya jobbkompisen. FÄr se hur stegrÀknaren gör sig.

Lite nyfiken pĂ„ de custom mĂ„lade oaks som man ser lite hĂ€r och dĂ€r pĂ„ nĂ€tet. Vad Ă€r det som gör att de kostar mer Ă€n 5-6000kr? Har aldrig hört talas om IFL watches innan, verkar vara ett svenskt företag. đŸ€”

Ren och skĂ€r hype pĂ„ en affĂ€rsidĂ© som ligger i grĂ„zonen. 👎

Ren och skĂ€r hype pĂ„ en affĂ€rsidĂ© som ligger i grĂ„zonen. 👎

Det hÀr stÀmmer ju inte..

"All watch customizations are commissioned by our clients, for personal use only. We do not manufacture or sell watches."

Tillbaka
Topp