Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Röd lastis, röd innerbelysning.. Men nÀr skaffar du din AR????Godmorgon pÄ er plastfantaster frÄn
Redlight District.
VÀnta bara.Röd lastis, röd innerbelysning.. Men nÀr skaffar du din AR????
@Derix blev ju erbjuden att fÄ lÄna den ytterst fÀrgglada rosa 8900an igÄr , till OWGM.. Men dÄ började han dilla om att behöva byta garderob.??Andra dagen i rad???
SÄ lÀcker den dÀr!
sÄg pÄ marketplace att det finns nÀstan en sÄdan ja köpte MTG-B1000, dock lite dyrt, men fÄr du ner den till 5 Ä den Àr i bra skick Àr det ju vÀrt de Sjuuukt nöjd med min!Hur Àr denna gamla MTG?
Ref:
MTG-S1000D-1AER
Ăr en hemmavid som sĂ€ljer en pĂ„ Marketplace.
Riktigt bra pris! Nu mÄste vÀl ÀndÄ forumet svÀmma över av TRTrantixxi Àr nere pÄ 10k nu.
Grymt, bara drygt 5k för dyr nu dÄ om du frÄgar mig.Trantixxi Àr nere pÄ 10k nu.
Jag vet! Ligger en i varukorgen och jag försöker motstÄ. Ibland finns ju Àven rabattkoder som gÄr att anvÀnda i kombination med deras reor. NÄgon som har koll pÄ nÄgon kod?Bra pris pÄ GW-5000 ocksÄ.
Har för mig @Derix postade rabattkod innan...Jag vet! Ligger en i varukorgen och jag försöker motstÄ. Ibland finns ju Àven rabattkoder som gÄr att anvÀnda i kombination med deras reor. NÄgon som har koll pÄ nÄgon kod?
Testa XTRA10Det ante mig! Sitter du pÄ nÄgon kod @Derix
Hm, hittar inget rabattkodsfÀltTesta XTRA10